Text

Perhatian Buat Golongan Isteri / Suri Rumah Yang Ingin Menambah Pendapatan Sampingan Hanya Dari Rumah! 

Mari Saya Tunjukkan Anda...
Bagaimana Saya Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah Dan Menjana Pendapatan Sampingan 3 - 4 Angka Sebulan!!

Apakah perasaan anda jika anda boleh menjana pendapatan RM200 hingga RM1,000 sebulan... SECARA SAMPINGAN DAN HANYA DARI RUMAH! Serba-sedikit.. pasti ianya akan dapat membantu kehidupan anda bukan?

Tidak dapat dinafikan lagi, kos sara hidup sekarang sememangnya amat tinggi!
Jika kita hanya sekadar mengharapkan pendapatan suami sahaja untuk menampung kos kehidupan sekeluarga, ia sememangnya agak sukar.

Lebih-lebih lagi jika kita turut mempunyai bilangan anak yang agak ramai (lebih dari 2 orang). Harga susu, lampin pakai buang, yuran tadika/taska, yuran transit... semuanya semakin mahal dan harganya sentiasa naik setiap tahun.

Jadi, mahu atau tidak... kita perlu berusaha dan berikhtiar untuk menambahkan pendapatan keluarga!

Pemalu! Tidak Pandai Menjual & Perlu Uruskan Anak-Anak Di Rumah!

Sememangnya, ada banyak cara dan peluang untuk menambahkan pendapatan di luar sana!
Namun begitu, kebanyakkan cara tersebut memerlukan kita untuk keluar dari rumah dan pergi menjual.

Sudahlah kita ni jenis pemalu orangnya! Seumur hidup tak pernah menjual barang! Kini disuruh pula pergi cari orang dan menjual barang! Oh! Memang mengerikan!

"Lagi satu... kalau saya asyik sibuk pergi menjual dan berjumpa dengan orang! Siapa pula yang nak jaga & uruskan anak-anak saya di rumah?"

Inilah dilema yang sering terjadi kepada golongan ibu serta suri rumah yang mahu menjana pendapatan sampingan untuk keluarga.

Kita mahu membuat bisnes atau kerja part time, tetapi, dalam masa yang sama, kita agak sukar untuk keluar dari rumah sebab perlu menguruskan anak-anak dan rumahtangga di rumah.

Disebabkan itulah.. maka... membuat bisnes bakeri secara sambilan dari rumah.. adalah merupakan salah satu cara yang terbaik!

Mengapa Bisnes Bakeri Dari Rumah?..

Ada banyak sebab mengapa bisnes bakeri adalah cara yang terbaik untuk anda menambahkan pendapatan secara sampingan dari rumah!

Permintaan Produk Home-Made Bakeri Sangat Tinggi!.

Cupcake, Muffin, Cheese Tart, Coklat Homemade, Kek Coklat, Kek Lapis, Kek Cheese, Fruit Tart, Roti Jala,  Kuih-muih dan pelbagai lagi produk bakeri sentiasa dicari-cari oleh orang ramai setiap hari.

Tidak kira sama ada untuk dimakan ketika minum petang, ataupun untuk majlis-majlis keraian seperti majlis harijadi, majlis pertunangan, perkahwinan, kenduri, majlis tahlil, rumah terbuka mahupun untuk majlis-majlis korporat seperti seminar, mesyuarat ataupun hari keluarga.

Boleh dikatakan, hampir setiap minggu akan ada sahaja majlis yang diadakan. Lebih-lebih lagi bila masuk musim perayaan (Tahun Baru Cina / Aidilfitri) dan musim cuti sekolah (Disember). Hampir setiap hari akan ada sahaja majlis rumah terbuka atau majlis perkahwinan diadakan! Kadang-kadang memang tak cukup tangan dan terpaksa tolak beberapa order dari pelanggan.

Jadi... Macam Mana Nak Mulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah?

Sememangnya akan ada banyak pertanyaan dan persoalan yang bermain di fikiran apabila kita mahu memulakan bisnes bakeri ini!

Antara soalan yang paling kerap ditanya ialah....

Hah! Banyak betul persoalan yang bermain di fikirankan?

