Text

Asyik Rugi Dalam Saham?
Dah Try Macam-macam Teknik & Indicator!
Tapi Masih Lagi Tak Untung-Untung?

Mari Saya Tunjukkan Kepada Anda Teknik Yang Lebih Santai & Bijak! Yang Mampu Berikan Pulangan 10-30% Setahun Dalam Pelaburan Saham Anda!

Tak Payah Susah-Susah!!.
Kita "TIRU / COPY" Je!

Masa zaman sekolah dulu! Meniru itu memang suatu perkara yang seringkali dilarang!

"Buat sendiri.. jangan meniru!"
Itu yang selalu cikgu-cikgu & ibu-bapa kita pesan! Akibatnya.. memang kita agak struggle! Semuanya perlu buat sendiri dan belajar sendiri!

Jadi, tidak hairanlah... apabila sudah dewasa pun.. kita lebih suka buat semua perkara sendiri!
Belajar sendiri... buat sendiri.. cuba sendiri... susah sendiri!

Sedangkan...!
Dalam dunia kehidupan sebenar!
Meniru itu sebenarnya adalah sesuatu yang baik juga! Ia menjadikan jalan sukses kita lebih singkat dan lebih mudah!

Ada banyak perkara baik yang kita boleh tiru dalam hidup ini! Tak salah pun!
Contohnya seperti dalam pelaburan & perdagangan saham ini!

Sebenarnya.. kita boleh jana keuntungan dengan tiru sahaja pelabur-pelabur / trader-trader yang hebat-hebat di luar sana!

Ada beribu-ribu orang trader/pelabur yang lebih bijak, cekap dan hebat dari kita di luar sana!
Jadi... kita tak perlu susah-susah.. kita tiru sahaja mereka!
Biar mereka gunakan kepintaran mereka di dalam membuat analisa sesuatu saham!
Kita hanya perlu Tiru Sahaja tindakan mereka!

Mereka beli saham A.. kita pun beli saham A!
Mereka beli saham B... kita pun beli saham B!
Mereka jual saham C... kita pun jual saham C!

Kita tiru sahaja bulat-bulat pelaburan mereka! Teknik ini.. dinamakan "Copy Trading!". Ianya adalah teknik yang SAH dan tidak melanggar undang-undang atau mana-mana etika pelaburan!

Dengan menggunakan teknik ini...  Jika pelabur yang kita tiru itu untung.. maka, kita pun akan untung!
Tapi.. Kalau mereka rugi?... Kita boleh tetapkan "Cut Lost!"... So.. Kita boleh minimakan kerugian kita.. Takderlah rugi banyak sangat! He he he!

Amacam?.. Bijak kan!?

Betul Ke Boleh Untung Guna Teknik Ni?

Ini contoh beberapa keuntungan yang berjaya saya perolehi hasil menggunakan teknik "CopyTrading" ini!


Untung 3.96% Dalam Tempoh 3 Hari!

 

Untung 8.25% Dalam Tempoh 4 Hari!


Untung 10.82% Dalam Tempoh 2 Hari!


Yang Ini Saya Masih Simpan, Tapi Dah Untung 9.42%



Saham-saham yang saya beli ini adalah saham-saham di pasaran Wall Street! Selain Saham, ada juga beberapa Cryptocurrency yang saya beli!

Kenapa beli saham di Wall Street?
Sebab! Buat masa ini.. teknik "copy trading" ini hanya boleh digunapakai untuk pasaran wall street sahaja! Untuk saham-saham di Bursa Malaysia.. ia belum boleh digunapakai!

Kenapa Saham Di Wall Street?

Pasaran Saham Wall Street adalah merupakan pasaran saham yang terbesar di dunia! Malah... jika kita lihat dan bandingkan 5 tahun kebelakangan ini... di antara pasaran Wall Street dan Bursa Malaysia..

Kita boleh lihat pasaran Wall Street mencatatkan peningkatan yang agak stabil... Index Nasdaq mencatatkan kenaikan sebanyak +80% dalam tempoh 5 tahun..


Manakala, Bursa Malaysia pula.. mencatatkan penurunan sekitar -15% untuk tempoh 5 tahun kebelakangan ini!  Hah! Sekarang anda dah tahu.. kenapa anda asyik rugi je apabila melabur di dalam pasaran saham Bursa Malaysia sejak 2-3 tahun ni! Setahun dah beli saham tapi masih tak naik-naik! hu hu!


Sekejap! Saya Ni Siapa?

Oh maaf! Terlupa pula untuk perkenalkan diri!
Nama saya Amir Zuhri!

Saya adalah merupakan seorang graduan lepasan sarjana muda Syariah Dengan Undang-Undang di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor. Minat saya cenderung kearah kewangan Islam mendorong saya untuk melanjutkan pendidikan seterusnya dalam kajian tesis berkaitan dengan Blockchain, Fintech, Saham dan Artificial Intelligence.

