Text

PERHATIAN! Kepada Peniaga-Peniaga Produk Yang Sale Sedang Sendu! Stok Masih Berlambak! Dan..Tak Tahu Lagi Nak Jual Kat Mana?

 

Mari Saya Tunjukkan Kepada Anda! Cara Untuk Lajukan Jualan & Habiskan Stok Produk Anda Dengan Menjual Di Lazada!

Assalammualaikum & Hi!.

Saya tahu! Memang sakit kepala kalau barang yang kita jual tak laku-laku! Atau slow sangat terjual!
Lebih-lebih lagi kalau kita ni peniaga yang mempunyai kedai!
Dia punya sayu nak tunggu pelanggan datang ke kedai tu.... Fuh.. Sedih...!
Lagi-lagi selepas fenomena wabak COVID ni.. memang sikit sangat orang yang keluar rumah dan datang ke kedai untuk beli barang!

Kalau perkara ini dibiarkan berterusan..... memang tak lama lah jangka hayat kedai dan bisnes kita ni!

Ada Juga Cuba Jual Online Kat Facebook!

Orang kata! Sekarang ni ramai orang ada kat facebook! Semua orang ada akaun facebook! kat Malaysia ni.. ada 24 juta orang ada akaun facebook! jadi.. cubalah jual kat facebook!

Adalah juga cuba-cuba buat iklan jual barang kat facebook!
Dapat banyak juga orang reply PM..PM..PM..... TAPI bila dah PM diorang... diorang tak beli pun! Huh!

Bila buat iklan kat group-group iklan pulak..... letih uiii.. tak sampai 5 minit buat post.. iklan kita terus terbenam ke bawah.. takde sape tengok pun! Semua orang sibuk buat post nak jual barang masing-masing! Hareemm!

Buat Website E-commerce?

Ada juga terfikir juga nak buat web e-commerce sendiri... tapi... Pening! Terlalu banyak perkara teknikal!
Macam mana nak buat website? Macam mana nak beli Domain? Nak beli Hosting lagi? Nak setup web ecommerce tu lagi! Nak upah orang... boleh tahan "keras" juga harganya!

Tak masuk lagi bab website down, web kena hack.... hu hu.. Itu baru bab nak buat web... belum lagi bab marketing!
Bukan senang nak tarik pelawat masuk website...!
Kena keluar kos lagi untuk buat iklan untuk tarik pelawat masuk ke website!
Kerja-kerja nak tarik pelawat ni pula bukan kaleng-kaleng... banyak ilmu juga nak kena belajar dan benda nak kena buat.

Kalau dah sibuk buat benda-benda tu.. bila masa pulak saya nak urus stok, nak buat pembungkusan, nak hantar barang untuk pos lagi.. nak uruskan hal-hal lain pasal bisnes lagi!

Fuh!...

Saya faham semua itu.....

Lazada! Setelkan Semuanya!.

Sebab itulah... saya rekemen anda gunakan lazada!

Apabila anda meletak dan menjual produk anda di Lazada... banyak masalah yang boleh anda selesaikan!

1. Pasaran Anda Lebih Luas!
Ya! Anda tidak perlu lagi risau menunggu-nunggu orang yang tinggal di kawasan sekeliling kedai anda untuk datang dan membeli di kedai anda!. Apabila anda berniaga di lazada... orang dari seluruh malaysia boleh beli produk anda! Tak perlu lagi bergantung kepada orang-orang di kawasan sekitar anda lagi!

2. Beroperasi 24 JAM!
Ah ah! Ini yang bestnya bila anda jual produk di lazada.. tak kira bila-bila masa.. pukul 2 pagi sewaktu anda sedang tidur pun, orang ramai masih boleh beli produk anda!

3. Tak Perlu Layan Berjela-jela!
Apa lagi yang lebih best!... Anda tak perlu lagi layan bakal pembeli anda berjela-jela di PM atau di wassap! Jika mereka berminat.. mereka akan terus beli.. dan anda.. hanya perlu pos sahaja ikut pesanan yang diterima! Tak perlu lagi buang masa berjam-jam reply wasap atau PM kat facebook!

