Text

RAHSIA INCOME 4 - 5 ANGKA DENGAN HANYA SEKALI "CLOSE" KINI DIDEDAHKAN! 

BERITA BAIK! Untuk anda yang sedang tercari-cari peluang BISNES & KERJAYA yang lebih LUMAYAN!
TANPA  perlu keluarkan MODAL yang BESAR!
TAPI mampu memberikan hasil PENDAPATAN yang LUMAYAN!
BOLEH dilakukan secara FULL-TIME atau pun PART-TME!

Assalammualaikum & Hi!

Saya Iffah Zaimi!

Kisah saya bermula pada tahun 2011. Pada waktu itu, saya ada terbaca post status rakan saya di FB. Beliau bercerita tentang bagaimana beliau berjaya mengubah hidup beliau dengan menjadi seorang ejen hartanah. Dari seseorang yang hanya memandu kereta kancil, kepada seseorang yang memandu kereta mewah.

Dari situ, mula timbul minat saya terhadap kerjaya ejen hartanah, dan saya pun mula membuat carian di internet tentang bagaimana untuk menjadi ejen hartanah... tetapi, tidak banyak maklumat yang tepat dan lengkap yang dapat membantu saya untuk memulakan langkah pertama menjadi seorang ejen hartanah!

Oleh itu, saya telah pergi ke beberapa agensi hartanah berhampiran rumah saya untuk bertanyakan tentang perihal menjadi ejen.. tetapi, semuanya melayan saya acuh tak acuh. Saya tidak pasti mengapa... mungkin pada waktu itu, saya terlalu naif dan tidak tahu apa-apa langsung tentang perihal jual beli hartanah. Jadi, mungkin disebabkan itu mereka memandang saya sebagai seseorang yang kurang sesuai untuk ceburkan diri menjadi ejen hartanah dan bernaung di bawah agensi mereka.

Namun saya tidak putus asa..... saya cuba lagi pergi ke beberapa agensi hartanah yang berbeza....

Hinggalah akhirnya, saya bertemu dengan sebuah agensi hartanah yang sudi membimbing saya untuk menjadi seorang ejen hartanah walaupun saya "zero" tentang ilmu jual beli hartanah!

Apa Yang Bestnya Jadi Ejen Hartanah Ini?

Ada beberapa perkara yang membuatkan saya amat tertarik untuk menjadi seorang ejen hartanah.

1. Komisen Tinggi!

Dengan menjadi ejen  hartanah, kita boleh perolehi  komisen sehingga 5 angka bagi setiap jualan! Contohnya, jka kita dapat jual sebuah rumah berharga RM500,000. Maka, kita layak terima komisen 3%, iaitu sekitar RM15,000! Ini baru cerita jual sebuah rumah tau. Bayangkan, kalau kita dapat jual  2 ke 3 rumah sebulan? Memang mahsyuukk! Sebab itulah ramai ejen hartanah mampu berkereta mewah.

2. Masa yang fleksibel

Ramai orang yang kerja atau buat bisnes sering mengadu sebab tak dapat luangkan masa bersama dengan family.
Ha!, tapi dengan menjadi ejen hartanah, masa kita menjadi sangat fleksibel. Kita boleh kawal dan tentukan sendiri masa kerja kita. Kita boleh set sendiri pukul berapa nak jumpa client, pukul berapa kita nak buat iklan.  Kitalah boss, kitalah pekerjanya.


3. Risiko rendah

Untuk jadi ejen hartanah ni, memang kita perlu keluarkan sedikit kos permulaan untuk mendapatkan lesen. Lebih kurang macam ambil lesen kereta la.. sekali bayar seumur hidup untuk duduki peperiksaan. Tapi kosnya tidaklah terlalu mahal.. kurang dari seribu ringgit.

Modal lain pula adalah sewaktu kita nak buat marketing dan juga kos minyak & tol untuk lihat rumah dan jumpa client.  Itupun kita sendiri boleh mengawalnya.

Kos yang lain? Memang tiada.

Lagipun jadi ejen hartanah ni tak terjejas dengan kegawatan ekonomi.

Ekonomi ok atau teruk sekalipun, tetap ada orang yang akan membeli atau menyewa rumah.

Siapa yang mereka cari kalau nak sewa dan beli rumah? Ya, ejen hartanah seperti andalah!


4. Sebarkan manfaat

Yang ni pun sangat best, sebabnya sebagai ejen atau perunding hartanah, kita membantu orang lain mendapatkan rumah impian mereka.

Nama pun perunding, kan? Jadi kita berikan rundingan serta memberikan khidmat nasihat buat mereka.

Kita tolong orang,
hati rasa tenang,
jiwa jadi lapang.

“Bestnya jadi perunding hartanah ni!!.... Tapi....."

Macam Mana Nak Jadi Perunding Hartanah?

Berita baik!

Saya tidak mahu anda alami nasib yang sama seperti mana yang pernah saya lalui sewaktu ingin bermula dahulu!

Baca maklumat di internet.. banyak yang cerita separuh-separuh sahaja!
Pergi pula dari satu agensi ke satu agensi hartanah.. tapi direject!