Tapi jangan risau dan khuatir.... semua jawapan bagi persoalan diatas, telah pun saya sediakan jawapan dan panduannya di dalam ebook dibawah...

Memperkenalkan Ebook Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Sekarang! Anda sudah tidak perlu pening-pening kepada lagi!

Saya sudah sediakan info yang lengkap untuk membantu anda memulakan perniagaan bakeri dari rumah!

Semua info serta perkara yang anda perlu tahu untuk memulakan bisnes bakeri dari rumah, ada di dalam ebook ini.

       
Makluman: Ini adalah merupakan sebuah eBOOK(electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.
 
 

Apakah Yang Terdapat Dalam Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhan ebook ini ...

PENDAHULUAN
Pada bahagian ini saya akan memberikan anda gambaran jelas tentang industri bisnes bakeri serta mengapa menjalankan bisnes bakeri dari rumah adalah langkah yang terbaik bagi anda.

Saya ada senaraikan 6 sebab mengapa pembeli lebih gemar membeli bakeri dari pembuat-pembuat bakeri dari rumah (home made product) berbanding dari kilang atau kedai.

Selain itu, saya juga turut memberikan jadual perbandingan antara menjalankan bisnes bakeri dari rumah dengan binses bakeri di kedai. Anda boleh lihat dengan jelas setiap kelebihan dan kekurangannya.

Anda pasti akan teruja dan bertambah bersemangat untuk memulakan bisnes bakeri anda dari rumah dengan segera setelah membaca bahagian ini.
 
BAB 1 : FORMULA 2M+2P
Ini adalah formula yang saya gunakan untuk memulakan bisnes bakeri dari rumah. Ianya adalah formula yang membuatkan saya terus bersemangat dan bermotivasi untuk meneruskan perniagaan bakeri dari rumah.

Di dalam bab ini juga, saya berkongsi tip bagaimana untuk memilih produk bagi bisnes bakeri anda. Jika anda pening-pening tak tahu nak buat produk apa untuk bisnes bakeri anda, bab ini akan menjelaskan kepada anda tentang strategi pemilihan produk!

Ya! Nak pilih produk pun kena ada strategi.. bukan sekadar main buat je! :)
 
BAB 2 : DIMANA MAHU BELAJAR BAKERI?
Ok! Ini adalah bab untuk anda yang masih kurang mahir membuat pelbagai jenis kuih & kek (produk bakeri). Ada beberapa jenis kelas serta tempat yang boleh anda rujuk untuk belajar membuat produk-produk bakeri.

Ada yang berbayar dan ada juga yang percuma! Tapi.. sebelum pergi mana-mana kelas, kena tetapkan dulu kuih apa yang anda mahu belajar! Barulah tak sia-sia anda pergi belajar nanti.
 
BAB 3 : 4 LANGKAH MEMBUKA BISNES BAKERI!
Minat & sebab dah ada, ilmu buat bakeri pun dah ada! Kini secara rasminya anda mahu memulakan perniagaan bakeri anda dari rumah!

Dalam bab ini saya tunjukkan anda langkah-langkah untuk mendaftarkan perniagaan anda dan membuka akaun bank bagi perniagaan anda.

Ianya bukan sahaja penting untuk memastikan perniagaan anda mematuhi undang-undang, ianya juga dapat meningkatkan kredbiliti dan kepercayaan pelanggan terhadap perniagaan anda!
 
BAB 4 : SENARAI PERALATAN DAN KOS!
Dalam bab ini, saya senaraikan peralatan-peralatan yang anda perlukan untuk menjalankan perniagaan bakeri anda. Mungkin anda tidak perlukan semua peralatan tersebut, tetapi sekurang-kurangnya, anda tahu apakah kegunaan setiap peralatan serta berapakah kosnya.
 
BAB 5 : CARA MENGIRA & MENETAPKAN HARGA JUALAN!
Ini adalah bab yang paling penting! . Ramai pengusaha bisnes bakeri tidak mengira harga kos dengan betul dan sekadar main agak-agak sahaja! Akibatnya, order dari pelanggan dapat banyak tapi duit untung tak nampak! Hanya sekadar dapat penat sahaja!

Ada 2 kaedah untuk menentukan harga jualan produk bakeri anda. Saya tunjukkan kedua-dua kaedah pengiraan di dalam bab ini!
 
