Dah Cuba 1001 Cara, Tapi Masih Tak Berjaya Kuruskan Badan?

Seluar anda semakin ketat dan tidak muat? Sedih, kan?

  • Adakah anda cepat penat disebabkan badan yang agak berat?
  • Adakah anda sering mengantuk? Itu antara petanda berat badan anda terlebih.
  • Adakah anda seringkali diperli rakan-rakan kerana tubuh badan anda?
  • Anda tidak dapat mengawal nafsu makan anda?
  • Susah nak kecilkan bahagian bawah badan (Perut, Pinggul, Paha)?
  • Malas nak bersenam? Takde masa pergi gym?
  • Tak tahu pelan, cara makan atau jenis makanan diet & kalori yang betul?

AMARAN! Jika anda mengalami perkara-perkara di atas, anda perlu kuruskan badan mulai hari ini juga. Sebelum lebih banyak masalah kesihatan akan menyusahkan hidup kita kelak.

Saya Dulu Pun Senasib Dengan Anda

Berat badan saya pernah mencecah 128kg.Sangat berat dan sangat banyak masalah saya pernah hadapi.Cepat penat dan cepat letih adalah antara masalah utama saya.

  • Saya pernah cuba pelbagai suplemen kesihatan dan pil ajaib yang kononnya boleh mengurangkan berat badan, tetapi tiada apa yang berlaku..
  • Saya juga selalu menahan lapar demi menguruskan berat badan namun segalanya sia-sia kerana apabila sudah terlalu lapar, saya akan makan dengan banyaknya.
  • Pernah juga saya cuba bersenam dengan kuat namun hasilnya tetap menghampakan berbanding usaha yang dilakukan, setelah penat berlari berjogging dan berpeluh-peluh, berat saya turun sikit sahaja, itupun, pada keesokkan harinya, ia naik semula. Fuh letih!.
  • Setiap tahun, terpaksa beli seluar dan baju baru, kerana pakaian lama sudah semakin ketat. Walaupun agak segan untuk diakui, tapi itulah berlaku kepada saya, dan jika anda mengalami masalah yang hampir sama, saya amat faham masalah anda.

Menghadapi masalah berat badan berlebihan adalah tempoh masa yang amat memeritkan bagi saya.

Saya Mula Mencari-cari Formula Terbaik Untuk Kurus & Kekal Kurus!

Disebabkan faktor-faktor tekanan tersebut, saya telah membaca pelbagai panduan menguruskan badan dan diet pemakanan demi mencapai tubuh badan yang ideal.

Kalau boleh, biarlah kurus dan tegap, bukannya kurus tapi buncit.

Alhamdulillah, setelah hampir 2 tahun berpenat lelah mengkaji dan mencuba sendiri, rupa-rupanya ada formula ajaib untuk kuruskan badan.

Oh, maafkan saya. Ianya bukan dengan memakan pil sembarangan. Bukan pula dengan menggunakan sihir atau bacaan pelik-pelik.

Maklumat ini berdasarkan nasihat pakar sebenar dari Amerika, Malaysia dan melalui pengalaman saya sendiri!

Boleh saya katakan… Ianya adalah teknik kuruskan badan yang sebenar.

Hi! Nama saya Nazrin Nasser, saya telah berjaya menghilangkan 25Kg berat badan saya dalam masa 5 Bulan.

Namun begitu, sebelum saya menjumpai “Formula Untuk Kurus”, saya telah mengambil masa hampir 2 tahun untuk berusaha menguruskan berat badan saya!

Suatu ketika dulu, saya terlalu fokus kepada kaedah “diet” tidak makan atau tidak menentu waktu makan dalam sehari dan berakhir dengan makan terlalu banyak untuk beberapa hidangan seterusnya. Saya terlalu fokus kepada jogging 1 ke 2 jam semata-mata sehingga saya terlepas pandang teknik senaman lain yang dapat bakar lemak lebih cepat dan mudah.

Bagaimana saya selesaikan masalah ini dengan mudah?

Setelah saya menemui “Formula Kurus” yang sebenar, saya akan sentiasa makan ketika lapar dan berhenti sebelum kenyang (bersederhana dan disiplin waktu makan). Saya juga mengamalkan teknik high intensity cardio training & weight training dalam masa yang singkat. Ini adalah hasil yang saya dapat dengan mengamalkan teknik yang betul:

1) Turun 3 ke 5 kg sebulan konsisten (Jumlah penurunan 25kg 5 bulan)

2) Ukur lilit pinggang turun sebanyak 9 inci (48″ ke 39″)

3) Kadar penurunan lemak badan sebanyak 9% (38% ke 29%)

Kalau dulu orang kata susah mahu turun berat badan dan mesti ada ubat/supplement, tapi sebenarnya tidak. Supplemen adalah faktor mempercepatkan proses dan bukan semestinya berkesan. Ini apa yang anda boleh cuba:

1) Pemakanan seimbang (karbohidrat, protein, lemak, vitamin, mineral, fiber)

2) Senaman berkala (beberapa minit setiap sesi 3 ke 5 kali dalam seminggu)

Kesilapan ramai orang adalah mengambil supplement/ubat kurus/program pelangsingan yang mahal tanpa disertakan gaya hidup sihat (nutrisi & kecergasan).

