Text

Nak Buat Bisnes Gajet? Tapi Tak Tahu Kat Mana Nak Ambil Stok Yang Murah-Murah & Berkualiti?

Mari Saya Tunjukkan Lubuk "Barangan Gajet" Di China, Serta Macam Mana Nak Pergi Ke Sana Dan Borong Bawa Balik Ke Malaysia Dengan Selamat!

Pernah tak nampak kat instagram atau kedai-kedai phone dan gajet kat luar sana... Mereka jual iPhone yang versi lama sikit seperti iPhone 4, iPhone 5, iPhone 6 dengan harga murah-murah?

iPhone tu bukan iPhone fake... tapi iPhone Ori!
Tapi.. diorang boleh jual harga yang murah-murah!
Malah ada juga sesetengah versi iPhone yang sudah tidak lagi di hasilkan oleh kilang dan tidak lagi dijual secara rasmi oleh pihak Apple (seperti iPhone 5s), tetapi, ianya dijual oleh peniaga-peniaga ini dalam bentuk set baru dengan harga yang murah-murah!

Dan sekali lagi.. ianya adalah iPhone ori! Bukan iPhone fake ya!
Hah! Pelik tak? Macam mana diorang boleh dapat stok untuk jual semua iPhone tu?

Ini Yang Saya Nak Bocor Rahsia!.

iPhone-iphone tu semua sebenarnya adalah...... iPhone Refurbish / Second Hand.
Ia adalah iPhone-iphone lama yang telah dibaikpulih dan diperbaiki! Apa maksudnya?

Maksudnya, iPhone tersebut adalah iPhone lama, yang telah diperbaiki dan disolek menjadi seperti iPhone baru!
Mana-mana bahagian yang rosak atau buruk pada iPhone itu, ditukar dan diganti baru, seperti, rangka, body, casing, bateri, charger, earpod.. malah, kotak phone itupun  diganti dengan kotak yang baru!

Hasilnya.. memang nampak sebiji macam baru!
Apa yang kekal lama, hanyalah motherboard iPhone tersebut!
Sebab itu, iPhone tersebut boleh menjalankan iOS Apple.
Ianya masih iPhone yang Ori! Cuma, beberapa komponen yang telah rosak atau buruk, telah diganti dengan komponen yang baru!

Selain iPhone refurbish, ada iPhone-iPhone yang dijual adalah iPhone terpakai yang kualiti dan condition nya hampir kepada iPhone yang baru, tiada sebarang calar, kemek dan kerosakan.

Permintaan terhadap iPhone-iPhone ini memang sentiasa HOT!
Dibawah ini sedikit bukti bahawa iPhone-iPhone lama ini sememangnya sentiasa mempunyai permintaan yang agak tinggi!

Mana Diorang Dapat Stok?.

Hah! Inilah yang saya nak cerita ni!

Perkara ni saya terjumpa sewaktu melancong ke China sambil-sambil mencari idea dan peluang perniagaan!
Maklumlah, sebagai konsultan perniagaan, saya sering mendapat pertanyaan dari client-client saya tentang apakah peluang-peluang perniagaan yang boleh mereka jalankan?

Saya lihat, perniagaan  barangan gajet dan aksesori ini sememangnya mempunyai permintaan yang tinggi! Maklumlah, hari ini, boleh dikatakan setiap orang mempunyai sebuah handphone masing-masing. Budak-budak kecik pun dah ada handphone sendiri... Malah, ada juga individu yang punyai hingga 2-3 handphone serentak. Satu guna untuk hal peribadi, satu guna untuk hal kerja atau bisnes, dan satu lagi, guna untuk main game sahaja!

Dari situ sahaja kita boleh lihat, permintaan terhadap gajet dan aksesori ini memang tersangat-sangatlah tinggi!.

Tapi malang sekali... tidak ramai yang tahu... kat mana nak dapatkan stok dan supply barangan-barangan gajet dan aksesori ni?! Kalau yang dah tahu tu pula.. Hah! Jangan haraplah mereka nak buka mulut dan bagitahu anda lubuk supllier mereka!  Kirim salam lah.. boleh jalan lah!!..

Jangan Risau!! Meh Abang Long Kasi Pecah Lubang!.

