Text

Inginkan Sales Mencurah-curah Di Tiktok Shop Anda?

Ini Panduan Lengkap... Step-by-Step!
Bagaimana Untuk Anda Buka Kedai & Berniaga Di Tiktok!

10 Video Tutorial Step-by-Step!

Apa Yang Terkandung Dalam Panduan Ini?

Video 1: Cara Register & Buka Kedai di TikTok Shop!

Ini part yang paling penting. Kalau anda sudah berniaga di Shopee, anda kena berniaga juga di TikTok.
Mahu tahu kenapa dan bagaimana mahu register TikTok Shop?
Saya tunjukkan dalam video pertama ini.
 
Video 2: Cara Pindahkan Produk Dari Shopee ke TikTok Shop Sepantas Kilat!

Ramai yang masih tak tahu cara nak pindahkan kesemua produk di Shopee ke TikTok Shop dengan 1 cara mudah! Jangan buang masa upload satu persatu. Tiru cara ini!
 
Video 3: Cara Setting Lengkap TikTok Shop Anda!

Dah tak sabar nak menjual di TikTok Shop?
Sabar dulu, ini part yang sangat penting! Anda perlu edit profile, akaun bank dan setting shipping dahulu sebelum start menjual di TikTok Shop! Jom buat sama-sama!
 
Video 4: [Teknik Newbie 1] Naikkan Jualan Di TikTok Shop Dengan Kupon Diskaun!

Kebiasaannya apabila customer nampak ada diskaun pada produk, keinginan untuk mendapatkan produk tersebut sangat tinggi! Apa lagi, jom belajar sekarang!
 
Video 5: [Teknik Newbie 2] Naikkan Jualan Di TikTok Shop Dengan Voucher!

Best kan bila dapat voucher. Hanya dengan 1 klik, dapat diskaun RM5 untuk produk. Jika harga produk RM30. Dah boleh jimat RM5 lepas claim voucher. Kalau anda suka, customer anda lagilah teruja!
 
Video 6: [Teknik Newbie 3] Naikkan Jualan Di TikTok Shop Dengan Free Shipping!

Dalam video ini, saya tunjukkan bagaimana untuk aktifkan free shipping pada kedai anda supaya ramai orang tertarik untuk beli dari kedai anda!
 
Video 7: Cara Urus Order Yang Dah Masuk!

Bila ada usaha pastinya ada hasilnya! Jangan buang masa lagi terus packing barang supaya barang sampai cepat pada customer! Tak tahu macam mana nak urus order? Video ini akan tunjukkan caranya!.
 
Video 8: Cara Transfer Duit Jualan Dari TikTok Shop Ke Akaun Bank Anda!

Lambatnya duit nak masuk akaun bank! Customer dah dapat barang pun duit modal tak dapat rolling lagi. Inilah cabaran yang perlu ditempuh oleh semua seller TikTok. Harap bertabahlah ye.. Jom belajar!
 
Video 9: [Teknik Otai 1] Naikkan Jualan Di TikTok Shop Dengan Campaign!

Setiap bulan pasti ada campaign TikTok Shop yang anda perlu join untuk bantu naikkan jualan anda.
Jangan lepaskan peluang ini! Tak cuba tak tahu. Dah cuba baru tahu!
 
Video 10: [Teknik Otai 2] Naikkan Jualan Di TikTok Shop Dengan Ads!

Pernah tak anda buat video kat TikTok tapi tak ada review langsung?
Tapi bila anda cuba buat ads guna video yang sedia ada di TikTok,  tetiba terkejut tengok like dan follower anda naik berdesup!

Panduan Ini Sangat Praktikal!!.

Anda boleh terus buat TikTok Shop anda sendiri hari ini juga sebaik sahaja selesai menonton video yang pertama!

Ya, anda boleh terus setup TikTok Shop anda sendiri setelah selesai tonton video yang pertama saja... sebab, video tutorial yang digunakan di dalam pakej ini adalah video berbentuk rakaman screen. Anda boleh lihat dengan jelas menu serta butang mana yang perlu di tekan, ruangan mana yang perlu di isikan dan sebagainya!

Dibawah ini sedikit teaser video tutorial yang terdapat di dalam Pakej Panduan ini!

Eh Jap! Perlukah Saya Berniaga Di Tiktok?

Ini 7 Sebab Mengapa Anda Perlu Berniaga Di Tiktok Shop Sekarang!


Jika anda masih tertanta-tanya, adakah perlu anda berniaga di Tiktok? Disini , saya berikan anda 7 Sebab kenapa anda perlu berniaga di TikTok!

1. Baru Dilancarkan! Persaingan Masih Kurang!

Tiktok Shop baru sahaja dilancarkan sekitar bulan April 2022 di Malaysia. Disebabkan itu, masih belum ramai lagi peniaga yang berniaga disitu. Ini menjadikan pesaingan di platform Tiktok Shop agak kurang sengit berbanding platform e-commerce yang lain.

