Text

INGIN TAHU BAGAIMANA CARA MEMBORONG BARANG DARI CHINA SECARA ONLINE? 

SAYA AKAN TUNJUKKAN ANDA BAGAIMANA CARA MEMBORONG BARANG DARI CHINA, DENGAN HANYA DUDUK DI DEPAN KOMPUTER , SERTA BAGAIMANA MENJANA UNTUNG BESAR DENGAN BISNES BORONG INI!


Hi!

Saya Nigel Ong! Saya merupakan usahawan online yang mula menjual secara kecil-kecilan sejak beberapa tahun dahulu. Pada ketika itu, saya tidak ada modal yang besar untuk bermula, apatah lagi pengalaman saya yang tentunya masih cetek untuk meraih keuntungan besar dalam bisnes.

Tetapi syukur kerana saya tidak sangka dalam satu tahun sahaja, saya berjaya menjana pendapatan 5 angka dengan menjual barangan fizikal dan hanya secara sambilan sahaja. Saya mungkin BUKAN seorang yang terkenal, tetapi saya TAHU bagaimana menjalankan bisnes borong dan buat duit senyap-senyap.

Bukankah itu lebih "cool" dan itu style pilihan saya dalam menjalankan perniagaan.

Saya Dulu Ditipu Hidup-hidup

Atas kertas, nak memborong barang-barang fizikal dari China kadangkala nampak mudah.Tapi hakikatnya saya pernah ditipu dan telah melakukan pelbagai kesilapan di dalam menjalankan bisnes borong ini .Ia mengakibatkan saya kerugian beberapa ribu ringgit dan terpaksa menghadapi pelbagai masalah. Antaranya :
  1. Ditipu oleh pembekal. Sudah order dan bayar tapi... barang tak sampai-sampai!.

  2. Stok sampai, tapi tak boleh pakai langsung!

  3. Tersalah pilih stok, yang menyebabkan barang susah untuk dijual.

  4. Paling memalukan... kena "sound" di kaunter PosLaju sebab tak pandai bungkus barang.. pergh!.

Masalah-masalah ini ada yang menyebabkan saya rugi begitu banyak wang, masa dan tenaga.Tuhan saja yang tahu perasaan saya pada masa itu.

Pengalaman ‘1 Tahun Emas’ Mengajar Saya ‘Ramuan’ Terpenting!

Kisah dan pengalaman saya berniaga online bermula dengan sangat pahit. Namun disebabkan kesungguhan saya mencuba bisnes borong ini, saya berjaya menjana pendapatan 5 angka selepas melakukan beberapa kali borongan.

Saya bukanlah berniat mahu menunjuk-nunjuk, malah, kejayaan saya ini mungkin terlalu kecil jika mahu dibandingkan dengan orang lain.

… tetapi apa yang mahu saya sampaikan ialah, saya telah menemui satu teknik ‘rahsia’ yang amat berkesan dan menguntungkan di dalam membuat bisnes borong secara online!

… jika ia berkesan untuk saya,saya percaya ianya juga pasti berkesan untuk anda.

Sebabnya...

1. Saya hanya bermula dengan modal yang kecil, iaitu dengan bermodalkan wang sebanyak RM500 sahaja!

2. Saya bukanlah orang yang mahir IT, tetapi, saya boleh berjaya memborong barang dari CHINA secara online, malah, turut berjaya menjual barang-barang tersebut secara online juga! Saya akan tunjukkan anda bagaimana saya melakukannya dengan terperinci.

Ini Bukan Rahsia, Tapi...
Pendedahan Info Berkualiti Bernilai Lebih 5 Angka
!

Ya! Terus-terang saya katakan, teknik dan rahsia ini sebenarnya hanya diketahui oleh masyarakat Cina sahaja... Sebabnya, laman web yang akan digunakan untuk membeli barang borong secara online ini adalah website berbahasa cina!

TAPI... Anda tidak perlu risau!

Walaupun anda tidak tahu bercakap atau membaca tulisan cina, saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh berurusan dan menjalankan urusniaga borong anda dengan mudah menggunakan bahasa inggeris mudah.

