Text

Hallooo Bosskurr!
Bos Sedang Cari "Lubuk Supplier" Barangan Bundle Gred A Dengan Harga Murah-Murah Ke?

Mari Saya Tunjukkan Boss "Lubuk Supplier Barang Bundle" Yang Ada Di Thailand!! Serta Bagaimana Untuk Pergi Ke Sana Dengan Selamat Dan Kemudian.. Borong Berguni-guni Stok Barang Bundle Gred A Dengan Harga Yang Murah.. Dan Bawa Masuk Ke Malaysia!

Lubuk ni memang sesuai untuk boss-boss yang baru nak berniaga barang bundle!
Atau.. boss-boss barang bundle yang dah serik kena main dengan pemborong-pemborong barang bundle.

Beli stok barang bundle berguni-guni.... tapi bila buka sahaja guni! Hanya ada 2-3 ketul sahaja barang gred A yang boleh dijual... barang yang lain? Kebanyakkan hanya layak dijadikan kain buruk atau dibuang dalam tong sampah sahaja!

Memang sakit hati...!

Saya Dulu Pun Selalu Kena Main!.

Masa saya mula-mula buat bisnes bundle ni... memang begitulah keadaannya.
Tak tahu nak ambil stok barang bundle dari mana?
Jadi, saya ambil lah sahaja dari pembekal-pembekal barang bundle tempatan yang saya jumpa!
Kalau nak ambil barang dari mereka ni, bukan boleh pilih-pilih... mereka dah bungkus siap-siap barang tu dalam satu guni! Kalau nak beli.. kena beli 1 guni! Harga satu guni pula, dalam 3-4 ratus!

Jadi, semangat nak berniaga punya pasal.. saya pun beli lah 2-3 guni untuk dijadikan stok permulaan menjual barang bundle!

Tapi yang sedihnya... bila sampai rumah dan buka sahaja guni-guni tu... kecewa!
Banyak baju, seluar atau kain dalam guni tu... jenis yang dah tak boleh pakai!

Dalam satu guni.. adalah beberapa helai baju gred A... lebih kurang dalam 5% sahaja... yang banyaknya, baju gred B dan C... selebihnya, banyak juga yang memang langsung tak boleh pakai dan hanya sesuai dijadikan kain buruk sahaja! Kecewa sangat!

Tertanya-tanya! Mana Diorang Dapat Stok?.

Saya selalu juga masuk ke kedai-kedai bundle peniaga yang lain.. tapi dari 10 kedai yang saya masuk, boleh saya katakan, hanya 1-2 kedai sahaja yang menjual barang bundle yang berkualiti. Iaitu barang gred A, berjenama dan vintage!

Kedai-kedai yang lain.. hanya sekadar menjual seluar dan tshirt yang kurang berkualiti. Kalau orang masuk.. memang sekali je lah masuk.. lepastu tak datang dah! Termasuklah kedai saya sewaktu saya mula-mula buat bisnes bundle dahulu.

Bila saya jumpa kedai-kedai bundle yang bagus yang menjual barang-barang berkualiti... saya trylah buat-buat tanya.. mana diorang dapat stok barang-barang bagus ni? Memang tinggal harapan la.... takdenya diorang nak bagitahu!

Hinggalah..... Akhirnya.....

Selepas berbulan-bulan saya membuat risikan ala-ala james bond terhadap peniaga yang menjual barang-barang bundle Gred A tu, akhirnya... saya mendapat satu "kata kunci" rahsia... iaitu nama sebuah tempat yang terletak di Thailand.

Saya namakan tempat tersebut sebagai "Lubuk X".

Tanpa berfikir panjang... saya pun tekad.. pergi "langgar" dan redah tempat Lubuk X tu secara backpacker bersama isteri saya!

Bila sampai sahaja saya di tempat Lubuk X tersebut... memang saya tergamam! Saya seolah-olah dah jumpa  "Syurga Barang Bundle!"

Bukan setakat baju dan seluar... tetapi segala macam produk bundle ada dijual di sini, dari topi, kasut, beg, tali pinggang, langsir, cadar, peralatan elektrik, peralatan sukan, peralatan memancing dan macam-macam lagi la!... Apa sahaja barang jualan bundle yang pernah anda nampak dijual di kedai bundle.. semuanya ada dijual disini!

Saya kasi belanja beberapa keping gambar  barangan bundle yang ada dijual di Lubuk X ini!
Baju tshirt & seluar jeans, khakis tu.. jangan cerita la.. memang berlambak kat sini!
 