2. Caj Transaksi Masih Rendah!

Sepertimana shopee sewaktu mula-mula dilancarkan dahulu, caj transaksi yang dikenakan adalah sangat rendah apabila anda berjaya menjual produk anda di tiktok! Hanya 2.12% sahaja buat masa ini untuk caj transaksi  (berbanding shopee 4.54%) Jadi, inilah masa yang paling sesuai untuk anda mula berniaga di Tiktok! Perkara ni selalunya tak lama, jadi, cepat-cepat ambil kesempatan ini sebelum Tiktok naikkan caj di masa hadapan!

3. Pengguna Aktif Yang Sangat Ramai!

Tahukah anda? Facebook pun sedang gerun dengan Tiktok sekarang! Bukan sahaja anak muda.. orang-orang yang berumur pun sudah mula beralih dari facebook ke tiktok! Malah, Tiktok hanya mengambil masa 4 tahun sahaja untuk mencapai pengguna aktif sebanyak 1 billion orang, berbanding facebook yang mengambil masa 8 tahun. Tiktok kini berada pada kedudukan ketiga bagi apps sosial media yang paling popular selepas fb dan instagram. Namun, ramai pakar menjangkakan Tiktok akan mengatasi facebook dalam masa beberapa bulan sahaja lagi.  Secara purata, pengguna Tiktok akan membuka tiktok mereka sebanyak 8 kali sehari dan menghabiskan sekitar 95 minit sehari di Tiktok!

Dan tahukah anda, di Malaysia, aplikasi Tiktok sedang berkembang dengan pantas mengalahkan negara-negara lain di dunia.
Apakah makna semua ini? Ini maksudnya... di Tiktok ada ramai orang! Dan apabila kita mahu menjual barang... jual lah di tempat yang ramai orang.. :)


4. Channel Jualan Tambahan

Sebagai seorang peniaga, bukankah adalah lebih menguntungkan jika kita  boleh membuka lebih banyak cawangan atau channel jualan produk kita? Di Shopee kita jual.. di Lazada kita jual... di Tiktok pun kita jual! Kenapa nak gunakan satu saluran jualan sahaja jika kita boleh buka banyak saluran jualan serentak? Percuma pulak tu! Rugi lah kalau tidak gunakan!

5. Kurangkan Kos & Tingkatkan Keuntungan

Kadang-kadang, jualan produk kita menjadi slow, bukanlah disebabkan produk kita itu. Tetapi disebabkan alghoritma platform tersebut. Seringkali, kedai dan produk kita tidak muncul di halaman keputusan carian apabila orang mencari produk kita itu. Kalau mahu produk kita dipaparkan di halaman carian, maka kena keluar duit bayar iklan dulu.. baru produk kita orang boleh jumpa!

6. Kurang Gangguan Pesaing!

Selalukan.. kalau di Shopee atau Lazada... bila orang dah masuk kedai kita dan lihat-lihat produk kita... dibahagian bawah produk kita tu, mesti ada senarai produk yang sama dari penjual lain dipaparkan! .

Lagi mengharukan..  produk pesaing yang dipaparkan di bahagian bawah produk kita tu...  harganya lebih murah!! Sah-sah lah pembeli akan klik dan beli dari pesaing kita tu!

Tapi! Perkara ini tidak berlaku di Tiktok! Jika pembeli dah tonton video kita di tiktok, apabila mereka klik shopping beg, mereka hanya akan nampak produk kita sahaja.. tiada produk dari pesaing dipaparkan!

 7. Mudah Viral

Satu kelebihan di Tiktok ini ialah, ia bermula sebagai  sebuah aplikasi sosial media, maka ciri-ciri untuk menjadikan sesebuah post itu "viral" itu memang sudah ada pada tiktok!  Jadi, kedai dan produk anda sebenarnya lebih mudah menjadi viral di Tiktok berbanding di platform-platform yang lain!



Tapi! Ada Berita Sedih!
Bukan Semua Barang Boleh Dijual Di Tiktok!


Ya! Saya perlu beritahu kepada anda siap-siap! Walaupun TikTok Shop sekarang ni tengah hangat! Namun, mereka ada peraturan yang strict dan ada beberapa produk yang tidak dibenarkan di jual di TikTok Shop!

Berikut adalah antara produk-produk yang tidak dibenarkan di jual di TikTok!
Untuk semak senarai penuh produk-produk yang tidak dibenarkan di jual di Tiktok Shop, anda boleh rujuk disini!

“Saya Tak Jual Produk-produk Di Atas... Maknanya Bolehlah Saya Berniaga di TikTok, kan?”

Ya boleh!

Maka disebabkan itu, anda layak untuk dapatkan panduan ini!

Baik... Berapakah Harganya?

Panduan ini adalah di dalam bentuk video tutorial sepenuhnya!.

Jadi, kos serta masa yang dikeluarkan untuk menghasilkan panduan ini bukanlah murah.

Pada mulanya, saya bercadang untuk meletakkan harga panduan ini pada  harga RM250, dan  nilai ini pun saya rasakan ia masih cukup rendah berbanding dengan apa yang bakal anda belajar dari panduan ini.
 
Namun hari ini, sempena pelancaran panduan ini, saya bersedia memberikan harga istimewa kepada anda dengan hanya...

RM250

RM200

RM150


RM100 SAHAJA!

