Text

Laman ini khusus untuk mereka berminat nak jana pendapatan RM5k sebulan secara part-time pada hujung minggu tanpa berhenti kerja sepenuh masa…

Tengah Cari 'Side-Income' Yang Boleh Menjana Sekitar RM5k Sebulan Secara Part-Time Pada Hujung Minggu Tanpa Perlu Berhenti Kerja?

Tahukah Anda? Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat atau lima angka sebulan dengan hanya berniaga aiskrim?
Baca sampai habis untuk ketahui bagaimana caranya..

Dari Meja Pengemudi Stall Aiskrim :
Afiq Dato’Rusly,
Jurulatih Usahawan Makanan & Masakan Komersial Terkemuka Malaysia

RE: Panduan Jana RM 4 Angka Sebulan Secara Part-time Dengan Bisnes Aiskrim

Assalamualaikum dan Salam Hormat buat rakan-rakan usahawan & bakal usahawan makanan...

Saya percaya majoriti rakyat Malaysia ada masalah kewangan. Namun, orang yang bijak tidak akan lari daripada masalah.

Sebaliknya mereka berfikir, bagaimana cara nak menyelesaikan-nya. Salah satu caranya adalah menambah jumlah ‘Side-Income’ kita…

Kerja tetap anda masih boleh diteruskan. Itu kerjaya utama anda. Apa yang saya nak bongkarkan ni adalah pendapatan sampingan yang boleh menjana sekitar RM5 ribu sebulan…

Nampak menarik kan?

Dengar macam mudah… tapi bagaimana nak tambah pendapatan sampingan tanpa ganggu kerja utama kita?

Cara yang terbaik saat ini ialah ...

Memulakan Bisnes Aiskrim

Bukan bisnes aiskrim yang biasa-biasa, tapi ini luar biasa… Inilah salah-satu perniagaan yang...

Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang Bisnes Aiskrim ni.

Betul tak?

Izinkan saya berkongsi serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...

Siapa Brader Ni Nak Sembang Lebat Tentang Bisnes Aiskrim? Power Sangat Ke? Ada Pengalaman Ke?


http://www.bisnesburger.com/images/afiq.jpgBaiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...
Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly.

Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :-)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy

Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li

Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan.

Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama.

Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.

Kenapa Saya Bersungguh Nak Bantu Anda Mulakan Bisnes Aiskrim?

Pada tahun 2014, saya telah terbitkan satu ebook yang bertajuk “Rahsia Menjana RM10k Sebulan Dengan Bisnes Burger”.

Alhamdulillah, sambutan yang sangat menggalakkan. Ebook tersebut bestseller. Ramai juga daripada pembaca yang sudah berjaya.

Daripada penulisan saya itu, saya dijemput oleh jabatan & agensi untuk memberi talk tentang bisnes burger.

Dalam sesi tersebut, saya banyak berinteraksi dengan mereka yang minat berniaga. Namun, ada beberapa masalah utama khas untuk peniaga makanan kecil. Bila saya selidik, rupanya mereka ada masalah ini :

Dalam masa yang sama, ada beberapa kekangan atau halangan tertentu yang menyebabkan idea tambah duit dengan bisnes burger ini terbantut bagi sesetengah golongan.

Antaranya...

Disebabkan kekangan inilah saya fikir semula. Dan saya jumpa penyelesaian yang sangat simple dan praktikal. Cara yang terbaik saat ini untuk tambah pendapatan sampingan yang lumayan adalah dengan memulakan bisnes aiskrim. Antara sebabnya...

Sangat mudah…

Maka tidak hairanlah, kenapa majoriti warga asing seperti Bangladesh, Myanmar & Pakistan mampu jual aiskrim walaupun tak fasih berbahasa Melayu.. :)

Bisnes Aiskrim Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....

Mungkin anda ada kemusykilan yang buatkan anda terhenti seketika untuk mulakan perniagaan Aiskrim.

Adakah ini yang buatkan anda pening kepala memikirkannya ...

Sudah, kini anda dah tak perlu nak pening-pening lagi fikirkan segala permasalahan di atas ...

Segala persoalan di atas bakal dijawab untuk anda ...

Saya sendiri akan bantu dan bimbing anda langkah-demi-langkah melalui ebook panduan hasil tulisan saya sendiri ini ...

Memperkenalkan ...

Ebook Bisnes Aiskrim – “Panduan Jana RM5k Sebulan Secara Part-time Dengan Bisnes Aiskrim!”

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

Sebelum kita masuk lebih mendalam, mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit info secara amnya mengenai ebook Bisnes Aiskrim ini ...

Apakah Yang Bakal Dibongkarkan Dalam Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya ...

Bahagian Pendahuluan.

Pada bahagian ini, saya akan cerita tentang potensi bisnes aiskrim ini dengan lebih jelas. Agar anda nampak yang model bisnes aiskrim ini memang boleh pergi jauh.

Bahagian ini juga penting, agar anda nampak hala tuju bisnes anda. Ia lebih kepada mindset mencari peluang.