Apa yang lagi-lagi best! Barang-barang bundle disini tidak dijual secara "guni" seperti mana yang dijual oleh pemborong di Malaysia!

Disini, mereka jual sehelai-sehelai... jadi anda boleh pilih setiap helai barang bundle yang anda mahu!

Memang Mantop Bosskurr! Bukan biashe-biashe punya barang bundle kat sini! Harga diorang pun mur-mur! Bila ambil barang dah murah.. maka, margin keuntungan pun akan jadi tinggilah bila kita jual barang-barang ni nanti! Mahsyuuuukkkk!

Eh Jap! Lupa Pula Nak Perkenalkan Diri!.

Oh Maaf! Teruja punya pasal nak cerita pasal lubuk bundle... terlupa pula saya ingin perkenalkan diri!

Jadi, izinkan saya perkenalkan diri serba sedikit ya!

Nama saya Azuri Zakaria!
Saya ni, sejak zaman sekolah lagi memang minat sangat kat barang bundle!

Kalau jumpa atau ternampak mana-mana kedai bundle masa tengah jalan-jalan... memang saya mesti akan masuk punya! Tak tahu kenapa.. tapi rasa macam seronok je bila dapat masuk kedai bundle dan lihat barang-barang yang dijual di dalam kedai tu!

Pada tahun 2009, kira-kira 10 tahun yang lalu.... saya telah memulakan bisnes bundle saya yang pertama dengan membuka kedai di Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang. Masa mula-mula start bisnes dulu, saya ambil barang bundle dari pembekal di Singapore! Ambil secara guni! Satu guni, berharga RM200 masa tu!

Dalam guni tu pula, bercampur lah pakaian lelaki, wanita dan kanak-kanak. Masa mula-mula ambil tu.. ok!.. Tapi lepas 2-3 bulan.. bila buka je guni... 70% pakaian adalah pakaian wanita! Saya dah mula jem! Sebab tak cukup stok, saya try pula beli dari pembekal tempatan... beli secara guni juga! Tapi bila belah je guni tu... nak menangis rasa...  hanya beberapa helai baju je yang boleh dikategorikan sebagai gred C... selainnya...  gred E,F dan Z...  lebih sesuai untuk dibuat kain buruk sahaja!

Itu cerita saya masa mula-mula bisnes dulu lah......

Tapi... Sekarang dah ok!

Ya! Sekarang dah ok! Sebab saya dah jumpa lubuk barangan bundle seperti yang saya ceritakan kat atas tadi! Benda inilah yang saya nak kongsikan dengan bos! Saya tak nak bos alami nasib yang sama seperti mana yang pernah saya alami suatu ketika dulu! Tercari-cari ... dimana lubuk yang terbaik untuk ambil stok barangan bundle!

Jadi, untuk memudahkan... saya ambil keputusan untuk tuliskan pengalaman saya ini menjadi sebuah ebook panduan!
Lebih mudah, lengkap dan teratur, sebab dalam ebook ni, saya dah susun pengalaman saya ini secara langkah-demi-langkah supaya mudah untuk diikuti!

Dengan terhasilnya ebook ini, maka ianya menjadi lebih eksklusif...  Takdelah rahsia tentang Lubuk X ini terdedah begitu sahaja kepada orang ramai.

Hanya mereka yang mendapatkan ebook ini sahaja yang akan tahu tentang Lubuk X ini... Iaitu mereka yang berminat dan mahu berniaga barangan bundle, ataupun... mereka yang sudah berniaga bundle tetapi masih tercari-cari lubuk supplier barangan bundle yang terbaik!.
Lubuk Bundle - Panduan Import Barang Dari Thailand
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

PENTING : Ebook ini telah ditulis pada tahun 2019, iaitu sebelum pandemik Covid-19 berlaku. Pada masa ini, disebabkan wabak Covid-19 yang melanda, sebahagian besar teknik serta panduan yang ditunjukkan di dalam ebook ini tidak dapat dipraktikkan. Anda perlu menunggu wabak Covid-19 ini reda dan perjalanan ke luar negara dibenarkan semula oleh kerajaan untuk mempraktikkan ilmu yang diajarkan di dalam ebook ini!

 

Hah!! Dalam ebook panduan ini, saya dah tulis siap-siap. Panduan secara langkah demi langkah, dari mula perancangan untuk ke Thailand,  persiapan-persiapan yang perlu dilakukan, dari segi bajet, jadual perjalanan, cara nak pergi ke lokasi Lubuk X tersebut, hinggalah kepada cara nak beli, bungkus & hantar barang tu sampai ke depan pintu rumah anda di Malaysia! Memang complete!