(Harga mungkin akan dinaikan pada bila-bila masa sahaja)


 Anda boleh klik pada butang order dapatkan sekarang dibawah unuk mendapatkan panduan ini dengan harga promosi sekarang! Saya tidak boleh janji harga ini akan kekal buat selamanya!

Ops! Nanti Dulu!
Ada Offer Lagi Best!

Ada Tambahan Video Bonus!
Jika anda ingin ilmu yang lebih advance! Saya ada sediakan 3 video tambahan untuk anda!

Anda hanya perlu tambah RM20 sahaja dan anda akan dapat 3 Video Extra Bonus seperti dibawah!

Video Extra Bonus 1 : Affiliate Tiktok!

Dalam video ini, saya tunjukkan kepada anda bagaimana untuk aktifkan affiliate marketing di kedai TikTok anda dan bagaimana untuk mencari dan menjemput Tiktok Influencer untuk mempromosikan produk anda!

Sekarang ini memang ramai influencer yang menjadi video creator di TikTok. Jadi anda sebagai seller perlu rebut peluang ini dengan menjemput creator yang mempunyai ramai followers berkolaborasi dengan anda untuk promote produk anda di TikTok. Ini akan dapat naikkan jualan anda di TikTok Shop.




Video Extra Bonus 2 : Cara Buat Video di Tiktok!

Di TikTok Shop, seller akan fokus buat video untuk jual produk mereka. Ada seller yang pandai buat video sehingga dapat ramai followers dan dapat naik ranking fyp. Dan ada juga seller yang tidak pandai bab-bab buat dan edit video ini. Nak tak nak kena juga ikut trend terkini. Jika tak pandai, anda boleh belajar dalam kelas ini.

 

Video Extra Bonus 3 : Cara Live di Tiktok!

Anda perasan tak? Ramai dah seller di TikTok boleh buat jualan hanya dengan Live! Sebab semasa Live, seller kebiasaannya akan beri diskaun atau free gift yang banyak! Jadi secara automatik akan dapat tarik hati penonton untuk dapatkan produk mereka semasa Live! Jadi, anda kena belajar juga macam mana nak buat Live!



Berminat Untuk Dapatkan Tambahan Extra 3 Video  Bonus Ini?

Hanya RM120 Sahaja!

Boleh klik gambar dibawah untuk buat tempahan!

PERCUMA! FB Group Support!

Jika anda ambil pakej Video Bonus Extra ini, anda juga akan diberikan akses ke dalam group support kami di facebook! Di dalam group ini, anda boleh bertanyakan pelbagai soalan, berkongsi tips dan mendapatkan info terkini berkaitan Tiktok Shop!

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!.


Dengan setiap pembelian “Pakej Video Tutorial Bisnes Tiktok Shop” ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan panduan ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda dalam memulakan perniagaan di Tiktok Shop, saya akan pulangkan wang RM100 atau RM120 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis tonton video ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan panduan  ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum harga panduan ini dinaikkan pada bila-bila masa!

Klik gambar panduan   di bawah untuk lakukan tempahan pakej Pakej Video Tutorial Bisnes Tiktok Shop ini pada harga RM100 atau RM120 sahaja SEKARANG ..


Pilih Pakej Yang Anda Mahu!

Sila klik pada salah satu butang "Dapatkan Sekarang" dibawah!



PAKEJ BASIC
+ 10 Video Tutorial Bisnes Tiktok Shop

RM100 sahaja!
PAKEJ ADVANCE
+ 10 Video Tutorial Bisnes Tiktok Shop
+ Extra 3 Video Bonus
+ Facebook Group Support

RM120 sahaja!



PS:- Jika anda ragu-ragu dengan potensi TikTok Shop, jangan klik butang pembelian di atas. Biarkan pesaing anda  yang gunakannya dan anda boleh teruskan dengan keraguan anda sehingga beberapa tahun akan datang. Bila keraguan anda sudah hilang, kembalilah ke sini, kerana panduan ini sentiasa ada untuk anda (tapi pastilah harganya juga sudah naik pada masa itu).

PSS:- Sudah pastinya, siapa yang pantas menerima perubahan dan cepat beradaptasi dengan trend semasa, maka, mereka sudah pastinya akan lebih maju dan berjaya berbanding mereka yang hanya sekadar tunggu dan lihat. Tiktok Shop adalah lubuk baru untuk peniaga... kalau lambat memang akan ketinggalan.





Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P) No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950
       



 
Earnings Disclaimer. Every effort has been made to accurately represent this product/service and its potential. In terms of earnings, there is no guarantee that you will earn any money using the techniques and ideas in this material or on this website. Information presented on this website is not to be interpreted as a promise or guarantee of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. Any claims made of actual earnings or examples of actual results can be verified upon request. Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anyone else’s. No guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Disclaimer: This website is not part of the Tiktok website or apps. Additionally, this site is not endorsed by Tiktok  in any way.. TikTok is a Registered Trademark of TikTok.com. Google is a Registered Trademark of Google.com. Facebook or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. Klikjer Publishing is not affiliated with TikTok.com, Google.com & Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners

Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.

Text