Jutawan Homestay

Perhatian kepada bakal-bakal pemilik homestay dan pemilik homestay sedia ada!

Mahukah Anda Menerima Tempahan Homestay Bertubi-tubi Setiap Hari? Mari Saya Tunjukkan Kepada Anda, Bagaimana Saya Melakukannya!

Ini Sedikit Bukti Homestay Saya Menerima Tempahan Hampir Setiap Hari!

Ya! Berita Baiknya! Anda Juga Boleh TIRU Cara Saya Ini Dan Rasai Sendiri Nikmat TEMPAHAN MASUK BERTUBI-TUBI ke Homestay Anda!

Assalammualaikum salam hormat buat rakan-rakan pengusaha homestay dan BAKAL pengusaha homestay!

Adakah anda merancang untuk menjadikan rumah anda yang kosong sebagai sebuah homestay?

Atau..
Adakah anda sudah mempunyai homestay, tetapi, lebih banyak bunyi cengkerik "krik! krik!” yang mendiami homestay anda.. berbanding orang yang sebenar?

Atau…
Anda sudah ada homestay dan sudah ada yang menempah dan tinggal di homestay anda, TETAPI, banyak pula masalah yang dihadapi seperti barang selalu rosak dan hilang? Runner nak bagi kunci selalu hilang? Penat melayan karenah pelanggan?

Jangan risau!

Izinkan saya berkongi pengalaman saya dengan anda di dalam hal-hal berkaitan menguruskan homestay!

Insyallah, ianya bermanfaat dan akan dapat membantu anda menguruskan homestay anda dengan lebih berkesan dan lancar!

Siapa Saya?

Faridil AltrasBaiklah! Sebelum saya bercerita panjang lebar lagi, izinkan saya memperkenalkan diri terlebih dahulu!

Nama saya Faridil Atras , saya adalah pemilik kepada rangkaian homestay Fardain Place yang mana, telah saya mulakan sejak tahun 2014.

Alhamdulillah, dalam masa beberapa tahun saya menjalankan dan menguruskan bisnes homestay ini, saya telah berjaya mengembangkan rangkaian homestay saya ini dari 1 buah sewaktu bermula, kepada 8 buah homestay di seluruh Malaysia. Pelanggan-pelanggan yang menetap di homestay saya juga bukanlah sekadar rakyat Malaysia, tetapi ada yang datang dari Perancis, Korea, Mesir, Jepun, China, US dan banyak lagi dari serata dunia.

Izinkan saya share beberapa keping gambar homestay saya dan juga gambar saya bersama pelanggan-pelanggan yang pernah bermalam di homestay saya.

Alhamdulillah, homestay saya juga telah menerima beberapa anugerah dan pengiktirafan, antaranya, Anugerah Superhost Oleh pihak AirBnB pada tahun 2015 dan Anugerah Guest Review dari pihak Booking.com pada tahun 2017.

Cabaran Urus Bina Homestay

Mengurus Homestay ini memang ada banyak juga cabarannya.

Cabaran yang paling besar.. adalah untuk mendapatkan pelanggan dan memastikan homestay kita sentiasa penuh dan mendapat tempahan.

Paling kurang, dalam sebulan, perlu dapatkan 7 hari tempahan, barulah balik modal dan berbaloi orang kata. Tapi, Alhamdulilah, di Fardain Place, secara purata homestay saya mendapat tempahan sekitar 25-30 hari setiap bulan.

Ini sedikit bukti screen shoot tempahan yang saya perolehi dari web AirBnB untuk homestay saya! Boleh dikatakan, hampir setiap bulan, ianya hampir penuh dengan tempahan!


Tapi tengok keadaan juga la.. contohnya, macam hujung tahun, ketika musim cuti sekolah, selalunya memang akan penuh! full 30 hari orang booking.

Manakala pada musim-musim biasa, kadar tempahan yang saya terima adalah sekitar 20 hari untuk setiap bulan.

Sepanjang saya menguruskan homestay ini, memang pelbagai pengalaman dan ragam manusia yang saya temui. Maklumlah, homestay saya ini bukan sahaja ditempah oleh rakyat Malaysia, tetapi juga turut menjadi pilihan pelawat-pelawat dari luar negara. Semuanya ada perangai dan karenah masing-masing.