Antara perkara-perkara penting yang saya tulis di dalam ebook ini ialah..

Sudah Sedia Untuk Dapatkan Ebook Ini?.

Baiklah! Jika anda tidak tergolong dalam 3 golongan yang saya sebutkan diatas dan anda betul-betul berminat untuk mendapatkan ebook ini!

Saya ada berita gembira untuk anda!

Jika anda dapatkan ebook Lubuk Bundle ini hari ini juga! Saya akan berikan anda 3 ebook BONUS Istimewa yang dapat melengkapkan lagi ilmu anda untuk memborong di Lubuk X dan juga memulakan perniagaan bundle!

2 Buah Ebook Bonus Special!.

Tips & Lubuk Jualan BundleBONUS #1 - TIPS & LUBUK JUALAN BISNES BUNDLE

Ah ha! Dalam ebook utama, saya ajar macam mana cara nak "dapatkan" barang bundle dari Thailand. Di dalam ebook bonus ini pula... saya ajar dan bagi tips.. macam mana pula nak "jual" barang-barang bundle tu!

Ada 7 lokasi strategik untuk anda menjual barang-barang bundle anda. Setiap lokasi mempunyai kelebihan dan kekurangannya. Dengan mengetahui lokasi-lokasi strategik ini, anda boleh terus pilih nak jual di lokasi yang mana satu dan maintain berniaga disitu!

Bukan itu sahaja.. dalam ebook bonus ini juga, saya berikan 4 Tips Emas jika anda mahu membuka Kedai Bundle anda sendiri. Dengan mengetahui tips-tips emas ini, ianya dapat mengelakkan anda tersilap langkah dan kerugian beribu-ribu ringgit sewaktu membuka kedai kelak!


5 Barang Bundle HOT


BONUS #2 - 5 BARANG BUNDLE HOT & SENANG JUAL!


Bila dah lebih 10 tahun berniaga bundle ni... memang kita boleh nampak! Barang apa yang hot & senang untuk dijual.. dan barang apa pula yang sejuk dan suam-suam kuku je!

Jadi, dalam ebook bonus kedua ini, saya sharekan anda 5 jenis barang bundle yang hot dan senang untuk dijual! Kalau anda baru nak start bisnes bundle ni, anda boleh fokus dengan menjual 5 benda ni sahaja! Insyallah laju je stok akan habis di kedai anda!


Klik Butang Dibawah!

Baiklah! Tanpa melengahkan masa lagi! Bos  boleh klik butang hijau "Dapatkan Sekarang!"  atau gambar ebook dibawah untuk mendapatkan ebook ini!

Harga? Berapakah harga ebook ini?

Saya tidak akan bermain potong-potong harga dengan anda! 
Direct sahaja saya katakan... saya tawarkan pakej ebook Panduan Lubuk Bundle ini dengan harga yang cukup murah dan berbaloi! 

Iaitu.... Hanya RM70 sahaja!  Ya! RM70 sahaja! 
Namun begitu, saya tidak dapat janji harga ini akan kekal untuk selamanya!

Jadi, lebih baik anda dapatkan ebook ini hari ini juga sebelum saya berubah fikiran menaikkan harga ebook ini atau menarik semula 2 bonus istimewa yang saya tawarkan bersama ebook ini!
Tempah Sekarang!
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

PENTING : Ebook ini telah ditulis pada tahun 2019, iaitu sebelum pandemik Covid-19 berlaku. Pada masa ini, disebabkan wabak Covid-19 yang melanda, sebahagian besar teknik serta panduan yang ditunjukkan di dalam ebook ini tidak dapat dipraktikkan. Anda perlu menunggu wabak Covid-19 ini reda dan perjalanan ke luar negara dibenarkan semula oleh kerajaan untuk mempraktikkan ilmu yang diajarkan di dalam ebook ini!

Boleh Caya Ke Ni?

Sebelum saya lancarkan dan jual ebook ini kepada orang ramai, saya telah pun ajarkan ilmu di dalam ebook ini kepada beberapa orang kenalan rapat saya!

Berikut adalah feedback yang saya perolehi dari mereka!

 

 

 

Masih Ragu? Ini Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!.

Dengan setiap pembelian ebook “Lubuk Bundle” ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan. 

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM70 anda. 

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL! 
Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda. 

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung. 