Bab 1: Jom Bisnes Aiskrim

Dalam bab ini, saya akan ceritakan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu?

Dalam bab ini juga diterangkan 5 keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain. Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :)

Saya akan terangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar. :)


Bab 2: Mengenali Jenis Aiskrim?

Aiskrim ni sebenarnya ada banyak jenis dan kategori. Jadi, dalam bab ini saya ceritakan dengan mendalam tentang 2 jenis aiskrim yang sering bertembung di dalam menarik perhatian pembeli. Saya ceritakan tentang kelebihan dan kekurangan kedua-dua jenis aiskrim tersebut!

Dari situ, anda boleh tahu dan boleh pilih, aiskrim jenis apa yang anda ingin buat dan jual!


Bab 3: Bagaimana Menjana RM5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim Secara Part-time?

Sejujurnya inilah konten paling mahal dalam ebook ni. Dengan tahu rahsia bab ini, anda  tak perlu tebal muka bunyikan loceng sambil tunggang motor keliling taman.

Malu beb, kalau jiran nampak. Terserempak dengan anak sedara. Saya akan beritahu lubuk-nya yang sebenar dalam bab ini.

Dengan tahu lubuk ini, anda boleh ‘jual’ sebanyak 1000 kon aiskrim dalam masa 2-3 jam sahaja. Best betul kalau ada ilmu ni kan. Kerja sikit, tapi lumayan.


Bab 4: Persiapan & Peralatan Memulakan Bisnes Aiskrim!

Apa peralatan yang diperlukan? Mesin apa yang nak guna untuk buat aiskrim? Kat mana nak simpan aiskrim yang dah siap dibuat? Tong jenis macam mana yang nak digunakan untuk letak aiskrim supaya tidak mudah cair sewaktu menjual nanti?

Semua perihal berkaitan peralatan dan kelengkapan untuk membuat dan menjual aiskrim, saya senaraikan satu demi satu di dalam bab ini! Saya sertakan sekali gambar setiap peralatan. Insyaallah, mudah faham.


Bab 5: Resepi & Cara Membuat Aiskrim

Apa resepinya? Apa bahan-bahan yang diperlukan? Bagaimana nak buat aiskrim di rumah anda sendiri? Bagaimana cara pemprosesannya?

Anda kena belajar ilmu ni, barulah jimat. Barulah boleh dapat margin keuntungan yang tinggi. Kalau anda ambil dekat suplier, sebenarnya suplier yang untung banyak.
Jangan risau, dalam bab ini saya terangkan terperinci apa bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat aiskrim, saya turut sertakan gambar. Agar anda boleh beli sendiri di kedai runcit. Siap jenama brand saya beritahu.

Paling best dalam bab ni. Anda boleh buat aiskrim perisa anda sendiri. Yahooo…!


Bab 6 :  Siap! Sedia Untuk Berniaga!

Ah ha! Aiskrim dah siap buat! Peralatan semua pun dah ada! Jadi.. tunggu apa lagi? Jom kita buka stall untuk menjual aiskrim!

Dalam bab ini! Saya kongsikan 6 langkah persiapan yang perlu dilakukan apabila tiba hari untuk anda membuka stall dan mula berniaga! Hanya perlu follow sahaja step yang ditunjukkan, insyallah rasa nervous itu akan hilang! :)


Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook ini. Memang hebat kan?

YA, sudah pasti ianya hebat dan mampu memberikan anda manfaat dalam usaha anda membina sebuah perniagaan aiskrim yang menguntungkan.

Kini anda dah tak perlu bersusah payah menagih resepi daripada peniaga aiskrim lain yang belum tentu mereka bongkarkan.

Cubalah kalau tak percaya! Oh, adakah anda berkata pada saya yang anda berasa ragu-ragu dengan ebook ini?

Mari sini saya kongsikan bersama anda testimonial-testimonial daripada mereka yang telahpun mengamalkan ilmu yang terdapat dalam ebook hebat ini ...

Testimoni

 

Pasti Anda Tertanya-Tanya Berapakah Pelaburan Untuk Memiliki Ebook Ini?

Biar saya berterus-terang sahaja dengan anda. Nilai sebenar segala maklumat yang bakal saya bongkarkan dalam ebook Bisnes Aiskrim ini bukan sebarangan murah harganya.

Ianya adalah hasil daripada pengalaman, real-life PROVEN saya sendiri dan apa yang saya sendiri sampaikan kepada anak-anak didik bakal usahawan makanan saya selama ini.

Selain itu anda juga dapat resepi turun-temurun dari bapa saya. Yang mana dengan resepi ini, aiskrim tersebut halal & bebas daripada Gelatine (lemak haiwan).

Kini anda tidak perlu nak lalui pengalaman pahit-getir, kesusahan dan habiskan beribu-ribu ringgit untuk keluarkan modal yang anda sendiri tidak tahu adakah anda laburkan pada tempat yang betul atau tidak dalam proses Try & Error.