4. Kos Rendah & Tiada Masalah Teknikal!
Ya.. untuk berniaga di lazada..anda tak perlu beli domain.. beli hosting.. mahupun buat website.. disitu, anda sudah jimat beratus atau beribu ringgit! Kos untuk buka kedai di lazada adalah PERCUMA!.. Anda hanya akan dikenakan caj sekitar 2% sahaja apabila produk anda terjual!...  Kalau tak terjual.. tak perlu bayar apa-apa... Jimat giler! Di lazada juga, tidak ada masalah server down, atau masalah website di hack!

5. Pelawat Ramai Giler!
Ini kelebihan yang paling utama apabila berniaga di Lazada! Pelawat Ramai Gileerr! Sekitar 500 ribu pelawat sehari!Kalah bilangan pelawat jika anda buka kedai di KLCC sekalipun! Apa yang lebih menarik lagi.. pelawat-pelawat ini pula sememangnya pelawat yang mempunyai "keinginan membeli" yang tinggi! Dan.. itulah sebab utama mereka masuk ke laman web lazada... sebab mereka nak beli sesuatu! Tidak seperti Facebook atau Instagram.. dimana, pelawat  yang masuk ke website tersebut, adalah lebih kepada ingin bersosial sahaja! Just nak tengok cerita dan perkembangan rakan-rakan mereka.. bukan sebab nak membeli!

Dibawah ini adalah statistik anggaran pelawat di lazada setiap bulan!

Jualan Mencecah 6 Angka Sehari!

Boleh dikatakan.. hampir setiap bulan, pihak Lazada akan buat kempen pemasaran ! Contohnya seperti Kempen 11.11 dan juga kempen 12.12 yang selalu dilakukan oleh pihak lazada setiap tahun! Kempen-kempen ini sebenarnya banyak memberi impak dan manfat kepada peniaga-peniaga yang berniaga di Lazada!

Mereka tidak lagi perlu keluarkan kos marketing beribu-ribu ringgit! Pihak Lazada yang akan buat dan tanggung kos marketing tersebut! Tugas kita... hanya menjual sahaja!

Tahun lepas, sewaktu kempen 11.11 di jalankan, ada peniaga yang berjaya menjana jualan sehingga 6 Angka dalam tempoh sehari sahaja!

Ini adalah bukti jualan sebenar seorang peniaga di Lazada dalam tempoh 1 hari sahaja, iaitu semasa kempen 11.11 dijalankan!
  Baiklah! Jualan 6 angka sehari diatas mungkin agak melampau! Peniaga tu  mungkin seorang peniaga yang dah lama.. dah ada banyak pengalaman..  stok barang diorang pun ada sangat banyak!

Apa kata kita cuba lihat pula hasil peniaga-peniaga yang lain, iaitu peniaga-peniaga kecilan seperti saya... Rata-ratanya, berjaya menjana jualan 4 angka sehari sewaktu kempen jualan diadakan oleh pihak Lazada!  Disini! Saya tidaklah menjanjikan anda akan turut sama berjaya mendapatkan jualan 4,5 atau 6 angka sehari di Lazada! Tetapi, saya cuma berkongsikan potensi jualan yang mungkin boleh diraih oleh anda menerusi platform Lazada ini! Buktinya, sudah ada yang berjaya menjana jualan setinggi itu dan ia bukanlah sesuatu yang mustahil!

Tapi Awas! Anda Juga Mungkin Boleh Rugi!

Ada juga saya dengar, ada beberapa orang yang main cuba-cuba sendiri untuk menjual di Lazada ni..  tetapi akhirnya mereka rugi! Puncanya... mereka tidak faham cara sebenar berniaga di Lazada.

Saya sendiri pernah mengalami kerugian yang teruk untuk order pertama yang saya terima di Lazada!
Puncanya, adalah disebabkan saya tidak begitu mahir tentang bagaimana proses penjualan dan penghantaran di Lazada dijalankan... walaupun pada waktu itu, saya telah menghadiri kursus secara online di Lazada University dan telah dapat sijil hadir latihan dan ujian dengan jayanya.