Saya juga telah memenangi tempat kedua Cabaran Transformasi Badan (Body Transformation Challenge) iaitu telah berjaya turun 8kg dalam 8 minggu dalam kategori “Overall Best Before-After Transformation”.

Kategori lain yang dipertandingkan ialah “Total Weight Loss”, “Total Body Fat Loss” dan “Total Muscle Gain”.

Apa Pula Impian Anda?

Ini soalan ikhlas saya untuk anda jawab kepada diri sendiri. Saya tanya dengan nada ikhlas dan mahu anda memikirkannya untuk faedah diri sendiri dan orang-orang di sekeliling anda.

Mana Satu Pilihan Anda?

Saya pasti, kebanyakan anda pasti mahu tubuh yang normal dan tegap!

Anda juga manusia biasa seperti saya.Saya juga manusia seperti anda.Oleh yang demikian, adalah tidak wajar mengikuti pelan kesihatan yang hanya membunuh naluri manusia yang memang perlukan makanan dan selera yang baik.

Ianya! Masih belum terlambat untuk berubah!

Memperkenalkan
‘FORMULA KURUS’

Teknik Kuruskan Badan Dengan Cara Paling Ringkas & Jimat Kos!

Di sinilah keistimewaan plan mengurangkan berat badan saya ini. Ia bukan sahaja mengurangkan berat badan, tetapi ia juga :

  1. Membina asas otot.
  2. Memastikan pemakanan yang hanya menyumbang pengurangan berat badan. Saya tidak akan menghalang anda makan.
  3. Mengelakkan kecederaan ketika proses mengurangkan berat badan.
  4. Jadual yang terbaik untuk bersenam TANPA perlu menyeksa diri.
  5. Mengawal pemakanan TANPA perlu menyeksa perut.
  6. Paling penting – mengurangkan berat badan dengan optimum – bukan maksimum, supaya kekal kurus selamanya.
  7. Jadual pemakanan secara spesifik dan apa yang saya makan – saya akan dedahkan.

9 Sebab 
Kenapa Anda Perlu Dapatkan Formula Kuruskan Badan Hari Ini Juga

Sebab #1

Ebook ini membantu pembaca keluar daripada kegagalan pengurusan berat badan yang tidak berkesudahan (tempoh yang realistik 3 bulan ke 6 bulan atau kurang)

Sebab #2

Apabila sudah mencapai berat badan dan bentuk badan ideal, pembaca akan dipandukan untuk terus mengekalkan momentum. Sangat penting untuk menjadikan gaya hidup sihat ini berkekalan.

Sebab #3

Formula disediakan untuk menentukan kadar pengambilan kalori pemakanan serta jenis aktiviti untuk membakar kalori dan lemak berlebihan. Turunkan berat badan dengan makan dan aktif. Tidak ada “extreme diet”. Anda perlu makan cara betul walaupun lebih untuk kekalkan kecergasan.

Sebab #4

Bagi mencapai bentuk badan terbaik dalam hidup, apa yang penting ialah ukuran setiap bahagian badan dan peratusan lemak badan, bukan berat badan sahaja. Panduan disediakan untuk pengukuran badan.

Sebab #5

Langkah demi langkah set perancangan daripada dan pakar-pakar pemakanan dan kecergasan yang hebat. Kami boleh lakukannya dan telah berjaya mencapai keputusan yang memuaskan. Anda juga mampu lakukannya.

Sebab #6

Anda boleh berinteraksi atau bertanya soalan kepada pasukan kami secara online di “Premium Membership Group”. Kami pasti bantu sehingga matlamat anda tercapai.

Sebab #7

Anda tidak akan dapat ilmu dan servis yang sebegini hebat dengan harga yang sangat murah. Anda boleh lantik “expert/qualified personal trainer” atau membeli program latihan nutrisi dan senaman mereka. Anda kena sediakan ratusan bahkan ribuan ringgit (atau dollars?) untuk hasil yang sama.

Sebab #8

Anda boleh mencapai berat badan ideal melalui cara “manual” (pemakanan dan senaman) tanpa “extra cost” (supplement). Kami akan bentangkan anggaran bajet khas untuk anda.

