Text

Bagaimana Saya Hasilkan Pendapatan 4 Angka Sebulan Hanya Melalui Affiliate?

Dan Yang Paling BEST, Saya Lakukan TANPA Keluarkan Sebarang MODAL!

Assalamualaikum dan hi! .

Saya Mohammad Bin Abdullah.
Selepas kontrak pekerjaan saya ditamatkan  pada tahun 2018, saya berasa sangat sedih dan sedikit tertekan. Saya telah kehilangan punca pendapatan dan perlu mencari punca pendapatan yang baru!

Pada mulanya, saya ada cuba juga untuk berniaga secara offline dengan menjual minyak bidara dan beberapa lagi produk  lain. Namun, ia kurang mendapat sambutan dan agak rumit, kerana saya perlu ambil stok, buat marketing,  , layan pelanggan, kemudian bungkus produk dan buat penghantaran.

Setelah beberapa ketika, saya rasa, hasil yang saya perolehi kurang memberangsangkan berbanding usaha yang saya keluarkan. Jadi, saya cuba beralih dan mencari peluang-peluang buat duit yang lain.

Mencari Peluang Buat Duit Online!


Saya mula membuat carian di internet dan mencari peluang untuk membuat duit secara online. Dan hasil dari carian saya, saya nampak, affiliate adalah cara yang paling mudah nak buat duit secara online kerana kita tidak perlu keluarkan sebarang modal, tak perlu nak simpan stok barang dan hanya perlu share link saja.  

Sangat mudah!!.  

Tapi saya silap. Saya ingat bila kita copy dan paste link affiliate di mana-mana, sales boleh masuk. Tapi sebenarnya tak ada sales langsung!

Kemudian, saya mula cuba buat carian sedikit tentang cara-cara yang betul untuk buat marketing online.

Tapi, kebanyakan teknik yang diajar tidak sesuai dengan diri dan situasi saya. Sebabnya.. teknik tersebut memerlukan saya keluarkan duit untuk run ads. Terus-terang saya katakan, pada waktu itu, saya memang langsung tidak ada modal untuk buat iklan berbayar. 

Malah, Duit nak belanja makan pun hampir tak ada. Sungguh!

Waktu itulah juga saya berdoa bersungguh-sungguh kepada tuhan agar ditunjukkan teknik yang berkesan untuk buat duit dalam affiliate ini.  

Sedih.  

Dapat Ilham!

Hinggalah pada satu hari, saya mula jumpa cara & teknik bagaimana nak "pancing" orang untuk beli produk melalui link affiliate kita!.  

Setelah beberapa lama gunakan teknik tersebut, saya buat adjustment serta baiki teknik  ini jadi lebih baik.  
Tapi saya tak terus percaya dengan teknik  ini. Jadi saya buat lagi dan lagi, hinggalah saya dapati teknik  ini memang betul-betul mampu hasilkan wang buat diri saya.

Setiap hari saya tambah baik teknik  ini sehinggalah saya mampu menjana 3 ke 4 angka sebulan dengan hanya membuat affiliate sahaja.  

Dan kini, saya telah membuat affilate secara full time dengan menggunakan teknik ini saja.



Alhamdulillah!!.  

Macam mana teknik  ini mampu memberikan pulangan yang konsisten kepada saya, hingga saya mampu membuat duit dengan affiliate secara full time?  

Baiklah, inilah rahsia yang saya mahu kongsikan kepada anda semua.
Inilah teknik yang mampu mengubah kehidupan anda juga.. insyaallah.

Memperkenalkan....

EBOOK RAHSIA AFFILIATE!

Sejujurnya, saya rasa agak berat juga nak kongsikan teknik ini.  

Iyea lah, kalau saya kongsi teknik ni, ramai pula yang guna teknik ini. Boleh jadi sales saya akan drop nanti sebab ramai yang guna teknik yang sama. Lagipun, teknik ini sangat proven. Saya sendiri dah guna sepanjang 4 tahun buat affiliate ini dan ia masih mampu menghasilkan jualan hingga hari ini! Jadi teknik ini sangat berharga buat diri saya.  