Namun teori tidak seindah praktikal… Selepas meletakkan barang saya di website Lazada, untuk hari pertama sahaja saya telah berjaya mendapat 5 order!  Dalam tempoh kurang semiggu, 5 barang tersebut telah selamat sampai kepada pelanggan, tetapi mengikut rekod Lazada.. saya masih belum hantar barang tersebut! Fuh! Masak!

Akhirnya duit yang dibayar oleh pelanggan dipulangkan semula oleh pihak lazada kepada pelanggan tersebut!!
Kiranya pelanggan dapat barang free dan saya pula kerugian hampir RM500 untuk tempoh sehari.

Tapi itu adalah cerita 5 tahun dulu, ia menjadi pengajaran yang sangat berguna kepada saya untuk mengkaji dengan lebih mendalam dan tepat tentang selok belok berniaga di Lazada!

Sekarang?

Alhamdulillah... saya telah berjaya menjana sehingga 5 angka sebulan di Lazada.
Ramai juga yang bertanya dan meminta nasihat..... bagaimana saya berjaya memperolehi jualan sehingga 5 angka dengan hanya menjual di Lazada?

Sebab itulah... saya tulis dan hasilkan sebuah panduan mengenainya!

Memperkenalkan! Panduan Lengkap Menjual Barang Di Lazada!

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Panduan ini dihasilkan untuk membantu anda yang mahu menjual di Lazada supaya anda tidak menanggung rugi seperti mana yang pernah saya alami dulu sewaktu mula-mula menjual produk di Lazada. Di dalam ebook ini, saya terangkan satu demi satu langkah-langkah untuk melisting barang dan memproses order secara betul di Lazada.

Pepatah inggeris ada menyebut, Don’t Reinvent the Wheel. Anda tak perlu bersusah payah untuk cuba jaya sendiri dan mencari-cari cara yang tepat untuk menjual barang di Lazada. Semuanya sudah saya terangkan dan jelaskan di dalam panduan ini. Anda hanya perlu ikut & tiru saja. Belajar dari kesalahan orang lain, adalah lebih murah dan mudah daripada belajar dari kesalahan diri sendiri.

Apa Yang Terkandung Di Dalam Ebook Panduan Bisnes Lazada Ini?

Dalam ebook panduan ini, saya dah tulis dan tunjukkan siap-siap. Secara langkah demi langkah, dari mula daftar akaun di Lazada, cara nak masukkan barang hinggalah sampai kepada cara nak pos barang tu kepada pembeli!

Ia memang complete! Antara perkara-perkara penting yang saya tulis di dalam ebook ini ialah..

Berminat Nak Dapatkan Ebook Panduan Ini?

Ops! Sebelum itu! Saya minta maaf terlebih dahulu dan saya mahu berterus-terang dengan anda! Ebook ini bukanlah sesuai untuk semua orang... Antara orang yang tidak sesuai untuk mendapatkan ebook ini ialah.

Jika anda adalah orang yang masih belum mempunyai sebarang idea atau produk yang mahu dijual! Anda boleh muatturun ebook dibawah secara Percuma! hanya perlu masukkan nama & email anda dibawah, dan saya akan emailkan ebook ini kepada anda nanti!

 

Sudah Bersedia Untuk Dapatkan Ebook Ini?.

Baiklah! Jika anda tidak tergolong dalam 3 golongan yang saya sebutkan diatas dan anda betul-betul berminat untuk dapatkan ebook ini! Saya ada berita gembira untuk anda! Jika anda dapatkan ebook Bisnes Lazada ini hari ini juga! Saya akan berikan anda 2 ebook BONUS Istimewa yang dapat melengkapkan lagi ilmu anda untuk berniaga di Lazada! .

Bonus Tambahan 2 Buah Ebook Special!


EBOOK BONUS #1 - PANDUAN EXPRESS BERNIAGA DI LELONG

Alang-alang sudah berniaga di Lazada, apa kata anda berniaga juga di Lelong.my? Lebih banyak channel jualan, ianya lebih baik! Ibaratnya, ia seperti anda membuka banyak kedai di banyak tempat.