Tanpa berlengah lagi, saya perkenalkan kepada anda, website yang menjadi lubuk bagi pemborong-pemborong di Malaysia, memborong barang dari China secara online!

Lubuk Borong Online - TaoBoa.com

TaoBao.com

Ops! Nanti dulu!!

Sebelum anda tergesa-gesa terus ke website tersebut, biar saya bagitahu anda beberapa perkara yang sangat penting!

1. Jika anda terus ke halaman web tersebut dan terus membuat pembelian borong, ada kemungkinan, barang yang anda beli itu tidak akan sampai ke tangan anda dengan selamat.

2. Jika sampai pun, anda mungkin terpaksa membayar kos yang tinggi. Sama ada kos penghantaran atau pun kos percukaian.

3. Terus-terang saya katakan kepada anda, bukan semua barang yang ditawarkan di website tersebut, sesuai untuk anda beli dan borong. Hanya sesetengah barang sahaja yang sesuai dan ada banyak barang yang perlu anda elakkan dari membelinya di website tersebut.

Jadi jangan terlalu terburu-buru! Habiskan dahulu membaca website ini!

Mengapa TaoBao.com?

Mungkin ini soalan pertama yang akan muncul di fikiran anda apabila saya menyebutkan tentang halaman web TaoBao.com. Mengapa membeli di TaoBao.com? Mengapa tidak Alibaba.com? ataupun AliExpress.com?

Baiklah, biar saya terangkan kepada anda mengapa saya memilih TaoBao.com sebagai lubuk untuk tempat saya memborong barang dari China.

Untuk pengetahuian anda, TaoBao.com sebenarnya, adalah merupakan website milik syarikat Alibaba. Jadi.. Mengapa pula Alibaba mewujudkan TaoBao.com sedangkan mereka sudah ada Alibaba.com?

Sebenarnya, Taoboa.com diwujudkan untuk segmen pasaran yang berbeza...

Di Alibaba.com, ianya adalah lebih khusus kepada pemborong-pemborong BESAR dimana, produk-produk disitu dijual dengan harga yang sangat rendah. Tetapi untuk membeli di Alibaba, secara purata, minimum kuantiti yang perlu dipesan adalah antara 500 unit hingga 1,000 ke 10,000 unit.

Manakala AliExpress.com pula, adalah untuk segmen pengguna (consumer) dimana, di AliExpress.com, anda boleh membeli produk pada kuantiti yang sedikit, tetapi dengan harga yang agak mahal. Ianya sebenarnya sebuah website yang disasarkan kepada pengguna-pengguna di U.S yang mahu membeli barang dari China secara terus.

TaoBao.com pula, adalah di tengah-tengah... ianya adalah khas untuk pemborong-pemborong kecil yang mahu memborong secara kecil-kecilan. Di TaoBao.com, anda boleh memborong barang dari 5 unit hinggalah kepada beberapa puluh unit. Harganya pula adalah tidak terlalu mahal seperti AliExpress dan juga tidak terlalu murah seperti Alibaba.com . Jadi ianya "just nice!". Sangat sesuai untuk pemborong-prmborong kecil mendapatkan bekalan bagi memulakan perniagaan mereka secara kecil-kecilan.

Usah Lakukan Kesilapan Yang Sama Seperti Yang Saya Lakukan Dahulu!

Saya tidak mahu anda melakukan kesilapan yang sama seperti mana yang pernah saya lakukan.

Beza antara orang yang berjaya dengan orang yang gagal ialah, orang berjaya, bertindak dengan ilmu.. manakala, orang yang gagal, bertindak secara terburu-buru tanpa ilmu..

Saya sudah melalui jalan pahit-jerih itu, dan anda tidak perlu melaluinya lagi.. belajar dari pengalaman orang lain itu adalah cara belajar yang lebih bijak, lebih mudah serta menjimatkan masa, tenaga dan wang!

Untuk memudahkan anda belajar dan menimba ilmu, saya telah bukukan pengalaman saya menjadi sebuah ebook yang saya beri nama....

