Text

BAGAIMANA MENARIK PROSPEK BERMINAT NAK BELI PRODUK ATAU SERVIS ANDA DENGAN MENGGUNAKAN AYAT COPYWRITING YANG HEBAT DAN MEMUKAU 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .

Para peniaga terutamanya yang buat bisnes online selalu hadapi cabaran nak tarik prospek berminat nak membeli produk.  

Dah buat marketing gila-gila, dah design poster atau gambar kempen lawa-lawa, dah labur iklan berbayar ratus atau ribu riban, tapi masih tiada siapa yang berminat. Iklan masih krikk-krikk.  

Kadang pening fikir… mana punca. . .

Ramai masih tak perasan, perkara utama kena kaji dan baiki dulu adalah COPYWRITING. . .

Ya, sebab copywriting adalah satu-satunya alat yang jadi ‘orang tengah’ tukang sampaikan mesej kita kepada para prospek.

Walaupun kita menggunakan imej atau video, tak kira ada tulisan atau tak, juga terdapat copywriting dalam tu. Walaupun semasa kita nak closing pun kita akan gunakan copywriting. . .

Copywriting ni sebenarnya bukan guna untuk buat iklan atau marketing di personal FB ataupun iklan berbayar seperti Fbads sahaja, tapi juga boleh guna di mana-mana platform selain seperti shopee, instagram, tiktok, di e-commerce, di flyers, banner, masa kita nak close sales, dan banyak lagi.  

Copywriting dan bisnes memang tak boleh dipisahkan. Saling memerlukan 

ADAKAH ANDA ALAMI SITUASI INI DALAM BISNES?.

Jika anda alami salah satu atau kesemua situasi di atas, maknanya anda di tempat yang tepat 

SEKEJAP! DOWNLOAD DULU EBOOK PERCUMA INI!

Sebelum saya sembang panjang pasal copywriting ni! Saya nak bagi anda download dulu ebook ini! Saya bagi PERCUMA! Hanya perlu masukkan nama dan email anda di bawah sahaja!
 

SIAPA SAYA?

Biar saya kenalkan diri secara ringkas dulu.

Saya Zaniy Talib, ada yang panggil cikgu Zaniy.
Saya dah 7 tahun lebih dalam bisnes, sales, dan marketing. Cuma saya lebih kerap dibelakang tabir company dan bisnes-bisnes orang lain.

Pelbagai jenis niche produk yang saya pernah tempuh seperti makanan, kesihatan, kecantikan, servis copywriting, servis marketing, dan banyak lagi. Pernah juga urus dan bagi latihan kepada 200 orang dropship dan ejen.

Sebelum ni saya bertanggungjawab membantu bisnes usahawan ‘high-network’client’ untuk pelbagai jenis niche di sebuah syarikat yang buat seminar bisnes

KESILAPAN YANG SELALU PENIAGA BUAT BILA SALES TAK MASUK?


Biasanya para peniaga terutama peniaga online akan terus menjual dan menjual.

Cuba banyakkan lagi iklan di pelbagai media sosial. Kalau yang buat iklan jenis berbayar, dah tentu akan tingkatkan lagi budget iklan semaksimum yang mampu.  

Ada betulnya juga, cumanya kalau copywriting tak dibaiki untuk target kepada orang yang tepat, untuk tahu mana nak trigger emosi prospek, kempen marketing kita akan tak berkesan dan semakin sendu.  

Dulu saya pun macam ni, asyik fikir tentang nak gandakan usaha untuk sales dan gandakan budget iklan sahaja. Tapi terlepas pandang yang ayat copywriting saya salah, mesej tak jelas dan tak sampai.  

Jadi, copywriting benda pertama yang kita kena kaji dan baiki dulu. Mungkin ada kesilapan yang kita tak perasan dari segi gaya ayat, dari segi emosi, dari segi market yang kita sasarkan, dan sebagainya. 

KESILAPAN RAMAI PENIAGA TENTANG COPYWRITING 


BERITA BAIK UNTUK ANDA!

Anda dah tak perlu buat silap macam saya dulu. Saya dah sediakan ‘short-cut’ untuk anda belajar skill dan teknik copywriting hebat untuk tarik dan pukau lebih ramai prospek datang pm/mesej anda.