Namun begitu, alhamdulillah dengan menggunakan dokumen dan sistem pengurusan yang betul, semua masalah yang muncul, dapat diurus dan ditangani dengan lancar dan baik.

Macam Mana Saya Urus Bisnes Homestay?

Sejak kisah saya dipaparkan di suratkhabar, memang banyak pertanyaan yang saya terima dari rakan-rakan dan pengusaha homestay yang lain!

 
Pada mulanya, saya cuba juga layan dan jawab satu-persatu persoalan tersebut di facebook dan whatsapp.

Namun begitu, semakin hari, semakin banyak soalan yang ditanya dan semakin ramai yang bertanya soalan yang sama berulang-ulang kali…

Maka dari situ, tercetuslah idea saya untuk kumpulkan semua persoalan itu dan saya jawab semua persoalan tersebut di dalam bentuk ebook panduan secara langkah demi langkah

Maka, dengan itu, terhasillah ebook pertama tulisan saya yang berjudul….

Jutawan Homestay - Panduan Urus Homestay Gaya Jutawan!

Di dalam ebook ini, saya berkongsikan pengalaman saya menguruskan homestay.

Dari mula memilih lokasi homestay, pilih jenis homestay, cara dapatkan homestay, hias homestay, menetapkan harga, membuat iklan hinggalah kepada perkara-perkara yang perlu dilakukan selepas pelanggan check-out dari homestay.

Ianya sangat lengkap dan saya pasti , ia akan dapat membantu para pemillik homestay menguruskan bisnes homestay mereka dengan lebih teratur dan berjaya!

Apakah Isi Kandungan Ebook Ini?

Di dalam ebook ini, saya pecahkan kepada 6 bahagian. Iaitu...
1. Bahagian Pemilihan & Pemilikan Homestay
2. Bahagian Mempersiapkan Homestay
3. Bahagian Pemasaran Homestay
4. Bahagian Pelanggan Check-in
5. Bahagian Pelanggan Check-out
6. Bahagian Mengembangkan Bisnes Homestay

Setiap bahagian pula terbahagi kepada beberapa bab. Secara keseluruhan, ebook ini mengandungi 27 Bab kesemuanya dengan jumlah mukasurat sebanyak 115 mukasurat. Ianya sangat padat dan lengkap.

Antara perkara yang disentuh di dalam ebook ini ialah seperti :-
Banyak betul info-info serta ilmu pengurusan homestay yang saya tuliskan di dalam ebook ini! Saya pasti, ianya akan dapat membantu anda mendapat gambaran yang lebih jelas tentang bagaimana memulakan dan menguruskan homestay dengan lebih berjaya dan lancar!

Ops! Tapi... Ebook Ini Bukan Sesuai Untuk Semua Orang!

Maaf! Saya terpaksa berterus-terang disini!

Ebook panduan ini bukanlah sesuai untuk semua orang...  Ada sesetengah orang sememangnya tidak sesuai untuk mendapatkan ebook ini.

Antara orang yang tidak sesuai untuk mendapatkan ebook ini ialah..

1. Orang Yang Sudah “OTAI” dan Sudah Mempunyai Banyak Homestay
Jika anda sudah lama menjalankan bisnes homestay, sudah mempunyai sistem pengurusan yang baik serta sudah mampu menjana keuntungan berpuluh-puluh ribu ringgit setiap bulan dari homestay anda. Maka, ebook ini mungkin kurang sesuai untuk anda.

2. Orang Yang Sudah Tahu Semua Perkara!
Ya! Ebook ini juga tidak sesuai untuk orang yang merasakan diri mereka sudah tahu semua perkara. Orang yang sudah tahu semua perkara sudah pastinya tidak perlu belajar apa-apa lagi. Jika diajar pun, mereka tidak akan belajar.. sebab mereka sudah tahu semuanya. Jadi, usah membazirkan wang anda membeli ebook ini.

3. Orang Yang Tidak Suka Belajar Dari Pengalaman Orang Lain
Tidak dinafikan, ada sesetengah orang, tidak suka belajar dari pengalaman orang lain. Mereka lebih gembira belajar dari pengalaman sendiri sahaja, cuba sendiri, gagal sendiri, buang masa sendiri, buang duit sendiri... dan barulah mereka akan belajar. Barulah puas dan ada “feel” kata mereka.