RAHSIA TAOBAO
Panduan Import Barang Dari China Secara Online!
(Versi 2021)

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

6 Rahsia Penting Dalam Ebook Ini!

Rahsia 1 : Teknik Mencari Produk Pasti Laku

Ada 5 ciri yang perlu diperhatikan apabila memilih barang yang mahu di borong di TaoBao. Jika barang tersebut memenuhi kelima-lima ciri ini, saya yakin, anda akan mampu menjana keuntungan yang besar dalam perniagaan anda.

Barang yang dipesan akan dapat sampai ke tangan anda dengan selamat... dan dengan pantas, ianya juga akan menjadi rebutan kepada pelanggan-pelanggan anda.

Pastikan anda tidak beli dan borong apa-apa produk di TaoBao.com selagi anda belum mengetahui 5 ciri ini!

Rahsia 2 : Produk Yang Perlu Dielakkan!

Ada 4 ciri produk yang perlu anda elakkan apabila ingin memborong barang di TaoBao.com . Jika anda membeli produk-produk ini, ada kemungkinan besar, anda akan menghadapi pelbagai masalah di kemudian hari dan terpaksa menanggung kerugian yang besar.

Jadi, seboleh-bolehnya, elakkan membeli barang yang mempunyai 4 ciri ini.

Rahsia 3 : Langkah Demi Langkah Membuat Pembelian Di TaoBao.com

Ini adalah rahsia yang paling-paling-paling penting. Jika anda menyangka anda boleh terus pergi ke website TaoBao dan membeli barang disana seperti anda biasa membeli di website-website e-commerce yang lain!

Anda sedang melakukan KESILAPAN YANG SANGAT BESAR!

Berita baiknya, saya tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.

Ya! Anda juga boleh menggunakan perbankan internet tempatan (maybank2u / cimbclicks dll) untuk membuat pembelian barang di website Taobao! Saya akan tunjukkan caranya!

Rahsia 4 : Barang Kena Tahan Kastam? Atau.. Barang Tak Sampai? Apa Nak Buat?

Kadang kala, walaupun anda sudah melakukan semuanya dengan betul, tetapi ada juga perkara-perkara yang berlaku yang diluar jangkaan anda!!

Barang di tahan di Kastam!
Produk yang diorder.. tak sampai-sampai!
Produk sampai tapi tak sama seperti yang diorder atau tidak cukup kuantiti!

Apa nak buat? Jangan risau dan panik! Saya tunjukkan juga kepada anda bagaimana anda boleh mengatasi semua masalah tersebut dengan tenang dan gembira!

Rahsia 5 : Cara Menjual Produk Yang Telah Diborong Secara Online!

Setelah anda berjaya memborong barang dari TaoBao dan barang tersebut sudah sampai ke rumah anda dengan selamat..

Ada 5 kaedah untuk anda menjual barang-barang tersebut. Saya tunjukkan anda 5 tempat dimana anda boleh jual brang-barang anda.. semuanya adalah secara online sahaja!

Anda hanya perlu lakukannya dari depan komputer anda sahaja!

Rahsia 6 : Proses Jualan & Teknik Meng"Ayat"

Bagi anda yang sudah biasa menjual produk fizikal secara online, rahsia ini mungkin kurang penting bagi anda. Tetapi bagi anda yang belum mempunyai pengalaman menjual produk secara online, ataupun sering gagal menjual produk secara online. Ada banyak tips serta ilmu yang boleh anda pelajari pada bahagian ini.

Malah, saya juga turut berikan anda contoh ayat / skrip untuk anda menjual produk anda kepada orang ramai secara online.

Panduan Ini Ditulis Berdasarkan Pengalaman Saya Sendiri

Prinsip saya, saya takkan menjual ebook dan ilmu, kecuali setelah saya sendiri melakukannya. Jadi, segala ilmu dan info yang tercatat di dalam ebook ini adalah ilmu-ilmu yang praktikal yang telah pun saya lakukannya. Ia bukanlah hanya sekadar teori semata-mata.