Tapi, saya percaya, rezeki Allah itu maha luas. Saya percaya, jika kita mengajarkan ilmu yang baik kepada orang ramai, insyallah, pahala dan rezeki kita juga akan bertambah!

Tambahan lagi, saya rasa bersalah pula kalau tak kongsikan ilmu & teknik ini kepada orang yang memerlukan.  
Sebabnya, saya dulu pun pernah rasa hidup susah. Saya dulu sangat struggle nak cari ilmu buat duit dengan affiliate, sampai tak ada duit nak makan.  

Saya pernah rasa hidup susah. Dan saya tak mahu orang lain pun merasa hidup susah seperti saya.  
Sebab itulah saya berbesar hati nak kongsikan teknik ini dalam bentuk Ebook Rahsia Affiliate.

Apa Yang Terkandung Dalam Ebook Ini?

Di dalam ebook ini saya kongsikan teknik marketing yang saya buat tanpa melibatkan sebarang kos iklan berbayar!

Ianya simple sahaja, tak perlukan sebarang kemahiran teknikal seperti bina website, blog atau setup domain atau email bagai!

Apa yang anda perlukan hanyalah handphone anda serta internet.Itu sahaja!
Anda dah boleh buat dah!

Antara strategi dan teknik yang saya ajarkan dalam ebook ini ialah..

Siapa Yang Patut Dapatkan Ebook Ini?

Terus-terang, ebook ini bukanlah sesuai untuk semua orang, lagi-lagi mereka yang jenis nak buat duit dengan hanya goyang kaki dan tak payah nak buat apa-apa. Sorry, ebook ini bukan untuk mereka.  

Tapi kalau anda memang pernah buat bisnes online, maka bertambah mudahlah untuk anda buat duit dengan guna teknik ini. Andalah orang yang sangat sesuai untuk dapatkan ebook ini. Serius!  

Dan kalau anda tak pernah buat bisnes online, inilah peluang anda buat duit secara mudah dengan affiliate. Berbanding dropship, agen atau apa saja, affiliate adalah kaedah paling sesuai untuk anda mendapatkan duit pertama anda dalam dunia online.

Lihat Apa Kata Mereka Yang Telah Dapatkan Ebook Ini?

Dibawah ini adalah beberapa pembaca ebook ini yang telah bertindak dan memperolehi hasil dengan menggunakan teknik yang diajarkan di dalam ebook ini!


Kenapa Perlu Buat Affiliate?

1. Tak perlukan modal.
Ya, tak perlu keluarkan walau sesen pun. Benar, memang ada juga program affiliate yang perlu keluarkan modal, tapi ada lagi banyak program affiliate yang dijalankan secara percuma sahaja.

2. Tak perlu pegang stok.
Kebanyakan produk affiliate adalah berbentuk digital, jadi memang tak perlu pegang stok pun.

3. Komisen yang tinggi.
Program affiliate ini menawarkan komisen yang sangat lumayan. Biasanya 50%. Tapi ada juga yang mencecah 60, 70%, bahkan 100% pun ada!

4. Tak perlu nak closing manual di whatsApp.
Anda biasa closing manual di whatsApp? Penat, kan? Ha, dengan affiliate, anda tak perlu nak buat banyak masa untuk closing, kerana biasanya prospect ini akan terus buat pembelian di link affiliate kita saja!

5. Selepas pembelian, biasanya owner akan sediakan group support.
Jadi, anda tak perlu nak pening kepala nak layan pertanyaan prospek atau client, kerana group support sudah ada. Mudah kan?  

Anda boleh buat duit dengan affiliate dengan sangat mudah dan santai, lagi-lagi dengan menggunakan teknik yang saya share dalam ebook ini!

Saya Nak Bagi Anda 4 BONUS Hebat!


Saya memang serius nak bantu anda.  
Jadi, saya akan  bagi anda 4 BONUS HEBAT jika anda mendapatkan ebook Rahsia Affiliate ini pada hari ini juga! 