Jika anda tergolong di golongan orang seperti ini. Anda juga tidak perlu dapatkan ebook ini, anda boleh cuba sendiri segala-galanya. Saya doakan anda tabah menghadapi segala onak dan duri!

Bagaimana jika anda tidak tergolong dalam 3 golongan diatas?

Tahniah! Jika Anda Bukan Dari Golongan Diatas Dan Layak Untuk Memiliki Ebook Ini!

Baiklah!

Bagi anda yang bersedia untuk belajar dengan cepat tentang cara menjalankan dan menguruskan homestay menerusi pengalaman saya.

Saya tawarkan kepada anda ebook ini dengan harga.... RM270 sahaja!

Pelaburan yang anda buat untuk mendapatkan ilmu mengurus homestay ini adalah tersangat - sangat murah jika hendak dibandingkan dengan ilmu serta manfaat yang akan anda perolehi setelah memiliki ebook ini!

Anda hanya perlu mendapatkan seorang pelanggan bermalam selama 1-2 malam sahaja di homestay anda untuk menampung kos pelaburan anda mendapatkan ilmu di dalam ebook ini!

Saya pasti, dengan mengaplikasikan ilmu yang terdapat di dalam ebook ini, bukan sekadar 1 atau 2 orang yang akan menempah homestay anda, tetapi, insyallah, berpuluh-puluh dan beratus-ratus orang akan berebut-rebut ingin menempah dan menetap di homestay anda!

Tapi... untuk anda yang bertindak segera dan mendapatkan ebook ini hari ini juga, saya akan berikan harga istimewa , iaitu pada harga hanya RM150 sahaja!

Betul ke? Ya, Jangan terkejut! Hanya RM150 sahaja!

Jika! Baik anda dapatkan ia sekarang sebelum saya bertukar fikiran dan menaikkan harga ebook ini!
Klik butang "Dapatkan Sekarang!" di bawah untuk lakukan tempahan …

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Nanti Dulu! Ada Bonus PERCUMA untuk Anda!

Bagi anda yang bersedia untuk mendapatkan ebook Jutawan Homestay ini hari ini juga! Tidak lengkap rasanya jika saya tidak memberikan anda hadiah bonus!

Jadi, sebagai tanda penghargaan diatas kesudian anda untuk mendapatkan ebook ini sekarang!

Saya akan berikan anda 4 buah bonus tambahan secara PERCUMA kepada anda untuk memantapkan lagi ilmu anda di dalam menjalankan dan menguruskan bisnes homestay ini

Bonus #1 : Template Dokumen Pengurusan Homestay (Bernilai RM70)

Dengan template ini, anda sudah tidak perlu susah-susah dan tercari-cari, macam mana nak buat resit, borong order, borang maklumbalas dan sebagainya! Saya berikan anda semua dokumen pengurusan homestay ini kepada anda dalam bentuk MS Word.

Anda hanya perlu tukar logo, nama dan alamat homestay anda sahaja!
Antara dokumen yang terdapat dalam Bonus #1 ini ialah

  • Template borang tempahan
  • Template borang maklumbalas
  • Template checklist
  • Template Invoice
  • Template Resit
  • Template Penjanjian Penyewaan
  • Template Borang Perjanjian Deposit



Bonus #2 : 5 Teknik Extra Income (Bernilai RM50)

 Ya! Selain menjana pendapatan dan keuntungan dari menyewakan homestay anda kepada pelawat, sebenarnya, ada banyak lagi cara yang boleh anda lakukan untuk menaikkan lagi pendapatan anda.

Di dalam ebook bonus kedua ini, saya dedahkan 5 teknik yang boleh anda lakukan untuk menambah pendapatan bisnes homestay anda!

Ianya mudah dan pelanggan homestay anda memang bersedia dan gembira untuk membayar anda lebih banyak jika anda mengaplikasi 5 teknik ini pada homestay anda!