Pengalaman saya dalam pelaburan saham ini, tidaklah begitu lama seperti mana otai-otai serta sifu-sifu saham yang lain!

Cuma, saya ni agak rajin membaca dan membuat kajian sehingga saya menemui teknik pelaburan atau trading yang lebih santai dan bijak... iaitu teknik copy trading ini!

Dengan teknik ini... ia memudahkan saya untuk melabur saham tanpa perlu kajian & analisa yang terlalu rumit terhadap kaunter-kaunter saham yang ada!

Apa yang perlu saya buat.. hanyalah buat analisa kepada pelabur-pelabur yang hebat! Kemudian... copy sahaja aktiviti pelaburan mereka!

Macam Mana Nak Copy Pelabur-Pelabur Hebat Tu?

Ya! Walaupun kita hanya perlu meniru... TAPI... kenalah tiru secara berhemah!
Jangan main hentam sahaja!

Untuk meniru secara berhemah.. kita kena buat sedikit analisa dan penilaian.... kena tahu sejarah & rekod pelabur yang kita nak tiru tu..! Berapa peratus keuntungan yang pernah dia rekodkan?.. Berapa pula kerugian yang dia pernah alami?

Adakah dia ni pelabur jenis agrressive? Atau pelabur jenis passive? Berapa level risk  score dia? Apa saham-saham yang dia beli & jual?

Kena tengok dan nilai semua perkara tersebut dan juga beberapa perkara lain lagi sebelum kita ambil keputusan untuk meniru dia!

Lebih kurang macam kat sekolah lah dulu!... Kalau kita nak meniru.. kenalah tiru dari best student yang selalu score dan dapat nombor Top 10! Kalau kita tiru student yang asyik gagal je... kita pun akan turut gagal sama lah nanti! He he!

Saya Tunjuk Step-by-Step!

Ok! Jangan risau...  saya akan tunjukkan kepada anda teknik ini secara details in step-by-step!
Anda tak perlu lagi struggle untuk belajar sendiri dan "try & error" sendiri! 

Saya dah siap dokumenkan teknik ini menjadi sebuah ebook!
Jadi... Anda hanya tinggal baca dan follow sahaja!


Memperkenalkan..

RAHSIA COPY TRADER
Panduan Lengkap Step-by-Step Melabur Saham Wall Street Guna Teknik CopyTrading! 

Apa Yang Terkandung Dalam Panduan Ini?

Ebook ini saya tulis secara step-by-step dan lengkap dengan tutorial bergambar. Ianya setebal 172 mukasurat dan mengandungi 8 bab!

Berikut antara isi kandungan yang terdapat dalam ebook ini!
Itulah antara isi kandungan padu yang ada dalam ebook ini! Saya pasti, ilmu yang terdapat dalam ebook ini akan dapat membantu anda untuk mula dan jana keuntungan dalam pelaburan saham di Wall Street kelak!

Anda Berminat Nak Dapatkan Ebook Ini?

 

Baiklah!

Jika anda berminat untuk mempelajari teknik copy trading ini!
Saya tawarkan kepada anda ebook ini dengan harga.... RM250 sahaja! Iaitu hanya sekitar ~USD50 sahaja!

Pelaburan yang anda buat untuk mendapatkan ilmu copy trading ini adalah tersangat - sangat murah jika hendak dibandingkan dengan ilmu serta keuntungan yang akan anda perolehi setelah memiliki ebook ini!

Anda hanya perlu dapatkan profit sekitar 2% sahaja di dalam pelaburan anda untuk menampung kos pelaburan anda mendapatkan ilmu di dalam ebook ini!

Saya pasti, dengan mengaplikasikan ilmu yang terdapat di dalam ebook ini, bukan sekadar 1-2% keuntungan yang akan anda perolehi, tetapi, insyallah, berpuluh-puluh persen!

TAWARAN KILAT

Tapi... untuk anda yang bertindak segera dan mendapatkan ebook ini hari ini juga, saya akan berikan harga istimewa , iaitu pada harga hanya RM80 sahaja!

Betul ke? 

Ya, Jangan terkejut!

Hanya RM80 sahaja!
(Untuk Masa Terhad!)

Cepat..! Dapatkan sekarang sebelum saya bertukar fikiran dan menaikkan harga ebook ini pada bila-bila masa!


Klik butang "Dapatkan Sekarang!" di bawah untuk lakukan tempahan …

Ops! Ada Bonus Hebat!

Jika anda bersedia untuk mendapatkan ebook Rahsia CopyTrader ini hari ini juga! Tidak lengkap rasanya jika saya tidak memberikan anda hadiah bonus!

Jadi, sebagai tanda penghargaan diatas kesudian anda untuk mendapatkan ebook ini sekarang!