Jadi, di dalam ebook bonus ini, saya tunjukkan kepada anda, bagaimana untuk membuka kedai di website Lelong.my dengan pantas!


EBOOK BONUS #2 - EXPOSED! GAYA SANTAI URUS BISNES DI LAZADA!

Berniaga di Lazada ni, tak sama seperti berniaga di kedai fizikal. Kita tidak perlu duduk dan tunggu depan komputer sepertimana orang yang jaga kedai dari pukul 10 pagi sampai 10 malam. Kita hanya perlu luangkan masa beberapa jam sahaja untuk uruskan kedai kita di Lazada!

Dalam ebook bonus ini, saya kongsikan jadual rutin harian saya! Pukul berapa saya semak order?, pukul berapa saya bungkus barang? dan pukul berapa saya pergi ke pejabat pos untuk buat penghantaran.

Semuanya saya lakukan hanya secara santai sahaja!

EXTRA BONUS - FB GROUP SUPPORT!

 
Ya! Tidak cukup dengan 2 ebook Bonus tambahan diatas! Saya juga turut menyediakan sebuah Facebook Group khas untuk anda yang mendapatkan ebook ini pada hari ini!

Dalam group ini, anda boleh bertanya soalan jika anda ada sebarang perkara yang mungkin anda kurang jelas setelah membaca ebook Bisnes Lazada ini!.

Di dalam group ini juga anda boleh saling mengenali pembaca-pembaca ebook yang lain dan berkongsi info dan tips yang terkini!

Jadi,anda tidak perlu risau kerana anda tidak akan ditinggalkan berseorangan setelah anda mendapatkan ebook ini!

Klik Butang Dibawah!.

Baiklah! Tanpa melengahkan masa lagi! Anda boleh klik butang hijau "Dapatkan Sekarang!"  atau gambar ebook dibawah untuk mendapatkan ebook ini!

Harga? Berapakah harga ebook ini?

Saya tidak akan bermain potong-potong harga dengan anda!
Direct sahaja saya katakan... saya tawarkan pakej ebook Panduan Bisnes Lazada ini dengan harga yang cukup murah dan berbaloi!

Iaitu.... Hanya RM100 sahaja!  Ya! RM100 sahaja!
Namun begitu, saya tidak dapat janji harga ini akan kekal untuk selamanya!

Jadi, lebih baik anda dapatkan ebook ini hari ini juga sebelum saya berubah fikiran menaikkan harga ebook ini atau menarik semula 2 bonus tambahan yang saya tawarkan bersama ebook ini!
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!.

Dengan setiap pembelian ebook “Bisnes Lazada” ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM100 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik gambar ebook  di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Bisnes Lazada ini pada harga RM100 sahaja SEKARANG ..
 

P/s :- Saya telah catitkan semua pengalaman saya berniaga di Lazada di dalam ebook ini hingga menjadi setebal 220 mukasurat! Ianya adalah ebook panduan yang lengkap yang akan mengajarkan kepada anda cara yang betul untuk berniaga di Lazada!

P/p/s:- Oh ya! Saya tidaklah menjamin anda PASTI akan mendapat jualan 4 angka seminggu di Lazada setelah membaca ebook ini! Ianya bergantung kepada pelbagai faktor serta usaha anda dimana ianya adalah diluar kawalan saya.

P/p/p/s:- Info dan ilmu di dalam ebook ini hanyalah bertujuan untuk membantu anda bermula dengan pantas tanpa anda perlu membuang masa, tenaga dan wang di dalam mencuba dan mencari-cari cara yang betul untuk mula berniaga di Lazada.

Sekian,

John Jenin
Otai Seller Di Lazada, Shopee & Lelong!
www.BisnesLazada.com









Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950

Disclaimer: Lazada  is a Registered Trademark of Lazada.com.my. Google is a Registered Trademark of Google.com. Facebook or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. Klikjer Publishing is not affiliated with Lazada.com.my, Google.com & Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners

Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.


Text