BAB 6 : TEKNIK PROMOSI!
Sedap macam mana pun kuih anda, tetapi jika tiada siapa yang tahu dan beli! Maka ianya tidak membawa apa-apa makna!

Oleh itu, bab ini juga adalah antara bab yang terpenting untuk bisnes bakeri anda.
Saya senaraikan 8 kaedah promosi yang boleh anda gunakan untuk mempromosikan produk-produk bakeri anda! Ianya merangkumi kaedah promosi secara online dan juga offline!
 
BAB 7 : 5 KESILAPAN BISNES BAKERI
Setelah menjalankan bisnes bakeri ini dari rumah dan produk anda sudah mula mendapat perhatian dan permintaan. Ada beberapa perkara yang pasti akan anda hadapi.

Jadi, awas kepada 5 perkara ini! Jika anda tidak hadapi 5 perkara ini dengan betul, ianya mungkin akan mengugat perniagaan bakeri anda. Silap haribulan, anda mungkin akan berasa penat dan mahu berputus asa menjalankan bisnes anda.
 
BAB 8 : 9 CABARAN BISNES BAKERI & CARA MENANGANINYA
Walaupun anda hanya menjalankan bisnes bakeri dari rumah, jangan sangka ianya tiada cabaran!

Disini saya senaraikan 9 cabaran yang mungkin akan anda perlu hadapi dan bagaimanakah cara untuk mengatasinya!

Cabaran persaingan harga!
Kenaikan kos harga barang mentah!
Bahan mentah habis stok!
Supplier stop bekalan!

Itu adalah antara beberapa cabaran yang mungkin akan anda hadapi.
Ketahui cara menanganinya dalam bab ini!
 
BAB 9 : BAGAIMANA MENJANA RM2,000 SEBULAN
Dalam bab ini, saya kongsikan strategi bagaimana untuk menjana pendapatan sekurang-kurangnya RM2,000 sebulan untuk perniagaan bakeri dari rumah yang anda jalankan.

Saya tunjukkan caranya dengan hanya menjual 2 jenis produk sahaja, anda sudah boleh mencapainya. Siap sekali saya tunjukkan kira-kira untuk kos penghasilan produk serta target jualan yang perlu dilakukan.

BAB 10 : 10 TIPS EXTRA BISNES BAKERI
Ini adalah bab yang terakhir. Dalam bab ini saya kongsikan 10 tips yang saya rasa amat penting untuk memastikan produk yang hasilkan sedap, enak dan berkualiti tinggi .

Tips-tips yang diberikan adalah berdasarkan pengalaman sebenar saya menjalankan bisnes bakeri sejak 6 tahun yang lalu. Anda mungkin tidak akan menjumpai tip ini di mana-mana tempat.
 

Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook ini. Memang hebat kan?

YA, sudah pasti ianya hebat dan mampu memberikan anda manfaat dalam usaha anda membina sebuah perniagaan bakeri yang menguntungkan.

 

Berapakah Harga Ebook Ini?...

Terus-terang saya katakan!  Nilai maklumat yang terkandung di dalam ebook ini adalah sangat bernilai dan tidak murah! Ianya adalah hasil daripada pengalaman sebenar saya menjalankan perniagaan bakeri dari rumah sejak 6 tahun yang lalu.

Dengan memiliki ebook ini, ianya akan dapat menjimatkan masa, tenaga serta wang anda untuk mencuba secara trial-and-error sewaktu ingin memulakan bisnes bakeri dari rumah ini!


Baiklah, tanpa melengahkan masa lagi, saya tawarkan ebook ini kepada anda dengan harga cuma RM30 sahaja!

Ya! Jangan terkejut... hanya sekadar RM30 sahaja!

Jika anda berminat untuk mendapatkan ebook ini! Boleh klik butang "Dapatkan Sekarang!" dibawah!

Oooops…Nanti Dulu, Jangan Buat Tempahan Lagi. Saya Ada Bonus Istimewa Nak Beri Kepada Anda!



Ada 3 buah ebook bonus yang akan saya berikan kepada anda jika anda membuat tempahan hari ini! Semua ebook bonus tersebut akan melengkapkan lagi pengetahuan anda dan akan membuatkan anda lebih yakin untuk memulakan perniagaan bakeri dari rumah!