 
Alhamdulillah, hasil ilmu dan pengalaman saya selama 7 tahun dalam bisnes, berbelas ribu habis untuk join kelas-kelas bisnes untuk belajar strategi dan psikologi dalam copywriting, saya kumpul dan kongsikan dalam ebook yang sangat ISTIMEWA ni khas untuk anda. . .

Kenalkan…

EBOOK COPYWRITING HEBAT!

PANDUAN STEP-BY-STEP MENULIS COPYWRITING POWER & MEMUKAU UNTUK BISNES ANDA 


APA KATA MEREKA YANG DAH BACA EBOOK NI?

Best sangat baca ebook copywriting cikgu Zaniy ni.. bahasa pun santai! Mudah nak faham. Lagi-lagi bagi contoh boleh practice untuk kita buat ayat dengan betul.

Paling saya suka guna teknik selam buatkan pelanggan rasa kita faham dan caring. Rugi tak jumpa ebook ini dari dulu. Lepasni mudah saya nak buat ayat cairkan hati pelanggan.

Cik Sal
Bisnes Produk Kesihatan

Tq tuan Zaniy pasal ebook copywriting tu. bahasa dan susunan mudah faham terutama bagi beginner yang tak tahu copywriting. Penerangan jelas, mudah, dan tak bosan. Saya suka bab headline sebab boleh buatkan pelanggan tertarik baca post kita.

Kita boleh pukau pelanggan dengan headline yang baik. Berbaloi dapatkan ebook ni sebab ilmu mudah faham, diselitkan contoh yang jelas. Dah boleh dapat idea nak tulis copywriting sendiri.

Pn Sha
Tokey Kedai Emas

Terbaik tn Zaniy, penyampaian ebook ini ayat mudah faham. Bahasa ringkas padat. Susunan ayat pun sangat teratur. Bab yg rasa wow belajar ialah strategi buat orang beli sekarang. Sebab buatkan orang tak sabar2 nak beli sekarang. Memang penting untuk orang dapatkan cepat ebook ni supaya dpt memahami masalah pelanggan dan selesaikan dengan lebih cepat.

En. Hafy
Bisnes & Branding Consultant

Cikgu Zaniy, ni review saya. Ebook copywriting ni ayat ringkas padat dan sangat mudah faham. Banyak sediakan panduan yang lebih jelas kepada peniaga. Saya suka bab resepi hasut orang beli dan strategi bagi offer.

Saya nasihatkan kena bertindak cepat tarik pelanggan sebab pesaing juga target pelanggan sama dengan saya. Lagipun saya dah banyak buang masa tanpa arah tuju.

Tqvm cikgu Zaniy

Miss Jess
Bisnes Produk Kurus

TQ. ebook copywriting en zaniy ni mudah faham, bahasa & susunan ayat menarik. Paling saya suka pasal jenis2 headline tu. Senang dapat idea bila dah belajar. Banyak ilmu copywriting dikongsi dalam satu ebook dan mudah faham apa disampaikan. TQ

Cik Lynnie
Bisnes Tudung & Kek

Terima kasih tn Zaniy sharing ilmu. Memang secukup rasa, bahasa santai dan sampai, mudah faham. CW power dapat trust dan respect dari pelanggan. Orang nampak kredibiliti sebagai penulis. CW yang baik mesej dan objektif mampu sampai kepada target audience untuk buat tindakan beli produk. Bahagian bab bonus tu memang wow lah!

Tn Fezol
Cikgu Copywriting

APA YANG ANDA AKAN BELAJAR DALAM EBOOK NI?


Dan ada banyak lagi topik yang menarik, lebih daripada 20 bab penting, lebih 150 muka surat penuh padat dengan ilmu untuk siapkan diri anda supaya nampak lebih pakar dalam bina copywriting hebat .  

Lepas anda belajar dalam ebook Copywriting Hebat ni, anda akan jadi lebih yakin untuk bina sendiri copywriting yang lebih padu dan profesional tanpa bergantung pada orang lain atau apps.

Tahu mana nak letak emosi, apa strategi offer nak guna, cara nak pukau dan paksa orang beli produk / servis anda sekarang tanpa berlengah…

EBOOK INI SESUAI UNTUK SIAPA!



