MARI SAYA TUNJUKKAN CARA MENGHIAS RUMAH ANDA SEPERTI “JURUHIAS PROFESIONAL” DENGAN KOS YANG RENDAH!

Daripada designer: Alam Anuar
Tempat: Bilik SOHO

Assalamualaikum dan salam sejahtera pemilik kediaman yang saya hormati,

Bila masuk bab nak menghias rumah ini… kadang-kadang memang memeningkan! Lebih-lebih lagi, jika rumah kita tu dah ada terlampau banyak barang! Nak dibuang.. sayang pula! kalau tak buang.. rumah jadi sempit pula!

Itu belum masuk bab nak cat dinding! Nak cat warna apa? Nak warna garang ke? Lembut ke? Nak ada corak-corak ke? Ke.. nak pasang wallpaper je?

Haish!.. Macam-macam pilihan yang ada! Sampai pening nak buat keputusan!

Apa yang lagi memeningkan.. bajet pun tak berapa nak “ada” sangat!

Rilekssss! Usah Pening-Pening!  Biar Saya Bantu!

Beginilah! Sebelum saya berikan anda tips tentang menghias rumah! izinkan saya memperkenalkan diri saya terlebih dahulu!

Hi!, saya Hazlam dan lebih dikenali sebagai Alam. Saya merupakan seorang designer, perunding, penulis dan pemilik syarikat Hazlam Anuar Design di Kuala Lumpur dan sudah Berada dalam industri design ini sejak tahun 2005.

Sepanjang saya menjadi perunding hiasan dalaman, memang selalu sangat saya jumpa client yang mempunyai bajet yang terhad apabila ingin menghias rumah mereka!

Jadi, seringkali juga saya mencadangkan kepada mereka beberapa teknik hiasan yang nampak elegan tetapi dengan kos yang jauhlebih murah!

Dari mula menghias bahagian ruangan tamu, hinggalah kepada ruangan bilik tidur, dapur serta bilik air!

Semuanya boleh dihias dengan bajet yang rendah!

Prinsip saya! Tidak perlu beli barang-barang hiasan baru! Gunakan sahaja barang-barang yang sudah ada! Cuma perlu adjust sedikit barang tersebut menggunakan kreativiti yang ada.. ianya pasti akan menjadikan sesuatu sudut dan ruangan itu nampak lebih segar dan elegan!

Saya pasti! Mesti anda mahu tahu apakah teknik-teknik hiasan yang saya gunakan kan?

Berita Baik! Saya Dah Kumpulkan Semua Teknik Tersebut!

Ya! hasil dari konsultasi dengan ramai pelanggan… maka, saya kumpulkan semua teknik-teknik hiasan yang pernah saya cadangkan kepada pelanggan-pelanggan saya itu, menjadi semua ebook!

Bukan sekadar 10 atau 20 teknik… TETAPI!.. Ada 77 TEKNIK semuanya!

Memperkenalkan…….
Dekorasi Bajet! – 77 Tips & Teknik Dekorasi Bajet

Dalam ebook ini! Saya bukan sekadar berkongsi 77 Teknik Hiasan Kos Rendah! Tetapi, saya turut berkongsi asas-asas penting tentang Ilmu Hiasan Dalaman.

Ya! Dari mula pemilihan Konsep… pemilihan warna…. tips pemilihan perabot.. hingga lah kepada tips-tips pencahayaan di dalam rumah!

Boleh dikatakan, ianya agak lengkap dan amat sesuai untuk anda yang baru hendak mempelajari tentang ilmu hiasan dalaman rumah!