BONUS #1 : CASE STUDY JANA RM6K KOMISEN SEBULAN!
(BERNILAI RM120)

Saya nak share case study saya bagaimana saya boleh mengaut keuntungan RM6K sebulan dengan hanya promote 1 produk affiliate sahaja.  

Kalau ikutkan, saya boleh saja simpan case study ini tanpa perlu share kepada orang lain. Iyea lah, saya boleh guna case study ini untuk diri saya berulang kali. Lagipun harga case study ini terlalu mahal kerana ianya memang proven dan tetap berkesan digunakan untuk produk-produk yang lain.  

Saya sendiri yang guna, dan saya sendiri tahu betapa mahalnya harga case study ini.  
Tapi saya fikir, lebih baik saya share juga case study ini. Sebabnya saya nak anda juga boleh kaut untung RM6K sebulan dengan hanya promote 1 produk affiliate sahaja.  

Cumanya, saya mungkin limitkan tawaran ini kepada mereka yang pantas bertindak saja. Saya hanya nak bagi kepada mereka yang betul-betul serius nak buat duit, macam diri anda.



BONUS #2 : 63 EBOOK PLR BAHASA MELAYU
(BERNILAI RM315)


Ya! Saya akan berikan anda juga sebanyak 63 Ebook Bahasa Melayu yang mempuyai lesen PLR (Private Label Right)

Apa PLR tu?
Ia bermaksud, anda boleh edit dan ubahsuai ebook tersebut ikut suka anda.. anda boleh edit, tambah, delete atau gabungkan ia, kemudian letakkan nama anda sebagai penulis,  dan kemudian anda boleh jual atau berikan ia kepada orang lain secara percuma. Terpulang kepada anda! Anda bebas untuk membuat apa sahaja dengan 63 ebook tersebut.

63 Ebook tu... ebook pasal apa?
Ada pelbagai topik! Ini senarai tajuk bagi ebook-ebook tersebut!

BONUS #3 :  43 ARTIKEL PLR BAHASA MELAYU
(BERNILAI RM215)

Tak cukup dengan ebook! Saya juga akan berikan anda Artikel PLR dalam Bahasa Melayu pula!  Sama macam ebook PLR, anda boleh edit, add, delete atau gabungkan beberapa artikel menjadi satu! Anda boleh letakkan nama anda sebagai penulis artikel tersebut!

Nak buat apa dengan artikel ini?

Anda boleh gunakan ia sebagai bahan marketing untuk promote produk affiliate anda nanti! Tak perlu dah susah-susah pecah kepala fikir dan karang artikel sendiri atau keluar modal ratus-ratus ringgit untuk nak hire copywriter untuk tuliskan artikel buat anda! Gunakan sahaja artikel ini. Hanya perlu ubah sikit-sikit ayat dia agar sesuai dengan gaya anda!

Apa topik-topik artikel tu?
Ada pelabagai topik, ini dia tajuk-tajuk artikel yang tersebut!

Bonus ini sangat penting kerana, teknik yang saya ajarkan di dalam ebook Rahsia Affiliate ini akan menjadi 10X lebih berkesan jika anda gabungkan dengan item bonus #2 ini!



BONUS #4 : TELEGRAM GROUP SUPPORT



Jika anda mendapatkan ebook ini hari ini, saya juga akan memberikan anda support menerusi group telegram!
Anda boleh bertanya saya jika anda ada sebarang soalan dan pertanyaan berkenaan teknik yang saya ajarkan dalam ebook Rahsia Affiliate ini!

Ingin Dapatkan Sekarang?

Baiklah! Tanpa melengahkan masa lagi!
Anda boleh klik butang hijau "Dapatkan Sekarang!"  atau gambar ebook dibawah untuk mendapatkan ebook ini!

Harga? Berapakah harga ebook ini?

Jika anda lihat nilai pada bonus-bonus yang saya tawarkan sahaja,  ianya sudah mencecah RM650
Namun, anda tidak perlu melabur sebanyak itu.