Dah.. dah!.. Jangan sedih-sedih!
Disini saya akan kongsikan dengan anda.. kat mana sebenarnya lubuk untuk dapatkan barangan gajet serta aksesori-aksesori yang lain tu!

Bukan sekadar iPhone sahaja tau! Tapi segala macam mak nenek gajet anda boleh dapatkan kat lubuk ni!
Sebut apa sahaja bentuk gajet! Pasti anda akan jumpa disini!

iPhone, iPad, Webcam, Microphone, CCTV, Earphone, Casing, Thumbdrive, Memory Card, Macbook, Apple Watch, Android phone, Microsoft Surface, Bateri phone, Powerbank, Smart Watch, Card Reader, USB Cable, Bluetooth Speaker, Drone, Wireless Charger, Screen Protector, Walkie-Talkie, Phone spare-part, Kotak phone .. eh! Macam-macam lah! Tak habis kalau saya nak senaraikan semua gajet tu disini!

Pendek kata, apa sahaja gajet yang terlintas di fikiran anda... mahupun gajet yang tak pernah terlintas di fikiran anda! Ada dijual di lubuk ini!

Betul!.. Ada sesetengah gajet tu, mungkin baru keluar atau baru dihasilkan! Anda mungkin tidak pernah jumpa dan nampak lagi!..  Tapi, ianya sudah ada dijual di lubuk ini!

Amacam? Berminat Nak Tahu?.

Baiklah! Mari sini saya bagitau!

Oh! Sebelum tu.. izinikan saya perkenalkan diri terlebih dahulu secara ringkas!

Nama saya Azizi Zulkefli! Saya adalah seorang konsultan perniagaan dan konsultan harta intelek.
Kerja saya, banyak memberikan khidmat nasihat berkaitan perundangan dan harta intelek kepada syarikat-syarikat serta peniaga-peniaga di Malaysia.

Sepanjang lebih 8 tahun menjalankan khidmat rundingan ini, saya sebenarnya telah beberapa kali berulang-alik dari Malaysia ke China.

Saya telah pergi ke China untuk memborong barangan-barangan gajet serta aksesori ini untuk kegunaan sendiri dan juga atas permintaan client saya!

Pada mulanya, saya ok je je bila beberapa client saya minta bantuan saya untuk pergi ke China dan borong barang-barang gajet elektronik ini untuk mereka!

Tapi, kemudian, saya terfikir.... Eh? Tak bolehlah asyik nak harapkan saya sahaja! Nanti kalau saya kurang sihat, atau saya  tiada masa atau ada halangan tertentu yang tidak membolehkan saya pergi ke China... macam mana?

Jadi, dari situ, terlintas di fikiran  saya untuk turunkan ilmu dan pengalaman saya ini kepada mereka! Baik aku ajar diorang ni.. lain kali, bolehlah diorang pergi sendiri! Tak perlulah lagi nak bergantung kepada saya lagi!

Tapi.. alang-alang nak mengajar tu... lebih baik saya tulis sebuah panduan yang turut sama, boleh dibaca dan dirujuk oleh orang lain juga!

Disebabkan itu, saya telah merekodkan perjalanan saya, secara bertulis dan bergambar... dari mula  persediaan nak pergi ke China, seperti permohonan Visa, beli tiket kapal terbang, booking hotel... hinggalah naik kapal terbang dan mendarat di Lapangan terbang China... kemudian check-in hotel, pergi ke pusat lubuk gajet, borong gajet, bungkus dan hantar ke Malaysia.

Semuanya telah saya tulis dan rekodkan.. menjadi sebuah panduan!

Setelah beberapa bulan menulis setiap langkah yang saya lakukan.... akhirnya... terhasillah sebuah ebook yang saya berikan nama.... "Lubuk Gajet!"

Ebook Lubuk Gajet! - Panduan Borong Gajet Elektronik Di China!

  
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

Hah!! Dalam ebook panduan ini, saya dah tulis siap-siap.

Panduan secara langkah demi langkah, dari mula perancangan untuk ke China, persiapan-persiapan yang perlu dilakukan, dari segi penyedian dokumen, tempahan tiket kapal terbang, barang-barang keperluan yang perlu dibawa, perjalanan dari KLIA hinga sampai ke hotel penginapan di China, kemudian  cara nak pergi ke Lubuk Gajet tersebut, hinggalah kepada cara nak beli, bungkus & hantar barang tu sampai ke depan pintu rumah anda di Malaysia!