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa! 

Klik gambar ebook  di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Lubuk Bundle ini pada harga RM70 sahaja SEKARANG ..
Panduan Borong Barang Di Thailand
Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

PENTING : Ebook ini telah ditulis pada tahun 2019, iaitu sebelum pandemik Covid-19 berlaku. Pada masa ini, disebabkan wabak Covid-19 yang melanda, sebahagian besar teknik serta panduan yang ditunjukkan di dalam ebook ini tidak dapat dipraktikkan. Anda perlu menunggu wabak Covid-19 ini reda dan perjalanan ke luar negara dibenarkan semula oleh kerajaan untuk mempraktikkan ilmu yang diajarkan di dalam ebook ini!

SOALAN LAZIM (F.A.Q)

S : Adakah saya perlu pandai berbahasa Thailand untuk pergi memborong di Lubuk X?
J : Tidak semestinya, saya pun dulu tak tahu cakap sepatah haram pun bahasa Thailand! Tapi boleh je borong berguni-guni barang bundle di Lubuk X. Tetapi, jika anda pandai berbahasa Thailand, itu adalah satu kelebihan.

S : Adakah saya perlu mempunyai Passport untuk ke Thailand?
J : Ya! Mesti kena ada! Kalau belum ada passport, boleh buat passport di mana-mana pejabat Imigresen, kosnya adalah sekitar RM200.

S : Berapakah anggaran kos Untuk pergi ke Lubuk X?
J : Secara kasar, anggaran kos perjalanan untuk pergi balik ke Lubuk X termasuk penginapan, adalah sekitar RM500 seorang untuk tempoh 3 hari 2 malam.

S : Saya Tak Buat Bisnes Lagi! Baru nak berjinak-jinak dan nak cuba buat bisnes bundle ni, sesuai ke ebook ini untuk saya?
J : Jika anda mahu menjimatkan wang, masa dan tenaga di dalam memulakan bisnes bundle! Ebook ini memang sesuai untuk anda. Tetapi jika anda yang jenis lebih suka redah dan terjah sendiri! Sebab mahu lebih thrill konon-kononnya... maka, anda tak perlu dapatkan ebook ini!

S : Saya mahu import barang bundle dari Jepun, Vietnam dan sebagainya! Ebook ni ada ajar tak?
J : Maaf! Tidak ada! Ebook ini hanya ajar cara untuk borong barang dari Thailand sahaja!

S : Barang bundle sahaja ke yang ada kat Lubuk X tu? Kalau barang baru (yang bukan bundle) ada jual tak?
J : Ada juga! Tapi tak banyak, sekitar 1/3 kedai sahaja!

S : Sekarang ini pandemik Covid-19 sedang berlaku, tidak boleh ke luar negara, jadi bolehkah saya ke Lubuk X pada waktu ini?
J : Tidak boleh! Sebab Lubuk X ini berada di Thailand dan kita memang tidak dibenarkan ke luar negara sewaktu tempoh pandemik ini. Jadi, ilmu yang anda perolehi dari ebook ini, perlu di simpan dahulu sehinggalah perjalanan ke luar negara di buka semula suatu hari nanti.

Klik Butang Dibawah Sekarang Untuk  Mendapatkan Ebook Terbaik Ini!

Panduan Borong Thailand
P/s:- Sewaktu saya mula-mula buat bisnes bundle dahulu, saya memang berharap kalau-kalau ada panduan seperti ini, tidaklah saya perlu membazir masa 2-3 tahun tercari-cari lubuk supplier barangan bundle. Harapkan peniaga-peniaga bundle lain, memang mereka takkan cakap dan bagitahu di mana mereka dapatkan bekalan barang-barang bundle yang berkualiti.

P/p/s:- Saya telah redah "semak samun" serta "hutan belantara" untuk mencari jalan ke lubuk bundle ini di Thailand. Kini, saya dah buatkan jalan serta laluan yang mudah untuk anda pula sampai ke sana dengan hanya berbekalkan panduan yang telah saya siapkan ini. Anda tidak perlu lagi berhabis wang, masa dan tenaga untuk meredah sekali lagi laluan "belantara" yang pernah saya lalui dulu.

Sekian

Azuri Zakaria
Rakan Bisnes Bundle Anda
www.LubukBundle.com

        
 
Diterbitkan dan diedarkan Oleh: 
Klikjer Publishing (002746251-P) 
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi,  Selangor, MALAYSIA. 
SMS/WhatsApp : 012-3655625
   
Text