Di dalam ebook ini, saya tunjukkan anda dari mula memilih produk, cara memborong, hinggalah kepada cara bagaimana anda boleh menjual dan menghantar produk tersebut kepada pelanggan-pelanggan anda.

Saya boleh katakan, ianya agak lengkap.

Cuma, ianya akan terpulang kepada anda... sama ada mahu berusaha atau tidak setelah mengetahui segala ilmu-ilmu yang diperlukan.

Berapakah Yang Sanggup Anda Labur Untuk Memiliki ILMU Ini?

Baiklah! Sebelum saya nyatakan berapakah yang perlu anda laburkan untuk mendapatkan lmu dan pengalaman saya di dalam menjalankan bisnes borong secara online menerusi ebook ini.

Terus-terang saya katakan! Ebook ini bukanlah sesuai untuk semua orang... Antara orang yang tidak sesuai untuk mendapatkan ebook ini ialah..

1. Orang Yang Sudah Biasa Memborong Barang Di China.

Jika anda sudah selalu berulang-alik ke China dan memborong barang di China. Ebook ini mungkin kurang sesuai untuk anda. Anda mungkin sudahpun selesa dan gembira mengeluarkan beribu-ribu ringgit kos tambahan untuk mengimport barang dari China serta mungkin juga sudah mempunyai jaringan dan contact yang selesa untuk anda berurusan bagi memborong barang dari China. Jadi, anda tidak perlu dapatkan ebook ini!

2. Orang Yang Sudah Tahu Semua Perkara!

Ya! Ebook ini juga tidak sesuai untuk orang yang merasakan diri mereka sudah tahu semua perkara. Orang yang sudah tahu semua perkara sudah pastinya tidak perlu belajar apa-apa. Jika diajar pun, mereka tidak akan belajar.. sebab mereka sudah tahu semuanya. Jadi, usah membazirkan wang anda membeli ebook ini.

3. Orang Yang Tidak Suka Belajar Dari Pengalaman Orang Lain

Tidak dinafikan, ada sesetengah orang, tidak suka belajar dari pengalaman orang lain. Mereka mahu belajar dari pengalaman sendiri sahaja, cuba sendiri, gagal sendiri, buang masa sendiri, buang duit sendiri... dan barulah mereka akan belajar. Jika anda tergolong di golongan orang seperti ini. Anda tidak perlu dapatkan ebook ini dan bolehlah anda cuba sendiri membeli barang di website TaoBao itu sendiri-sendiri. Saya doakan anda semoga berjaya!

Tahniah! Jika Anda Bukan Dari Golongan Diatas Dan Layak Untuk Memiliki Ebook Ini!

Baiklah! Bagi anda yang bersedia untuk belajar dengan cara mudah yang lebih pantas dan cepat. Saya tawarkan kepada anda ebook ini dengan harga.... RM100 sahaja!

Ianya 30X ganda lebih murah jika mahu dibandingkan dengan kos anda pergi memborong di China. Tak percaya? Mari kita cuba lihat jadual kos dibawah jika anda ingin pergi ke China sendiri dan memborong di sana!

Kos Perbelanjaan Ke China Untuk Memborong!
PERKARA ANGGARAN KOS
1. Tiket Kapal Terbang RM1100
2. Visa RM200
3. Hotel RM600
4. Makan & Pengangkutan RM600
5. Shipping & Bagasi RM500
JUMLAH RM3,000

Lihat! Bukankah ianya terlalu tinggi jika mahu dibandingkan dengan kos anda memiliki ebook ini yang hanya berharga RM100 sahaja?

Saya tidak dapat janji harga ebook ini akan kekal sama selamanya. Ini kerana banyak perkara yang perlu saya pertimbangkan dari semasa ke semasa.

Dari semasa ke semasa, saya akan melihat perkara-perkara berikut untuk menentukan harga yang sesuai untuk ebook ini pada masa akan datang...

  • Prestasi jualan ebook ini.

  • Kejayaan-kejayaan individu yang telah memiliki ebook ini.