Memang complete! Ini saya senaraikan beberapa perkara penting yang telah saya tuliskan di dalam ebook ini..

Berminat Nak Dapatkan eBook Ini?

Ops! Sebelum itu!

Saya minta maaf terlebih dahulu dan saya mahu berterus-terang dengan anda!
Ebook ini bukanlah sesuai untuk semua orang... Hanya orang tertentu sahaja yang sesuai dan layak untuk mendapatkan ebook ini!

Berikut adalah orang yang tidak sesuai untuk mendapatkan ebook ini!

Sudah Bersedia Untuk Dapatkan Ebook Ini?

Baiklah! Jika anda tidak tergolong dalam 3 golongan yang saya sebutkan diatas dan anda betul-betul berminat untuk dapatan ebook ini!

Saya ada berita gembira untuk anda!
Jika anda dapatkan ebook Lubuk Gajet ini hari ini juga! Saya akan berikan anda 2 ebook BONUS Istimewa yang dapat melengkapkan lagi ilmu anda untuk memborong di China!

Dua Buah Ebook Bonus Special!.




BONUS #1 : PANDUAN CHECK IPHONE -  ORI ATAU TIDAK?


Ah ha! Sebelum anda nak memborng iPhone di China tu, kenalah ada ilmu sikit untuk check, sama ada iPhone tersebut Ori ataupun Tidak?

Kalau tak tahu nak check.. nanti.. sia-sia sahaja kena tipu hidup-hidup disana!

Jadi! Ilmu di dalam ebook ini adalah sangat penting dan mungkin dapat menyelamatkan beribu-ribu wang anda dari menjadi mangsa penipuan penjual di sana kelak!.





BONUS #2 : TIPS CIPTA JENAMA PRODUK YANG TERBAIK!


Manalah tahu kan? Bila anda dah borong banyak-banyak aksesori dan gajet di China tu, tiba-tiba, terlintas di fikiran anda untuk buat rebranding peralatan-peralatan tu kepada jenama anda sendiri?

Mungkin anda nak tukar logo atau jenama yang tertulis pada earphone atau pada bluetooh speaker yang anda borong itu, dengan logo atau jenama anda sendiri!

Ebook ini akan memberikan anda serba sedikit tips untuk memilih nama dan jenama bagi produk dan perniagaan anda!

        
 

Klik Butang "Dapatkan Sekarang!" Dibawah

Baiklah! Tanpa melengahkan masa lagi! Anda boleh klik butang hijau "Dapatkan Sekarang!" atau gambar ebook dibawah untuk mendapatkan ebook ini!

Harga? Berapakah harga ebook ini?

Saya tidak akan bermain potong-potong harga dengan anda!
Direct sahaja saya katakan... saya tawarkan pakej ebook Panduan Lubuk Gajet  ini dengan harga yang cukup murah dan berbaloi!

Iaitu.... Hanya RM50 sahaja! Ya! RM50 sahaja!

Namun begitu, saya tidak dapat janji harga ini akan kekal untuk selamanya!
Jadi, lebih baik anda dapatkan ebook ini hari ini juga sebelum saya berubah fikiran menaikkan harga ebook ini atau menarik semula 2 bonus istimewa yang saya tawarkan bersama ebook ini!
    
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Masih Ragu? Ini Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!.

Dengan setiap pembelian ebook “Lubuk Gajet” ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM50 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik gambar ebook di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Lubuk Gajet ini pada harga RM50 sahaja SEKARANG ..
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

P/s:- Dalam ebook ni, saya tunjukkan kepada anda, bagaimana untuk pergi ke Lubuk Gajet ini di China dengan terperinci sekali. Lengkap bergambar dan ia menjadikan ebook ini adalah setebal 180 m/s.

P/p/s :- Untuk ebook ini, saya tidak menyediakan ruangan group support! Tetapi, saya berikan anda no handphone saya di dalam ebook ini! Jika anda ada sebarang masalah seperti kurang jelas dengan info serta maklumat yang terdapat di dalam ebook ini! Anda boleh terus direct Whatsapp saya tanpa perlu segan silu!

Sekian,


Azizi Zulkefli
Perunding Perniagaan
Penulis Ebook Lubuk Gajet
www.lubukgajet.com



Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950




Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Earning Disclamer: Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.
Text