Saya akan berikan anda 3 buah ebook bonus tambahan secara PERCUMA kepada anda untuk memantapkan lagi ilmu anda di dalam dunia trading dan juga pelaburan!

 

BONUS #1 : STRATEGI & PENGURUSAN RISIKO


Dalam ebook ini saya kongsikan 5 gaya trading & pelaburan yang boleh anda amalkan mengikut personaliti anda! Saya juga kongsikan bagaimana untuk anda menguruskan risiko yang bersesuaian dengan modal yang anda ada, supaya anda tidak overloss dan mengganggu emosi anda apabila anda menghadapi kerugian!

Saya juga kongsikan 3 indikator popular yang sering menjadi rujukan para pelabur dan juga trader!







 

BONUS #2 : STOCK SCREENING


Dalam ebook ini pula, saya kupaskan dengan lebih lanjut, mengapa saya memilih pasaran saham di WallStreet berbanding Bursa Malaysia. Saya huraikan juga 5 faktor penting yang perlu anda perhatikan jika ingin membuat stock screening dan memilih saham-saham yang berpotensi.

Saya juga kongsikan bagaimana untuk membina portfolio pelaburan saham yang berjaya! Ada 7 kategori saham sebenarnya yang perlu anda ketahui untuk untuk membina portfolio yang bagus. Ada saham yang perlu anda miliki dan ada saham yang perlu anda elakkan supaya anda dapat membina portfolio pelaburan yang bagus.







BONUS #3 : ETIKA PEMILIHAN PLATFORM


Dalam bab 1 ebook Rahsia CopyTrader, saya ada perkenalkan anda dengan 1 platform yang terbaik yang telah saya pilih dan analisa. Jadi, di dalam ebook ini, saya huraikan secara terperinci mengenai analisa yang telah saya buat dan mengapa saya memilih platform pelaburan tersebut!

Apabila anda tahu "reason" mengapa saya memilih platform tersebut, maka, anda akan lebih yakin dan tidak lagi ragu-ragu untuk melabur menggunakan platform tersebut!







SPECIAL BONUS : WHATSAPP GROUP SUPPORT!

Ah ha! Saya tambah lagi bonus!
Jika anda dapatkan ebook ini hari ini juga.. anda juga akan boleh menyertai group support khas di whatsapp. Di dalam group tersebut, anda boleh bertanya apa-apa sahaja soalan yang mungkin anda kurang faham atau jelas berkaitan pelaburan saham di Wallstreet atau cara penggunaan apps pelaburan yang saya ajarkan dalam ebook ini.

Saya juga akan berkongsikan tips-tips serta info terbaru berkaitan pelaburan saham Wall Street di dalam group tersebut!

Baik! Dapatkan Sekarang!

Baiklah, usah berlengah lagi... anda dah boleh dapatkan panduan ini sekarang.

Pelaburan anda sebanyak RM80 hari ini mungkin menjadi titik perubahan kepada pelaburan anda! Dari selalu rugi.. kepada selalu untung!

Tekan gambar dibawah untuk membuat tempahan!

 


Masih Ragu Dan Kurang Yakin Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda.

Anda khuatir pelaburan anda mungkin akan menjadi sia-sia?
Anda rasa RM80 yang akan anda keluarkan nanti mungkin tak berbaloi?

Jangan risau.! Buang segala keraguan anda itu.

Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100%.

Jaminan Pulangan Wang 100%!


Dengan setiap pembelian ebook “Rahsia CopyTrader” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM80 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL! Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu.

Saya akan pulangkan wang anda.

Kalau anda perasan? Sebenarnya kan… Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini.

Segala risiko pembelian anda, akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak saya!


Klik Butang Dibawah Sekarang Untuk Mendapatkan Ebook Yang Hebat Ini!

HANYA RM80
(Untuk Masa Terhad)


Yang Benar

Amir Zuhri
Rakan Trading Anda
www.RahsiaCopyTrader.com


P/s: Buat masa ini, harga yang saya tetapkan untuk ebook ini hanyalah RM80 sahaja. Ianya adalah sekitar 1-2% sahaja dari jumlah keuntungan pertama yang bakal anda perolehi kelak dari pelaburan anda!

P/p/s:- Dengan memiliki ilmu di dalam ebook Rahsia Copy Trader ini, insyallah.. anda tidak perlu lagi menanggung kerugian bertahun-tahun dalam pelaburan anda! Sudah tiba masanya untuk anda melabur dengan lebih tenang dan lebih santai!

P/p/p/s :- Apabila kita melabur saham di US, selain memperolehi keuntungan dari kenaikan harga saham, kita juga dapat untung & manfaat dengan kenaikan nilai matawang US Dollar! Double profit disitu! Jadi, cepat-cepat dapatkan ebook Rahsia Copy Trader ini dan mulalah melabur saham di pasaran US!




 
 
 
Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950




Earning Disclaimer : Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.


Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.

 
Text