Jangan Bazirkan Masa Anda Lagi…

Harga yang akan saya tawarkan kepada anda untuk ebook ini hanyalah sekadar RM80 sahaja!

Betul ke? Ya, Jangan terkejut! Memang serendah RM80 sahaja untuk tempoh masa TERHAD.

Jika anda dah bersedia untuk bermula, klik butang "Dapatkan Sekarang!" di bawah untuk lakukan tempahan …

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

 

Oooops…Nanti Dulu, Jangan Buat Tempahan Lagi. Ada 3 Ebook Bonus Untuk Anda!

Khas untuk mereka yang buat tempahan hari ini sahaja.
Jika anda dapatkan ebook Bisnes Aiskrim ini pada hari ini....  saya akan turut berikan anda 3 lagi ebook tambahan sebagai Bonus!

Ianya akan menjadi nilai-tambah kepada ilmu yang bakal anda perolehi melalui ebook utama Bisnes Aiskrim yang berharga RM80 tadi.

Berikut adalah ilmu bonus yang akan diberikan secara PERCUMA kepada anda ...

 

Ebook Bonus  #1 : 5 Jenis Aiskrim!

 

Ebook Bonus #2 : Ebook Aiskrim Popsicle

 

Ebook Bonus #3 : Resepi Sulit  Soft Aiskrim

 

Memang satu tawaran yang amat rugi jika anda lepaskan.

Tapi ada berita buruk ...

Bonus yang saya tawarkan ini bukanlah untuk selama-lamanya, saya berhak untuk menarik bonus ini pada bila-bila masa sahaja.

Jadi, pastikan anda lakukan tempahan hari ini juga sebelum saya tutup tawaran pemberian bonus ini.

 

Klik Gambar Dibawah Untuk Membuat Tempahan!

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

Anda Masih Lagi Ragu-Ragu Dan Tak Yakin Ke Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya membantu. Saya faham situasi anda. Anda kuatir pelaburan anda sia-sia?

Anda rasa RM80 ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana kami ada jaminan pulangan wang 100% jika anda rasa pelaburan anda dapatkan ilmu ini tidak berbaloi dengan harganya.

 

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!

http://www.bisnesburger.com/images/guarantee.pngDengan setiap pembelian ebook “Bisnes Aiskrim” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda dalam memulakan perniagaan aiskrim, saya akan pulangkan wang RM80 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Bisnes Aiskrim pada harga promosi RM80 sahaja SEKARANG ...

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

 

p/s: Jangan tunggu lama sangat untuk bertindak. Setiap orang yang berjaya pasti ada satu titik permulaan dia buat keputusan. Anggap sahaja pelaburan ilmu RM80 sebagai titik permulaan untuk anda berjaya. Insyaallah.


Ikhlas,

Afiq Dato’ Rusly
Jurulatih Kepada Lebih 15,000 Usahawan & Bakal Usahawan Makanan
Penulis ebook BisnesBurger.com & BisnesAiskrim.com
www.bisnesaiskrim.com

 

Diterbitkan dan diedarkan Oleh: 
Klikjer Publishing (002746251-P), 
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA. 
SMS/WhatsApp : 011-33050950

 

 

Terms & Conditions: All access will be given in our private Membership System. Please login and check your email once you made your payment.

Privacy Policy: We use Google AdWords Remarketing, Facebook Ads Remarketing & TikTok Ads Remarketing to advertise this website across the Internet. All Ads Remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. This cookie does not in anyway identify you or give access to your computer. The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Ads Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Ads Remarketing, you can opt out by visiting Ads Preferences Manager.

Earning Disclamer: Every effort has been made to accurately represent this product and its potential. There is no guarantee that you will earn exact amount of money using the techniques and ideas in these materials. Examples in these materials are not to be interpreted as a promise or guarantee of specific amount of earnings. Earning potential is entirely dependent on the person using our product, ideas and techniques. We do not position this product as a “get rich scheme.”Your level of success in attaining the results claimed in our materials depends on the time you devote to the program, ideas and techniques mentioned, your finances, knowledge and various skills. Since these factors differ according to individuals, we cannot guarantee your success or income level. Nor are we responsible for any of your actions. Materials in our product and our website may contain information that includes or is based upon forward-looking statements within the meaning of the securities litigation reform act of 1995. Forward-looking statements give our expectations or forecasts of future events. You can identify these statements by the fact that they do not relate strictly to historical or current facts. They use words such as “anticipate,” “estimate,” “expect,” “project,” “intend,” “plan,” “believe,” and other words and terms of similar meaning in connection with a description of potential earnings or financial performance. Any and all forward looking statements here or on any of our sales material are intended to express our opinion of earnings potential. Many factors will be important in determining your actual results and no guarantees are made that you will achieve results similar to ours or anybody else’s, in fact no guarantees are made that you will achieve any results from our ideas and techniques in our material.

Refund Policy: Refund can be requested within 30 days after purchase if customer are not happy & satisfied with our product.