Sebab #9

Jika anda tidak berjaya turunkan sekurang-kurangnya 2 KG dalam masa 4 minggu, pihak kami pulangkan wang anda 100%. Anda berhak menentukan “rating” kualiti servis daripada pihak kami. (Syarat: anda telah mengamalkan tips2 yang diberi dengan komited & konsisten).

Masih Ada Harapan Untuk Lebih Langsing & Sihat

Usah Lari Dari Masalah & Ketahui Pentingnya Memiliki Badan Yang Sihat!

1. Bayangkan anda 5 tahun dahulu, sekarang dan 5 tahun akan datang. Mungkin dulu anda seorang yang pemalu, kurang keyakinan, cepat putus asa, rendah diri, selalu menjadi bahan jenaka dan pelbagai gangguan psikologi, disebabkan berat badan berlebihan atau obesiti.Anda mahu terus menerus hidup sedemikian rupa? Bagaimana jika anda menjadi fit? Sudah tentu akan mengubah persepsi ramai kenalan anda.

2. Jika anda tidak menghadapi masalah seperti berikut sekalipun, adakah anda rela diri anda menjadi “sakit”? Cepat penat, rasa terbeban untuk bawa berat yang berlebihan. Tambahan pula jika ada yang mempunyai genetik penyakit seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi dan sebagainya? Bukankah ia lebih berisiko jika tidak mengamalkan gaya hidup sihat & aktif? Penyakit kritikal tidak hanya terjadi ketika tua.Bahkan pada masa kini lebih ramai orang muda mati kerana tidak sihat, kebanyakan berpunca daripada pemakanan.Anda perlu menjadi lebih sihat supaya anak anda tidak kehilangan ayah dan ibu semasa mereka masih kecil.

Jika anda merasakan 2 sebab ini sangat penting untuk ubah hidup anda, mari kita sama-sama mulakan tekad dan iltizam. Berusaha sedaya upaya untuk mengubah kepada fizikal yang baru. Kami komited untuk bantu anda. Badan kita adalah satu-satunya tempat untuk nyawa kita tinggal, maka kita mesti jaga sebaiknya.  “I do this not because I hate my body. It’s because I love it”

Dapatkan Sekarang Ebook ‘Formula Kurus’

Dengan pembelian ini, saya sedar dengan harga RM30, saya boleh mengurangkan berat badan, dengan jaminan wang dikembalikan jika saya tidak berpuas hati. Malah saya faham saya juga akan dibantu oleh penulis yang berpengalaman dan pakar dalam diet yang betul, di samping 3 ebook percuma dan bonus-bonus hebat yang lain. Tiada lagi perlunya saya membeli produk kesihatan pelik-pelik yang mahal, yang belum tentu berkesan dan mengelakkan kesan sampingan yang berbahaya.

Dengan ini, saya mahu ubah diri saya ~ dan kuruskan badan saya dengan impak segera dan pantas!

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopydan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

7 BONUS HEBAT

Jika Anda Dapatkan “Formula Kurus” Hari Ini Juga

Berikut saya senaraikan 7 bonus percuma untuk anda jika miliki ‘Ebook Formula Kuruskan Badan’ pada hari ini.

EBOOK BONUS 1
Rahsia Amalan Untuk Kekal Cantik & Sihat Dalam Islam

Berikut adalah senarai isi kandungan ebook bonus yang berkualiti ini:

  • Pengenalan : Islam dan Kesihatan
  • Bab 1 : Pemakanan Yang Berkhasiat (Kajian Kes)
  • Bab 2 : Prinsip Penting Penjagaan Kesihatan
  • Bab 3 : Pemakanan Yang Diamalkan
  • Bab 4 : Pemakanan Yang Dilarang
  • Bab 5 : Sukan, Aktiviti dan Gaya Hidup Sihat
  • Bab 6 : Keajaiban Solat
  • Bab 7 : Kehebatan Puasa
  • Penutup : Kesimpulan

EBOOK BONUS 2
Pelan 14 Hari Turunkan Berat Sebanyak 2KG

Berikut adalah senarai isi kandungan ebook bonus yang berkualiti ini:

  • Turun berat badan cepat tanpa senaman?
  • Bagaimana saya lakukannya? (Ada 5 cara melakukannya).
  • Day 1 – Day 14 (Hanya patuhi 4 pemakanan yang saya ikuti ini).