Direct sahaja saya katakan... saya tawarkan ebook Rahsia Affiliate ini dengan harga yang cukup murah dan berbaloi!

Iaitu.... Hanya RM60 sahaja!  Ya! RM60 sahaja dan anda akan dapat!

Namun begitu, saya tidak dapat janji harga ini akan kekal untuk selamanya!
Malah, harga pakej ebook ini pernah dinaikkan sekali sebelum ini.
Jadi, lebih baik anda dapatkan ebook ini hari ini juga sebelum saya berubah fikiran dan menaikkan lagi harga ebook ini atau menarik semula 4 bonus hebat yang saya tawarkan bersama ebook ini!

Jaminan Kepuasan 100%, Atau Wang Anda Dikembalikan!

Beginilah, kalau anda rasa sangsi, saya nak bagi 1 lagi tawaran tak masuk akal buat anda.  

Saya memang serius nak bantu anda. Sebab itulah saya londehkan semua teknik & rahsia affiliate ini pada anda, tanpa sembunyi satu pun.  

Malah, kalau anda rasa isi kandungan ebook ini nanti tak mampu memuaskan hati anda, saya akan pulangkan semula 100% wang anda. Sungguh!  

Anda boleh beli ebook ini dengan hati yang tenang.  

Ya!. Saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL jika anda tak berpuas hati dengan isi kandungan ebook ini.

Kalau anda tak berpuas hati, email kan saja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuasan-hati anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.  

Kalau dilihat tawaran yang diberi, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Dapatkan Sekarang!


Apa lagi, dapatkan Ebook Rahsia Affiliate ini sekarang pada harga RM60 sahaja.
Takut-takut kalau anda nak buat pembelian pada hari yang lain, harganya sudah naik pula.  

Dapatkan sekarang ya, dan tambahlah pendapatan anda dengan teknik dan case study yang saya share dalam ebook ini.

Klik gambar ebook  di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Rahsia Affiliate ini pada harga RM60 sahaja SEKARANG ..   


P.S: Segala ilmu & pengalaman saya dalam dunia affiliate telah saya londehkan dalam ebook ini. Buat mereka yang memang pernah buat affiliate sebelum ini, memang rezeki anda dapat jumpa ebook ini. Inilah peluang terbaik untuk anda gandakan komisen affiliate anda dengan teknik  dan case study yang saya kongsikan ini.  

P.P.S: Hanya RM60 sahaja pelaburan anda untuk mendapatkan teknik proven yang saya ajarkan dalam Ebook Rahsia Affiliate dan juga 4 Bonus Hebat ( Ebook Case Study + 63 Ebook PLR + 43 Artikel PLR + Telegram Support Froup)

P.P.P.S: Teknik Marketing yang saya ajarkan di dalam ebook ini adalah "Teknik Marketing Percuma"  dan tidak  perlu keluarkan sebarang kos iklan. Jadi, komisen yang anda perolehi adalah komisen bersih tanpa perlu tolak kos iklan!

P.P.P.P.S: Dengan hanya membuat 1-2 sales sahaja dari program affiliate menggunakan teknik proven yang saya ajarkan dalam ebook ini, anda sudahpun pulang modal (kos pelaburan RM60 beli ebook ini). Sales seterusnya,  adalah untung anda semata-mata!      



Semoga ebook ini mampu memberikan manfaat serta membukakan pintu rezeki yang seluasnya dalm kehidupan anda. Amin.  

Sekian,  



Mohamad bin Abdullah,
Penulis Ebook Rahsia Affiliate
www.RahsiaAffiliate.com






Diterbitkan dan diedarkan oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
WhatsApp : 011-33050950




Earnings Disclaimer. Every effort has been made to accurately represent this product/service and its potential. In terms of earnings, there is no guarantee that you will earn any money using the techniques and ideas in this material or on this website. Information presented on this website is not to be interpreted as a promise or guarantee of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. Any claims made of actual earnings or examples of actual results can be verified upon request. Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anyone else’s. No guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.
 
 
Text