  • Tekanan-tekanan dari pihak lain. Saya pasti, ada pihak yang akan menjadi kurang senang dengan pendedahan yang saya lakukan menerusi ebook ini.

  • Dan sebagainya.

Dan untuk makluman anda, harga ebook ini pernah dinaikkan 3 kali sebelum ini. Oleh itu, NASIHAT saya, anda dapatkan ebook “Rahsia TaoBao” ini dengan segera selagimana ianya masih dijual dengan harga yang murah dan berpatutan untuk dimiliki.

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

OPS! Nanti Dulu!

Bagi anda yang bersedia untuk mendapatkan ebook RahsiaTaoBao ini hari ini juga! Tidak lengkap rasanya jika saya tidak memberikan anda hadiah bonus!

Jadi, sebagai tanda penghargaan diatas kesudian anda untuk mendapatkan ebook ini sekarang! Saya akan berikan anda 4 buah ebook tambahan sebagai bonus untuk memantapkan lagi ilmu anda di dalam menjalankan bisnes borong secara online kelak..

3 Buah Ebook BONUS Hebat!

Ketiga-tiga buah ebook bonus ini bukanlah ebook sampah atau ebook resell right. Ketiga-tiga ebook bonus ini adalah merupakan hasil tulisan saya sendiri agar ianya menjadi ilmu tambahan dan pelengkap untuk anda yang mendapatkan ebook Rahsia TaoBao.

Tiga ebook bonus yang saya maksudkan itu ialah..

BONUS #1 : 30 Produk Terlajak Laris Di Shopee

Di dalam ebook ini, saya kongsikan 30 produk yang sangat laris di shopee. Dengan senarai produk ini, anda boleh borong produk-produk ini di taobao dan kemudiannya boleh jual di shopee atau mana-mana platform lain yang sesuai seperti di lazada, fb group, mudah.my dan sebagainya.

Dengan senarai 30 produk terlaris ini, ianya akan menjimatkan masa anda untuk membuat survey dan analisa.

Borong dan jual sahaja produk-produk yang saya senaraikan di dalam ebook ini. Anda pasti akan mendapat untung!

BONUS #2 : Senarai 200 Group Iklan Percuma di Facebook

Anda dah ada produk hot yang diborong dari china.. tapi tak tahu nak jual dan promote kat mana? Ah ha! Saya dah kumpulkan 200 link group iklan du facebook.

Anda boleh join dan promote produk anda di dalam group-group ini. .

BONUS #3 : 8 Tips Emas Kejayaan Bisnes Borong Orang Cina

Ada 8 perkara yang perlu anda amalkan jika mahu berjaya di dalam bisnes borong ini. Ianya adalah berdasarkan dari pengalaman serta pengamatan saya terhadap usahawan-usahawan borong yang lain di dalam menjalankan bisnes borong ini.

Anda boleh ikuti jejak mereka untuk mencapai kejayaan di dalam bisnes borong!

Dengan ketiga-tiga ebook bonus hebat ini, saya pasti, anda akan mendapat gambaran yang lebih jelas dan terang bagaimana anda boleh menjalankan bisnes borong secara online.

Apa Kata Mereka?

USAH BERLENGAH!
DAPATKAN SEKARANG!

Baiklah, usah berlengah lagi... dapatkan panduan ini sekarang. Pelaburan anda sebanyak RM100 hari ini mungkin menjadi titik tolak kepada perubahan hidup anda selepas ini. Ianya mungkin menjadi batu loncatan kepada perniagaan yang telah anda lakukan selama ini.

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Masih Lagi Ragu-Ragu Dan Tak Yakin Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda.

Anda khuatir pelaburan anda mungkin akan menjadi sia-sia? Anda rasa RM100 ini macam tak berbaloi?

Jangan risau.! Buang segala keraguan anda itu. Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100%.

Insuran Ilmu & Jaminan Pulangan Wang 100% !

100% GuaranteeDengan setiap pembelian ebook “Rahsia TaoBao” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM100 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di [email protected] tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Kalau anda perasan? Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak saya!