8 Sebab Anda Perlukan Ebook Ini!

  1. Anda perlukan inspirasi. jadi, saya sudah kumpulkan 77 inspirasi dekorasi cara jimat . Kini, anda tinggal pilih sahaja. Hendak praktikkan kesemuanya pun boleh. Tiada masalah, ebook anda, cara anda.
  2. Anda pernah dengar pepatah, ”your junk is my treasure.” Apa yang nampak buruk di mata orang lain, bernilai bagi kita. Guna cara ___________ dan dapat duit. Kemudian, masukkan duit tersebut ke dalam ‘Tabung Bajet’ anda.
  3. 3 in 1, 3 +1 apa tu, matematik? Bukan, ini adalah teknik bagi kediaman yang mempunyai ruang yang kecil dan sederhana luas.
  4. Anda perlukan magik yang mengaburi mata tetamu,iaitu ‘Tutup’ dan ‘Bungkus’? Seram je bunyinya. Apa bendanya itu? Teknik ini sesuai jika anda suka menjemput rakan-rakan ke rumah dan mengadakan majlis.
  5. Anda perlu ubah __________ sahaja, secara serta merta, ruangan tersebut akan menjadi suasana baru yang sangat ceria dan menyegarkan. Ubah apa? Jawapannya ada di dalam ebook ini!
  6. Anda perlukan satu sistem yang terbukti berkesan dan telah digunakan sejak dari zaman dulu lagi. Tetapi, kini, ia sudah semakin pupus dan tidak ramai yang tahu mengenainya. ianya adalahsistem ____________.
  7. Anda mahu tahu dimana tempat membeli perabot dan barang hiasan dalaman dengan harga murah dan berpatutan. Saya tunjukkan anda sembilan tempat di dalam ebook ini!
  8. Dekorasi gunakan apa yang ada ditangan. Dekorasi tanpa kos! Oklah, kosnya ialah sedikit sentuhan kreativiti dan keluar peluh sahaja. Ingin tahu?

Ok!, Berapakah Harga Ebook Ini?

Harga yang berpatutan untuk ebook ini ialah RM60. Tetapi, kerana ingin membantu anda mengurangkan kos belanja apabila menghias kediaman anda. Maka saya tawarkan ebook ini dengan harga hanya RM20 sahaja untuk anda mulakan langkah menghiasi rumah kediaman sekarang juga!.

Ya! Bukan RM60.. bukan RM50…. tetapi… Hanya RM20 Sahaja!

Sekejap! Ada Bonus Eksklusif Untuk Anda!

Jika anda membuat pembelian ebook ini sekarang! Saya akan berikan dua buah ebook bonus yang menarik kepada anda secara PERCUMA!

Dapatkannya Sekarang!

Sudah bersedia untuk memberikan kecantikan pada kediaman anda dengan cara yang paling jimat! Miliki ebook Dekorasi Bajet ini dengan klik butang “Order Now” dibawah! . Harganya, hanya RM20 sahaja!

Masih Ragu-Ragu?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda. Anda khuatir pelaburan anda sia-sia?

Anda rasa RM27 ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100% jika anda rasa pelaburan anda dapatkan ilmu ini tidak berbaloi dengan harganya.

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Akan Dikembalikan!

Dengan setiap pembelian ebook “Dekorasi Bajet” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM20 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di [email protected] sebab rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang order di bawah untuk lakukan tempahan ebook Dekorasi Bajet ini pada harga RM20 sahaja SEKARANG …

Alam Anuar
Rakan Designer Anda
www.dekorasibajet.com

P/s: – Dalam ebook Dekorasi Bajet ini, saya sedaya upaya memberikan 77 tip, teknik dan langkah-langkah yang terbukti berkesan bagi membantu anda untuk memperolehi dekorasi kediaman yang menarik tanpa perlu keluarkan belanja yang banyak. Miliki ebook ini sekarang!

P/p/s :- Ebook ini adalah tentang bagaimana kita boleh berjimat dalam menghias. Supaya, setelah memiliki ebook ini, anda boleh berjimat beratus atau beribu ringgit dengan panduan yang terdapat dalam ebook ini.

P/p/p/s:- 100% anda akan puas hati, di jamin! Kerana teknik ini ‘real’ dan pernah direnovasikan di banyak tempat kediaman.

Diterbitkan dan diedarkan Oleh: 
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950