 Bonus #3 : 10 Rahsia Pelaris Homestay (Bernilai RM100)

Ini adalah bonus yang paling power dan terbaik. Di dalam ebook bonus ini, saya dedahkan 10 perkara yang menjadikan homestay saya berebut-rebut orang nak tempah dan duduk.

Tidak-tidak! Saya tidak gunakan khidmat pawang, bomoh, tangkal, makhluk halus atau perkara-perkara yang syirik untuk melariskan homestay saya. Rahsia pelaris yang saya dedahkan di dalam ebook ini adalah sah dari segi undang-undang negara dan juga undang-undang syarak agama islam.

Anda pasti akan teruja mengetahui isi kandungan ebook ini!

Dengan ketiga-tiga bonus hebat ini, saya pasti anda akan dapat melonjakkan jumlah tempahan dan pelawat yang mahu menginap di homestay anda kelak!

Tiada lagi bunyi krik-krik setiap hari di homestay anda!

 

 

Bonus #4 : Facebook Group Support! (Tidak Ternilai)

Ya! Jika anda mendapatkan ebook Jutawan Homestay ini hari ini, saya juga akan menjemput anda untuk menyertai Facebook Group khas yang dibina khusus untuk pemilik-pemilk ebook Jutawan Homestay ini!

Di dalam group tersebut, anda boleh berinteraksi dengan rakan-rakan pengusaha homestay yang lain, serta bertanyakan soalan, dapatkan tips, serta info-info terbaru berkaitan bisnes Homestay!

Kita akan membentuk satu komuniti pengusaha-pengusaha homestay bergaya "jutawan" menerusi group ini!

Usah Berlengah! Dapatkan Sekarang!

Baiklah, usah berlengah lagi... dapatkan panduan ini sekarang.

Pelaburan anda sebanyak RM150 hari ini mungkin menjadi titik tolak kepada perubahan hidup anda selepas ini. Ianya mungkin menjadi batu loncatan kepada bisnes homestay yang telah anda lakukan selama ini.
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Lihat Apa Kata Mereka Yang Telah Membaca Ebook Ini?

baru nak buat bisnes homestay
baru nak buat bisnes homestay
baru nak buat bisnes homestay
baru nak buat bisnes homestay
baru nak buat bisnes homestay
baru 5 hari dah dapat tetamu
tak boleh tidur
rezeki dapat order
faham kunci
dapat payment

Masih Ragu Dan Kurang Yakin Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda.

Anda khuatir pelaburan anda mungkin akan menjadi sia-sia?
Anda rasa RM150 yang akan anda keluarkan nanti macam tak berbaloi?

Jangan risau.! Buang segala keraguan anda itu.

Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100%.

Insuran Ilmu & Jaminan Pulangan Wang 100%!


Dengan setiap pembelian ebook “Jutawan Homestay” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM150 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL! Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di [email protected] tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu.

Saya akan pulangkan wang anda.

Kalau anda perasan? Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini.

Segala risiko pembelian anda, akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak saya!

Klik Butang Dibawah Sekarang Untuk Mendapatkan Ebook Yang Hebat Ini!

RM270 RM150 sahaja! 

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.


Yang Benar

Faridil Atras
Rakan Pengusaha Homestay Anda!
www.jutawanhomestay.com

P/s: Saya tidak menjanjikan anda bulan & bintang. Saya juga tidak menjamin anda pasti akan menjana untung berpuluh-puluh ribu ringgit dan pasti akan menjadi jutawan apabila menjalankan bisnes homestay. Ianya adalah diluar kemampuan saya. Saya bukan tuhan!

P/s/s:- Saya hanya berkongsi pengalaman saya di dalam menjalankan bisnes homestay menerusi ebook ini! Harapan saya, ianya dapat memudahkan anda untuk bermula dan sekaligus dapat membantu anda mengelakkan kesilapan-kesilapan yang pernah saya lakukan di dalam perniagaan ini! Belajar sahaja dari pengalaman saya dan jimatkan wang & masa anda daripada melakukan Try & Error!






Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
WhatsApp: 011-33050950




Disclaimer: TikTok is a Registered Trademark of TikTok.com. Google is a Registered Trademark of Google.com. Facebook or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. Klikjer Publishing is not affiliated with TikTok.com, Google.com & Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners

Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.

Text