Puncanya.. Sebab tak ada ilmu langsung pasal jual beli hartanah , tak tahu langsung pasal prosedur menjadi  ejen hartanah serta tidak tahu langsung pasal tugas-tugas yang perlu dilakukan apabila menjadi seorang ejen hartanah!

Jadi, untuk membantu anda..

Disini, saya dah siapkan panduan lengkap step-by-step... bagaimana untuk mula menjadi seorang ejen hartanah!
Insyallah, panduan ini akan dapat membantu anda untuk memulakan langkah sebagai seorang ejen hartanah!

Memperkenalkan! Ebook Panduan..
RAHSIA EJEN HARTANAH


Apa Yang Terkandung Dalam Ebook Ini?

Segala ilmu & pengalaman saya sebagai perunding hartanah sejak tahun 2010 telah saya dedahkan dalam panduan ini, tanpa saya sembunyikan walau sedikit pun!

Dalam panduan ini, saya kongsikan 6 bahagian utama untuk rujukan anda menjadi seorang ejen hartanah!


Bagaimana? Adakah anda berminat untuk dapatkan panduan ini?
Jika ya.. boleh klik pada butang order "Dapatkan Sekarang" di bawah!

OPS! Nanti Dulu! Ia Bukan Untuk Semua Orang!

Sejujurnya, bukan semua orang sesuai mendapatkan panduan ini, lebih-lebih lagi jika anda :-
Tapi, kalau anda ada ciri-ciri seperti dibawah..
Maka, panduan menjadi Ejen Hartanah ini sememangnya untuk anda!

Bonus Tambahan Untuk Anda!

Jika anda benar-benar ingin mengubah huidap anda dan menjana pendapatan yang lebih besar sebagai seorang ejen hartanah! Saya akan berikan anda  3 BONUS tambahan jika anda mendapatkan ebook panduan ini hari ini!

Saya mahu pelaburan anda menjadi lebih berbaloi dan membantu anda untuk berjaya dengan lebih pantas!


Bonus 1 : Template Tapisan Pembeli/Penyewa
(Bernilai RM29)

Dengan template ini, anda hanya perlu copy & paste ayat yang disediakan ke dalam aplikasi whatsapp untuk mendapatkan maklumat bakal pembeli/penyewa anda!

Bonus 2: Template Borang Serahan Kunci
(Bernilai RM69)


Tak perlu lagi nak susah-susah hasilkan borang serahan kunci, samada untuk pembeli mahupun untuk penyewa. Gunakan saja template yang disediakan ini!

Bonus 3: Template Perjanjian Sewa
(Bernilai RM199)

Dengan adanya template ini, anda sudah tidak perlu minta peguam draftkan perjanjian untuk anda. Disini, anda sudah jimat ribuan ringgit!
Nilai ketiga-tiga bonus ini sendiri mencecah ratusan ringgit. Namun saya mahu berikan secara PERCUMA saja, khas untuk anda yang mendapatkan ebook Rahsia Ejen Hartanah harini!

DAPATKAN SEKARANG!

Anda boleh dapatkan panduan berjudul "Rahsia Ejen Hartanah" ini beserta 3 Bonus Tambahan ini pada harga hanya RM60 sahaja!

Ya! Hanya RM60 sahaja! Ianya adalah pelaburan yang tersangatlah kecil jika hendak dibandingkan dengan komisyen jualan beribu-ribu ringgit yang akan anda perolehi sebagai ejen hartanah apabila berjaya menjual sebuah rumah kelak!

Klik pada gambar dibawah untuk mendapatkan panduan ini sekarang!

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!

Dengan setiap pembelian ebook “Rahsia Ejen Hartanah” ini, saya sertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM60 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, pihak saya yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum pemberian 3 Bonus Tambahan di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang "Dapatkan Sekarang" di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Rahsia Ejen Hartanah ini pada harga RM60 sahaja SEKARANG .

P/s:- Ilmu dan info di dalam ebook ini ditulis berdasarkan pengalaman saya berkecimpung dalam bidang hartanah sejak 2011. Anda tidak perlu buang masa yang panjang bertahun-tahun, dapatkan ebook ini dan singkatkan tempoh pembelajaran anda kepada beberapa jam sahaja!.

P/p/s:- Ilmu didalam panduan ini juga sebenarnya agak "rare" dan tidak ramai ejen yang suka ia didedahkan. Jadi, lebih baik anda dapatkan ia segera sebelum jualan panduan ini dihentikan!

P/p/p/s:- Ilmu di dalam panduan ini juga bukan sahaja sesuai untuk bakal ejen hartanah, malah ia juga sesuai untuk membantu anda menjual atau menyewakan sendiri rumah anda secara lebih profesional dan pantas.


Sekian,

Yang Ikhlas



Iffah Zaimi
Rakan Perunding Hartanah Anda!
www.RahsiaEjenHartanah.net





 
 
Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950



Earnings Disclaimer. Every effort has been made to accurately represent this product/service and its potential. In terms of earnings, there is no guarantee that you will earn any money using the techniques and ideas in this material or on this website. Information presented on this website is not to be interpreted as a promise or guarantee of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. Any claims made of actual earnings or examples of actual results can be verified upon request. Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anyone else’s. No guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.
        
Text