Berikut adalah ebook-ebook bonus yang akan saya berikan kepada anda!


 

BONUS #1 : 5 BAHAN ASAS BAKERI WAJIB TAHU

Tahukah anda? Untuk tepung sahaja.. terdapat 7 jenis tepung yang perlu anda ketahui untuk membuat bakeri! Setiap jenis tepung mempunyai fungsi dan kegunaannya masing-masing. Saya akan tunjukkan anda kegunaan bagi setiap jenis tepung tersebut di dalam ebook ini.

Begitu juga dengan bahan-bahan lain seperti bahan penaik, marjerin dan mentega! Untuk bahan mentega pula ada 6 jenis bahan mentega yang berasingan.

Jadi, ketahui semua kegunaan bahan-bahan tersebut di dalam ebook ini!

BONUS #2 : 10 RESEPI PRODUK BAKERI TERLARIS!


Aha! Dengan ebook bonus ini, anda sudah tidak perlu risau dan pening kepala lagi memikirkan produk apa yang anda mahu jual untuk bisnes bakeri anda.

Saya kongsikan 10 produk yang sentiasa mempunyai permintaan yang tinggi dari orang ramai sepanjang masa! Lengkap juga saya beri dengan resepinya sekali. Anda boleh terus cuba buat  produk ini selepas mendapatkan ebook panduan bisnes bakeri ini

BONUS #3 : ROTI OH ROTI!


Tidak sah kalau buat bisnes bakeri tetapi tiada roti! Jadi, di dalam ebook bonus yang ketiga ini, semua info berkaitan roti saya terangkan di dalam ebook ini.

Bermula dari bahan-bahan yang perlu digunakan untuk membuat roti! Resepi 5 jenis roti serta cara membuatnya! Pantang-larang di dalam membuat roti! Masalah-masalah yang sering berlaku apabila membuat roti serta bagaimana cara untuk menyelesaikanya.

Apakah bahan yang perlu digunakan untuk membuat roti menjadi lembut dan gebu? Nak buat roti warna putih? cream atau perang-perang sikit? Semua saya ceritakan di dalam ebook ini!

 

 Sememangnya ini adalah satu tawaran yang tidak boleh anda lepaskan!

Namun begitu! Ada satu berita buruk!

Bonus yang saya tawarkan ini bukanlah  untuk selama-lamanya. Saya berhak menarik bonus ini pada bila-bila masa sahaja. Jadi, pastikan anda mendapatkan ebook panduan ini pada hari ini juga sebelum saya tutup tawaran pemberian bonus ini.

Anda masih lagi ragu-ragu?

Mari saya berikan anda satu lagi tawaran hebat untuk anda!

Anda rasa RM30 ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100% jika anda rasa pelaburan anda dapatkan ilmu ini tidak berbaloi dengan harganya.

 

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!

Dengan setiap pembelian ebook “Bisnes Bakeri” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda dalam memulakan perniagaan bakeri, saya akan pulangkan wang RM30 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di [email protected] tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Bisnes Bakeri pada harga promosi RM30 sahaja SEKARANG ...

   

Klik Gambar Dibawah Untuk Membuat Tempahan Ebook Ini Sekarang!!.

 
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

P/s :- Usah ambil masa terlalu lama untuk bertindak! Anggap sahaja pelaburan ilmu sebanyak RM30 ini adalah merupakan titik permulaan untuk anda menjana memulakan perniagaan dan menjana pendapatan dari rumah.

P/p/s:- Anda tidak perlu membuang masa sehingga 6 tahun untuk mencuba dan mencari sendiri "rentak" untuk menjalankan bisnes bakeri ini. Ambil sahaja pengalaman saya yang telah saya ebook kan ini. Ia lebih mudah dan pantas untuk anda bermula.

Sekian,

Nik Roslin Nik Men
Pengusaha Bakeri Sambilan
& Penulis Ebook Bisnes Bakeri
www.bisnesbakeri.com

Diterbitkan dan diedarkan Oleh: 
Klikjer Publishing (002746251-P),
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA. 
SMS/WhatsApp : 011-33050950

Text