SOALAN LAZIM (F.A.Q)

S : Adakah saya perlu pandai berbahasa cina untuk membeli borong di china secara online?
J : Tidak perlu!. Anda boleh memborong barang dari china secara online dengan menggunakan bahasa "simple english" sahaja.

S : Adakah saya perlu mempunyai kad kredit atau akaun bank china untuk membeli barang dari china?
J : Tidak perlu!. Dengan teknik yang kami dedahkan di dalam ebook ini, anda boleh membeli dan membayar menggunakan akaun bank tempatan (Maybank).

S : Kawan saya kata, harga barang di Taobao lebih mahal berbanding Alibaba! Benarkah?
J : Ya! Jika mahu dibandingkan dengan Alibaba, harga di Taobao memang sedikit mahal. Ini kerana, Alibaba adalah khusus untuk pemborong besar manakala Taobao adalah untuk pemborong kecil. Jika anda bercadang untuk mengimport barang dengan kuantiti yang banyak (500 unit ke atas), sememangnya Alibaba adalah lebih sesuai. Tetapi, jika anda baru bermula dan mahu memborong barang secara kecil-kecilan, 50 unit ke bawah, Taobao adalah lebih sesuai.

S : Adakah saya akan dikenakan cukai jika memborong barang secara online?
J : Kemungkinan anda untuk dikenakan cukai itu ada! Tapi kemungkinan itu kecil, iaitu sekitar 0.5%. Cukai selalunya akan dikenakan jika anda membuat pembelian dengan kuantiti yang agak banyak (dalam lingkungan 500 unit ke atas)

S : Berapakah kadar pertukaran matawang RM dengan matawang China?
J : China menggunakan matawang yuan, atau disebut RMB. Kadar tukarannya adalah sekitar RM0.60 sen bagi 1 yuan. Untuk memeriksa kadar semasa, anda boleh menggunakan Google. Taipkan sahaja di Google "RMB to MYR" . Oleh itu, jika anda nampak sesuatu barang di TaoBao itu berharga ¥30 , ia sebenarnya hanyalah berharga RM18. Sangat murah bukan?

S : Saya tidak mahu memborong, saya hanya mahu membeli barang di China untuk kegunaan sendiri sahaja! Adakah ebook ini sesuai untuk saya?
J : Ya! Sudah tentu! Tiada masalah. Anda masih boleh gunakan teknik yang diajarkan di dalam ebook ini untuk membeli-belah bagi kegunaan anda sendiri! Sudah pastinya anda akan dapat berjimat dengan lebih banyak lagi jika mahu dibandingkan dengan anda membeli barang yang sama di kedai-kedai berhampiran anda.

Klik Butang Dibawah Sekarang Untuk
Mendapatkan Ebook " RAHSIA TAOBAO VERSI 2021" Yang Hebat Ini!

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

Yang benar,

Nigel Ong

Nigel Ong

P/s :- Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang. Saya juga tidak menjamin anda akan untung 5 angka dengan Rahsia TaoBao ini. Setiap orang pasti mendapat hasil yang berbeza-beza.Tetapi sekurang-kurangnya anda TIDAK perlu lagi melakukan try & error dalam memborong barang dari China secara online menerusi website TaoBao.

P/p/s :- Jika mahu dibandingkan dengan kos yang mungkin anda terpaksa tanggung kerana kesilapan melakukan belian borong di TaoBao.com tanpa ilmu. Ianya mungkin boleh menyebabkan anda kerugian beribu-ribu ringgit. Jadi, usah ragu-ragu untuk melabur ke dalam ilmu dengan mendapatkan ebook yang murah ini.

P/p/p/s:- Saya tidak pasti berapa lama saya boleh menjual ebook ini dan mendedahkan rahsia ini, ini kerana, pastinya akan ada pihak-pihak yang kurang selesa dengan pendedahan saya ini. Jadi, pastikan anda dapatkan ebook ini sekarang sebelum saya menutup jualan ebook ini ataupun menaikkan harga ebook ini kepada harga yang lebih tinggi

 

 

 

                  
Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
Tel / SMS / WhatsApp: 012-3655625
   
Text
>>>