EBOOK BONUS 3
Pelan Mudah & Teknik Cepat Bakar Lemak

Rahsia besar apa yang penulis lakukan dan makan secara perincian satu persatu. Berikut adalah senarai isi kandungan ebook percuma dan berkualiti ini:

  • Pengenalan : Tahniah
  • Bab 1 : Pemakanan (diterangkan makanan apa yang diambil – secara spesifik bagi setiap waktu makan).
  • Bab 2 : Senaman (8 perkara penting sebelum senaman).
  • Gambarajah bagaimana melakukan senaman = turut disediakan.
  • Bab 3 : Kos (antara kos penjimatan dan 9 alatan senaman yang dicadangkan).
  • 14 Final Tips (WAJIB baca).

3 VIDEO BONUS : FORMULA BAKAR LEMAK

Saya juga akan berikan anda 3 video bonus di mana, di dalam video ini, saya rakamkan tips penting berkenaan “Formula Bakar Lemak”. Ada 2 perkara penting yang perlu anda tahu tentang pembakaran lemak yang pantas, iaitu tentang diet pemakanan dan juga senaman cordio. Saya tunjukkan dalam video ini bagaimana melakukan senaman tersebut.

“SPECIAL BONUS” – FB GROUP SOKONGAN

Ya! Jika anda mendapatkan ebook formula kurus ini sekarang, anda juga layak untuk menyertai group rahsia di facebook. Di dalam group ini saya akan berikan tips-tips terkini serta khidmat sokongan serta motivasi dari semasa ke semasa agar misi anda untuk menguruskan badan tercapai.

Adakah Berbaloi Memiliki ‘Formula Kuruskan Badan’ Ini?

Saya telah melalui pengalaman pahit serta kesilapan yang besar sebelum berjumpa dengan teknik-teknik ini. Pelan khusus telah dibangunkan untuk membantu pembaca secara total. Saya tidak mahu melihat semakin ramai orang yang gagal dan putus asa untuk mencapai matlamat dan impian mereka. Mungkin pencarian anda berakhir di sini. Saya tidak berhasrat untuk anda habiskan ribuan ringgit hanya kerana kurang memahami ilmu pengurusan berat badan yang betul.

Anda masih mempunyai perasaan khuatir adakah teknik ini akan berkesan atau tidak? Terpulang kepada anda untuk membuat pilihan. Saya hanya buat tawaran ini kepada yang benar-benar serius mengambil tindakan segera untuk menjadi lebih sihat serta mengubah kehidupan dengan transformasi badan baru yang hebat.

Masih Ragu?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda. Anda kuatir pelaburan anda sia-sia?

Anda rasa RM30 ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100% jika anda rasa pelaburan anda dapatkan ilmu ini tidak berbaloi dengan harganya.

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Akan Dikembalikan!

Dengan setiap pembelian ebook “Formula Kurus” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang RM30 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya sebab rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan ebook Formula Kurus ini pada harga  RM30 sahaja SEKARANG …

Saya Doakan Anda Berjaya Mendapatkan Tubuh Badan Yang Sihat Dengan Mengikuti Panduan Di Dalam Ebook ‘Formula Kurus’ Ini!

Hanya RM30 Sahaja Untuk Langkah Awal Menguruskan Badan!

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book), ianya adalah di dalam bentuk softcopydan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.

Yang benar,

Nazrin Nasser
Rakan Diet Anda!.

PS : Dengan harga RM30, sebenarnya anda memiliki pelbagai keistimewaan, bonus beserta support. Saya sudi bersusah payah membantu anda walaupun harga yang saya berikan ini amatlah rendah berbanding nilai-nilai yang anda akan perolehi. Saya bukan merungut, tapi supaya anda faham betapa saya bersungguh-sungguh mahu anda sihat dan langsing dengan cepat & berkesan.

PPS : Sedari dan insafi diri sendiri sama ada anda sebenarnya mempunyai masalah berat badan atau sebaliknya. Jika masih menafikan dan tidak mengakui kelemahan sendiri, saya bimbang ia hanya akan memudaratkan diri sendiri. Buanglah ego dan mulalah belajar cara diet dan jadual pemakanan yang tepat dalam mendapat tubuh badan yang jauh lebih sihat.

PPPS : Maaf jika saya ada terkasar bahasa dalam menulis. Hakikatnya, saya sememangnya mahu anda berjaya kuruskan badan dengan baik, malah lebih baik daripada apa yang saya telah capai. Harga yang saya berikan sudah sedia murah, dan saya mahu ia dijadikan sebagai penggalak untuk saya lebih membantu anda.

PPPPS :Usah lagi bertangguh. Amalan baik seharusnya disegerakan. Dapatkan panduan ini hari ini jika masih sayangkan diri sendiri dan orang-orang di sekeliling anda.


Diterbitkan dan diedarkan Oleh: 
Klikjer Publishing (002746251-P)
No 23, Jalan 3/64, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA.
SMS/WhatsApp : 011-33050950