JADI, BERAPA HARGA EBOOK NI?

Ikutkan nilai sebenar ebook ni RM400.  

Tapi anda bukan dapat 1 ebook sahaja, anda juga akan dapat lagi 3 ebook bonus percuma. .


Ebook Bonus #1) – Copywriting Pancing Ejen
(Nilai : RM249)




Ramai peniaga ada impian nak ada beribu ejen atau dropship yang bantu buat marketing dan sale.  

Namun ramai peniaga gagal untuk tarik orang berminat nak join jadi ejen ataupun dropship.  

Dalam ebook ni anda akan belajar psikologi kehendak manusia dan dapat bina copywriting yang betul untuk pancing ejen untuk produk / servis anda . 





Ebook Bonus #2) – Koleksi Template Headline
(Nilai : RM127)


Headline satu elemen sangat penting dalam copywriting. Cuma biasanya kita akan cepat habis idea nak tulis headline apa.  

Dalam ebook ni anda dapat koleksi headline untuk lebih dari 10 jenis produk / servis.

Antaranya produk kurus, pakaian, kecantikan, penapis air, beg, makanan, insurans.  

Dari koleksi headline-headline ni, anda dapat edit dan jana lebih banyak idea untuk bina headline yang lebih mantap.


Ebook Bonus #3) – 15 Dosa Besar Copywriting
(Nilai : RM97)



Ramai peniaga selalu buat banyak kesilapan dalam copywriting sampaikan orang cabut lari.  

Semua kesilapan ni boleh buatkan copywriting anda tak berkesan, ataupun boleh menjatuhkan kredibiliti bisnes anda. Buatkan orang hilang kepercayaan.  

Ebook ni anda akan lebih faham, lebih berhati-hati, dan dapat elakkan anda dari buat iklan yang sia-sia dan bazir duit marketing .



Jadi nilai sebenar kesemua 4 ebook ini ialah....

Jumlah Semuanya = RM873


Tapi tunggu… Anda tak perlu bayar jumlah tu.  

Harga kesemua ebook ni…  BUKAN RM400 . .  BUKAN RM200 . .  BUKAN RM100 . .
  

Tetapi, ia cuma RM40 sahaja. . .


Boleh klik butang “Dapatkan Sekarang” di bawah ni untuk dapatkan kesemua 1+3 ebook ni.


Cumanya… saya TAK JAMIN harga ni akan terus kekal sampai bila-bila. Sebab ada banyak faktor yang boleh menyebabkan harga naik secara tiba-tiba.  

Lambat tinggal.  

Bagi yang bertangguh atau nak fikir-fikir dulu takpe.
Cuma saya nak bagitahu... ebook ni dijual kepada semua orang termasuklah pesaing anda.  

Memang sengaja dibiar macam tu untuk nak tengok samada anda ataupun pesaing anda yang akan bertindak pantas terus dapatkan ebook ni.  

Biar pesaing anda yang belajar dan buat sales berkepuk-kepuk masyukk akaun bank mereka. Anda tengok jer dulu, nanti mereka dah di atas barulah anda mula langkah pertama ye.  

Siyess ni, lambat memang kena tinggal jauh.  

Ebook ni anda bukan belajar bina ayat jer, banyak ilmu strategi dan psikologi copywriting dari basic kepada ‘ADVANCE’ yang saya kongsikan. Anda cuma baca dan hadamkan jer.  

Ingat, pesaing anda mungkin sedang isi detail nak BANK-IN. Bagi dia pecut dulu tau. Anda lepak tunggu tengok jer takpe. Ok bye!

OPS! TERLUPA!
Saya Ada Jaminan Kepuasan 100%

Ya! Dengan setiap pembelian ebook Copywriting Hebat ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan kursus ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda untuk menulis copywriting, saya akan pulangkan wang anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga

Klik Butang "Dapatkan Sekarang!" Dibawah Untuk Miliki Ebook Ini!

Hanya RM40 sahaja untuk anda KUASAI ILMU COPYWRITING yang HEBAT, yang akan bantu LONJAKKAN jualan produk bisnes anda!

 
Diterbitkan dan diedarkan oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P),
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950

Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Earning Disclamer: Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.

Text